eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › GTS/Energis - support = dezinformacja.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2006-06-19 17:26:17
    Temat: GTS/Energis - support = dezinformacja.
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Dzisiaj kolejny raz zaliczyłem pad łącza... Zgłosiłem grzecznie na
    support, po 2-3h oddzwonił pan (niestety nazwiska nie zapisałem)
    informuje mnie, iż były planowane prace, ale system nie wygenerował
    prawidłowo listy klientów którzy mieli zostać poinformowani... I OK, ale
    średnio miły pan dodał, iż prace były we... Wrocławiu... Coś mi się nie
    podobało... Zadzwoniłem do kolegi który ma i GTS i Energis we Wrocławiu
    czy była u niego jakaś przerwa i co? Przerwy nie było...
    Rozmawiałem z innym klientem który też w Częstochowie zaliczył pad i
    jemu powiedziano prawie to samo.... Prawie, gdyż powiedziano o pracach w
    Krakowie...

    To z dzisiaj... Z zeszłego tygodnia awaria trwająca ponad 7h po
    15minutach od padu dzwoni monitoring że nam "zwisła radiolinia" i proszą
    o jej restart... Tylko ja 5 minut wcześniej dowiedziałem się, że leży
    cały węzeł Częstochowa i Zawiercie...

    Oczywiście nikt nie wie kiedy awaria może być usunięta, więcej można
    dowiedzieć się z supportu TKT...


    Podobnie pad 2 tygodnie temu, mnie powiedziano "pad klimy" inny klient
    "uszkodzenie karty" - nawet nie potrafią ustalić wspólnej wersji
    uszkodzania...

    O moich bojach i jakością usług GTS/Energis można sobie poczytać tutaj w
    następujących wątkach:
    "Nowa strona GTS"
    "TKT kolejna porażka"

    Można też poczytać posty "crazy bejbi" i "SoR" o jakości usług
    oferowanych przez GTS/Energis.

    Do listy padów w tym miesiącu mogę sobie dopisać:
    2006/06/19 05:59:08 BGP: %ADJCHANGE: neighbor XXX Down Peer closed the
    session
    2006/06/19 06:17:12 BGP: %ADJCHANGE: neighbor XXX Up

    W zeszłym tygodniu rozmawiałem przez telefon z dyrektorem NOC GTS i
    wiem, że ta grupa jest czytana przez nich - chyba tylko pisząc o podłej
    jakości uda się GTS zmusić do prac nad poprawą jakości - bo na dzień
    dzisiejszy Neostrada i DSL tepsiane mają duuuuużo lepszą niezawodność.

    Bardzo, bardzo niezadowolony klient GTS/Energis w węźle Częstochowa


  • 2. Data: 2006-06-19 17:40:35
    Temat: Re: GTS/Energis - support = dezinformacja.
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > Dzisiaj kolejny raz zaliczyłem pad łącza... <cut>

    zapomniałem dodać, iż po telefonie support stwierdził, iż według
    monitoringu łącze pracowało...
    Pozostawiam to bez komentarza...

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: