    From: Sztajfa <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: uratowal mi zdrowie albo i zycie
    Date: Wed, 26 May 2010 21:59:49 +0200

    witam.
    tak chcialem opisac co mi sie wczoraj przytrafilo.
    jade sobie droga taka dosc dziurawa lokalna droga wiec za szybko nie
    jade.widze w odleglosci gdzies 100-150m przedemna zatrzymuje sie jakas
    terenowka na srodku drogi wlaczaja sie swiatla awaryjne. mysle sobie
    "ladnie zaparkowal nawet nie chcial do pobocza sie przytulic"-no trudno. z
    samochodu wysiada facet i zaczyna do mnie machac rekoma. machal tak przez
    krzyzowanie rak co od razu znaczy ze cos nie tak. wiec zwolnilem doslownie
    dojezdzajac do niego sie tocze i co widze-w poprzek drogi akurat tak
    centralnie na wysokosci klatki siedzac na moto zwisa sobie drut
    elektryczny. zatrzymalem sie zamienilem pare slow i z relacji facet mnie
    zobaczyl jak jade i zatrzymal sie zeby mnie ostrzec.
    dzieki niemu moge teraz pisac bo nawet nie chce myslec co by bylo gdyby
    mnie nie ostrzegl.
    pozdrawiam
    artur