  • 21. Data: 2020-09-09 18:20:32
    Temat: Re: virgin - juz nie virgin?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.09.2020 o 13:49, 1634Racine pisze:
    > trybun w news:rj7qp5$18d8$1@gioia.aioe.org
    > [...........]
    >
    > co do widzenia "dostepnych sieci" patrz --> moj post po tel. do
    > infolinii, cos moze wyjasnia.
    > karte doladowuje stara metoda =  kupuje doladowanie "virgin mobile" w
    > kiosku :) plan "gigadaje" czy jakos tak...

    Ale przecie nie dotyczy to tyko Warszawy, - u mnie też VM jakoś inaczej
    zaczał się wyświetlać na telefonie.

    To super, bo raczej nie znajdzie u innych operatorów oferty na miarę
    "mini3".  W takim T-M 3złocisze/miesiąc to kosztuje samo utrzymanie konta..

  • 22. Data: 2020-09-09 18:21:20
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.09.2020 o 17:35, J.F. pisze:

    > W dodatku Orange z T-mobile robili jakąś wspolna siec ...

    Ale czy jeszcze robią? Bo zdaje się że z wprowadzeniem 5G nastąpił
    koniec projektu pod nazwą Networks.. W mojej miejscowości T-M postawił
    swój przekaźnik, podczas testów (marzec) Orange miał zasięg na maxa, w
    czerwcu uruchomili nadajnik na dobre, jednak już bez Orange,.

  • 23. Data: 2020-09-09 23:29:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-08 o 08:51, J.F. pisze:
    [...]
    > Wyswietlania nie ma, ale system chyba wie ... hm, choc faktycznie -
    > gdzie to zobaczyc ?
    > Samochod mi czasem wyswietla "Play (Orange)", na wakacjach tez jakos
    > widziale ze przez Orange, a teraz nie widze :-)

    Ktoś podjął temat że to w sumie nieistotne, skoro masz dostęp w ramach
    usługi.

    > Niezaleznie od tego jest jednak ciekawe, ze dawniej kolega mial cala
    > liste sieci do wyboru, a teraz Play znikl.
    > Jakas zdalna aktualizacja karty SIM ?

    Raczej wina systemu/telefonu lub rzeczywisty brak operatora w lokacji.
    Nie mniej często trzeba kilka razy odświeżyć listę, żeby się ukazała
    cała. Potrzebna jest też wiedza, do której można się podłączyć i czy
    nasz operator nie wymaga czasem specjalnego dostepu (telefon na
    infolinię, żeby przyznali) jakiś czas temu Play teoretycznie pozwalał
    się łączyć z Orange ale trzeba było to specjalnie aktywować u operatora.

    > Chyba ze ... jest akurat w miejscu, gdzie Play nie ma zasiegu, wiec go
    > nie pokazuje, a reszte tak.

    J/w.

    > Dla kienta VM cos sie w ogole zmienilo ?
    > Dawniej byli podpieci pod Play ... chyba z calym dobrodziejstwem
    > roamingow.
    > Czy VM mial wlasne umowy ... ktore wlasnie teraz ulegaja zmianie ?

    Jak pisałem, umowy ulegają zmianie średnio raz na kwartał a operator nie
    ma obowiązku informowania o zmianach, ważne żeby był zasięg w ramach umowy.

    P.S.

    Empatyczne BTW... https://tiny.pl/7j15n

    Może zainstaluj jakiś program, skoro to choroba? Nie umiem tego czytać
    ze spacją :/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 24. Data: 2020-09-10 09:38:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2020 23:29:43 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Empatyczne BTW... https://tiny.pl/7j15n
    >
    > Może zainstaluj jakiś program, skoro to choroba? Nie umiem tego czytać
    > ze spacją :/

    Ja tam z wynalazcami nowych gramatyk nie rozmawiam i radzę to i tobie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 25. Data: 2020-09-10 11:18:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-09-08 o 08:51, J.F. pisze:
    [...]

    >Ktoś podjął temat że to w sumie nieistotne, skoro masz dostęp w
    >ramach usługi.

    Tym niemniej urzadzenie wie. Wie, a nie powie :-)

    A istotne o tyle, ze w tym "Play (Orange)" akurat kiepsko internet
    chodzil.
    Wiec przelaczam na samo Play ... tez kiepsko chodzi.
    A na drugi dzien znow Orange - widac lepiej chodzil od czystego Play..

    >Jak pisałem, umowy ulegają zmianie średnio raz na kwartał a operator
    >nie ma obowiązku informowania o zmianach, ważne żeby był zasięg w
    >ramach umowy.

    No wiesz, w ramach umowy, to mialem miec dostep przez 4 operatorow.
    No pardon, w umowie tego nie bylo, ale przy takim zalozeniu kupowalem.

    A w umowie jest, ze operator wcale nie zapewnia zasiegu :-(

    >Empatyczne BTW... https://tiny.pl/7j15n
    >Może zainstaluj jakiś program, skoro to choroba? Nie umiem tego
    >czytać ze spacją :/

    Przyzwyczaisz sie :-)

    J.

  • 26. Data: 2020-09-15 02:28:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-10 o 11:18, J.F. pisze:
    [...]
    > Tym niemniej urzadzenie wie. Wie, a nie powie :-)

    Można sobie wspomagać (ja tak robię) i nikomu nie zabraniam :)

    > A istotne o tyle, ze w tym "Play (Orange)" akurat kiepsko internet chodzil.
    > Wiec przelaczam na samo Play ... tez kiepsko chodzi.
    > A na drugi dzien znow Orange - widac lepiej chodzil od czystego Play..

    Trzykropek Grrr.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielokropek + spacje :>

    Nie rozumiesz priorytetów/kolejkowania dostępu w GSM w roamingu :)

    > No wiesz, w ramach umowy, to mialem miec dostep przez 4 operatorow.
    > No pardon, w umowie tego nie bylo, ale przy takim zalozeniu kupowalem.

    No i była i jest cały czas. Oczywiście, jak Ci nie działało to się
    konsultowałeś i działało? Czy zwyczajnie olewałeś temat i bluzgałeś, że
    nie działa?

    > A w umowie jest, ze operator wcale nie zapewnia zasiegu :-(

    No jak ma zapewnić zasięg, skoro go unikasz? Przecież nie będzie Ciebie
    gonił z BTSem :>

    > Przyzwyczaisz sie :-)

    Nie. Generalnie unikam rozmów z osobami, które nie przestrzegają zasad
    poprawnej pisowni i wielu tak robi jak ja. Debilom to nie przeszkadza,
    więc masz z nimi dyskusje. Nie będę się silił na analogie ale to jak
    rozmawiać z kimś kto śmierdzi (bo jemu to nie przeszkadza) i próbuje
    zmusić kogoś do wąchania, lub co najmniej w dupie ma wygląd bo przecież
    nie o wygląd chodzi, szczególnie w miejscu publicznym :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 27. Data: 2020-09-15 18:37:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-09-10 o 11:18, J.F. pisze:
    [...]
    >Można sobie wspomagać (ja tak robię) i nikomu nie zabraniam :)

    Ale ja sie nie wspomagalem, a gdzies to widzialem. Gdzie ?
    Do piwnicy mam zejsc i poszukac slabego zasiegu ?

    >Trzykropek Grrr.
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielokropek + spacje :>

    Ta wersja mi sie nie podoba
    "Jest używany także przed nieoczekiwanymi słowami.
    Konsument wysłał list wprost do... prezydenta."

    skoro to kontynuacja, to nie stawiam kropki jak na koncu zdania :-)

    Ta zreszta tez srednio
    "Wielokropek może także oznaczać nieoczekiwane urwanie wypowiedzi:
    Dawno, dawno temu...
    Zaczął recytować: ,,Ruszyła maszyna...", ale dziecko mu przerwało."

    Dziecko przerwalo, to urwal. Ja ... niby tez urywam, ale sugeruje
    dalsza czesc wypowiedzi, wiec jakby dalsze slowa ... a slowa to po
    spacji :-)

    >No i była i jest cały czas. Oczywiście, jak Ci nie działało to się
    >konsultowałeś i działało? Czy zwyczajnie olewałeś temat i bluzgałeś,
    >że nie działa?

    I co - BTS mi wybuduja ?
    Kupilem startera Plusa za 5 zl, i mialem internetu pelno.

    Ale na zasieg Play moge z czystym sumieniem narzekac :-)

    >No jak ma zapewnić zasięg, skoro go unikasz? Przecież nie będzie
    >Ciebie gonił z BTSem :>

    A czemu on unika i cos wlacza, wylacza, zmienia ... niech sobie ustali
    liste preferyncyjna roamingow i d* nie zawraca :-)

    >Nie. Generalnie unikam rozmów z osobami, które nie przestrzegają
    >zasad poprawnej pisowni i wielu tak robi jak ja. Debilom to nie
    >przeszkadza, więc masz z nimi dyskusje.

    Trudno. Ale przeciez kto nie umie po francusku, ten jest prostak i
    cham :-P

    J.

  • 28. Data: 2020-09-15 23:35:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-15 o 18:37, J.F. pisze:
    [...]

    > Ale ja sie nie wspomagalem, a gdzies to widzialem. Gdzie ?
    > Do piwnicy mam zejsc i poszukac slabego zasiegu ?

    Pewnie pomiędzy spacją a pytajnikiem :)

    W starych adnkach było standardem. Później wycięli.

    > Ta wersja mi sie nie podoba
    > "Jest używany także przed nieoczekiwanymi słowami.
    > Konsument wysłał list wprost do... prezydenta."

    ...no tak :)

    > skoro to kontynuacja, to nie stawiam kropki jak na koncu zdania :-)

    To nie jest kropka. Mylisz pojęcia. Spróbuj kiedyś pomylić papier
    toaletowy z ręką :)...albo 3zł z 1zł i tak milion razy w wydatkach :)

    > Ta zreszta tez srednio
    > "Wielokropek może także oznaczać nieoczekiwane urwanie wypowiedzi:
    > Dawno, dawno temu...
    > Zaczął recytować: ,,Ruszyła maszyna...", ale dziecko mu przerwało."

    Bo traktuje sie to jak przerwę w sensie, że miał być ciąg dalszy, co
    czytającego uświadamia jak to wyglądało. Gdybyś nie wstawił wielokropka
    to zdanie zaczyna tracić sens, bo wyobraźnia idzie w złym kierunku.
    Opis zawsze powinien oddawać stan, otoczenie, sytuację.

    > Dziecko przerwalo, to urwal. Ja ... niby tez urywam, ale sugeruje dalsza
    > czesc wypowiedzi, wiec jakby dalsze slowa ... a slowa to po spacji :-)

    Spacja to dodatkowa przerwa, którą inni oprócz Ciebie czytają. To
    niepoprawne. Odczuwam w tym przypadku ułomność osoby, która ma
    "zacięcia" spowodowane defektem psychicznym. Jeśli masz opinie lekarską
    to OK, jeśli nie i nie robisz tego w rozmowie potocznej, to nie zalicza
    się to do zaburzenia ale do zwykłej złośliwości i robienia komu
    świadomie krzywdy. Pewnie lubisz krzywdzić innych... no i muszę dodać że
    ludzie są wrażliwi ale jeśli n ie obchodzi Ciebie wrażliwość innych (co
    udowodniłeś już tysiące razy) to oznacza... :)

    > I co - BTS mi wybuduja ?
    > Kupilem startera Plusa za 5 zl, i mialem internetu pelno.

    Bo miałeś Plusa pod nosem. Zawsze się zastanawiam, co kieruje osobami
    wybierającymi daną sieć, bez sprawdzenia jaką mają okolicę w miejscu
    najczęstszego pobytu :>

    > Ale na zasieg Play moge z czystym sumieniem narzekac :-)

    Ja nie. Jestem mocno mobilny i przemieszczam się w miejscach gdzie nie
    ma zasięgu wielu operatorów ale zawsze jakiś jest. Inni znajomi, którzy
    są akurat ze mną i mają Plus czy Orange/T-Mobile (randomowo) nie mają w
    ogóle żadnego zasięgu.

    > A czemu on unika i cos wlacza, wylacza, zmienia ... niech sobie ustali
    > liste preferyncyjna roamingow i d* nie zawraca :-)

    Ależ ta lista się zmienia właśnie w priorytetach. Już Ci kiedyś
    zwróciłem uwagę, że w dyskusji nie ogarniasz tego, co ktoś do Ciebie
    pisze wcześniej. Przykładowo Play w danym kwartale ma, że lubi w
    priorytecie Plusa i ładnie przełącza. W innym kwartale lubi T-Mobile i
    Plusa olewa. Jak nie ma T-Mobile to z łaski przełącza na Plusa ale kulawo.

    > Trudno. Ale przeciez kto nie umie po francusku, ten jest prostak i cham :-P

    On peut écrire en français, mais le reste du groupe aura un probleme.
    Cependant, je suggere d'écrire correctement en polonais :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>