  • 1. Data: 2006-06-18 20:35:19
    Temat: Ceny łącz zagranicznych w Polsce
    Od: "ZZ" <z...@n...org>

    Ile kosztują takie łącza np. za 100 Mbps (podejrzewam, że poniżej 100 Mbps,
    nie beda chcieli gadać) i ile za instalację ?

    Jacy operatorzy zagraniczni mają swoje węzły w Poznaniu (wiem, że Telia ma,
    ale kto jeszcze) ?

  • 2. Data: 2006-06-19 17:47:47
    Temat: Re: Ceny łącz zagranicznych w Polsce
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <e74dea$b74$1@opal.icpnet.pl> ZZ napisał(a):

> [...]
    > nie beda chcieli gadać) i ile za instalację ?
    >
    > Jacy operatorzy zagraniczni mają swoje węzły w Poznaniu (wiem, że Telia ma,
    z tego co wiem tylko telia.
    ale - od atmana/gts napewno mozna wykupic tranzyt gdzies "dalej"(gts -
    gtsce, atman - level3).
    A co do cen.. Sam bylbym ciekaw ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 3. Data: 2006-06-19 19:00:36
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > z tego co wiem tylko telia.
    > ale - od atmana/gts napewno mozna wykupic tranzyt gdzies "dalej"(gts -
    > gtsce, atman - level3).
    > A co do cen.. Sam bylbym ciekaw ;)

    sam chciałem od telii jakieś megabity, ale kurcze ceny są spore tak, że
    raczej bardziej się opłaca kupić od pośrednika. Chciałem to sam odebrać w
    Warszawie - tak więc koszty transmisji im odpadają i przy 20Mbit wychodziło
    niecałe 200PLN/Mbit netto... rozumiem takie ceny jeżeli mi doprowadzają
    kabel do węzła, ale skoro ja sam dochodze - to dość drogo liczą.. No i
    instalka 1600 euro, jakieś takie dziwne jak dla mnie a chętnie bym
    skorzystał przy dobrych cenach.

    Marcin

  • 4. Data: 2006-06-21 08:19:40
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Użytkownik "ZZ" <z...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mbps, nie beda chcieli gadać) i ile za instalację ?
    >
    > Jacy operatorzy zagraniczni mają swoje węzły w Poznaniu (wiem, że Telia

    daj znac na priva - to ci dam info so do roznych tier1: csl (małpa) csl
    (kropeczka) pl