  • 1. Data: 2006-06-26 16:17:02
    Temat: umozliwie kolokacje serwera
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    posiadam lacze symetryczne ponad 10Mbit od tktelekom, wpiecie do swiatla,
    lokalizacja: 7km od Makro, 12km od centrum Krakowa
    serwerownia w wyremontowanej piwnicy, temp. zawsze ok 19stopniu
    umozliwie kolokacje serwera w atrakcyjnej cenie, wystawiam fv
    czekam na oferty

    przykladowy ping z serwerowni:
    ping home.pl
    Badanie home.pl [212.85.96.1] z użyciem 32 bajtów danych:
    Odpowiedź z 212.85.96.1: bajtów=32 czas=7ms TTL=59
    Odpowiedź z 212.85.96.1: bajtów=32 czas=7ms TTL=59
    Odpowiedź z 212.85.96.1: bajtów=32 czas=7ms TTL=59
    Odpowiedź z 212.85.96.1: bajtów=32 czas=7ms TTL=59

    Statystyka badania ping dla 212.85.96.1:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 7 ms, Maksimum = 7 ms, Czas średni = 7 ms

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 2. Data: 2006-06-26 16:26:47
    Temat: Re: umozliwie kolokacje serwera
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    moze daj jakas reklame w gazecie - ale na pewno NTG

  • 3. Data: 2006-06-26 16:35:27
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    napisalem bo pare dni temu ktos o to pytal wlasnie

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 4. Data: 2006-06-26 22:45:29
    Od: Waldi <w...@n...ekrakow.net>

    Wasyl napisał(a):
    > napisalem bo pare dni temu ktos o to pytal wlasnie
    no ok ale pingi za wiele nie daja... moze pochwal sie obciazeniem tego
    lacza... bo pewnie sytuacja jest taka, ze masz jakas siec i "kolo" to
    jakis poboczny bonus... a dokladna lokalizacja...

    kolejna kwestia warunki bezpieczenstwa fizycznego??

    pozdrawiam
    Waldi

  • 5. Data: 2006-06-27 02:02:20
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > serwerownia w wyremontowanej piwnicy, temp. zawsze ok 19stopniu
    > umozliwie kolokacje serwera w atrakcyjnej cenie, wystawiam fv

    podał byś jeszcze jakie inne styki posiadasz jeżeli już się chwalisz, bo
    wiesz, tktelekom czasami pada...
    A ta temperatura to z klimy czy starych murów ?
    I jak z wilgotnością ? Bo to jest niestety bardzo ważne...

    Marcin

  • 6. Data: 2006-06-27 06:34:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Wasyl wrote:

> [...]
    > serwerownia w wyremontowanej piwnicy, temp. zawsze ok 19stopniu
    > umozliwie kolokacje serwera w atrakcyjnej cenie, wystawiam fv

    poprosze o podanie nastepujacych parametrow:

    - #AS
    - poziom podtrzymania swiatla
    - poziom wod gruntowych.

    skoro to tkt, to rozklad jazdy lacza tez moze sie przydac.

    --

    okurková sezóna.

  • 7. Data: 2006-06-27 07:47:02
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Waldi wrote:

    > kolejna kwestia warunki bezpieczenstwa fizycznego??

    Ja bym się jeszcze przyczepił do piwnicy, wiadomo piwnice są zalewane
    przez wody opadowe...

  • 8. Data: 2006-06-27 14:47:03
    Od: Dawid Per <d...@v...pl>

    elmer radi radisson napisał(a):

    > skoro to tkt, to rozklad jazdy lacza tez moze sie przydac.

    Skoro to tkt to raczej by Ci sie nie przydal :) (vide Wroclawski autobus
    128 - jezdze od roku - nie zdarzylo sie zeby jechal zgodnie z rozkladem :)

  • 9. Data: 2006-06-27 15:00:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Dawid Per wrote:

    > Skoro to tkt to raczej by Ci sie nie przydal :) (vide Wroclawski autobus
    > 128 - jezdze od roku - nie zdarzylo sie zeby jechal zgodnie z rozkladem :)

    zawsze wiadomo od mniej wiecej ktorej trzeba siedziec z walizkami na
    peronie ;)

    btw, zastanawiam sie czy to naglowkowe tktelecomowe 82.160.28.56/30 jest
    do kolokacji :)

    --

    okurková sezóna.

  • 10. Data: 2006-06-27 15:19:03
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Waldi napisał(a):
> [...]
    > jakis poboczny bonus... a dokladna lokalizacja...
    >
    > kolejna kwestia warunki bezpieczenstwa fizycznego??

    co ciekawe, to jest ostatnio bardzo popularne pytanie
    pewnie to efekt podnoszenia swiadomosci informatycznej spoleczenstwa

    --
    Mateo