  • 11. Data: 2020-09-08 12:04:36
    Temat: Re: virgin - juz nie virgin?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F. w news:1o2tc536usm10.coxersk08sj6$.dlg@40tude.net
> [...]
    > Samochod mi czasem wyswietla "Play (Orange)", na wakacjach tez jakos
    > widziale ze przez Orange, a teraz nie widze :-)
    > Niezaleznie od tego jest jednak ciekawe, ze dawniej kolega mial cala
    > liste sieci do wyboru, a teraz Play znikl.
    > Jakas zdalna aktualizacja karty SIM ?
    > Chyba ze ... jest akurat w miejscu, gdzie Play nie ma zasiegu, wiec go
    > nie pokazuje, a reszte tak.
    > Dla kienta VM cos sie w ogole zmienilo ?
    > Dawniej byli podpieci pod Play ... chyba z calym dobrodziejstwem
    > roamingow.
    > Czy VM mial wlasne umowy ... ktore wlasnie teraz ulegaja zmianie ?

    pytanie, czy w ogole "powinny" byc wyswietlane sieci do wyboru... Oczekuje
    tego o tyle, o ile *moj* tel ma prosta opcje typu "pokaz dostepne sieci".
    Jesli ta opcja JEST w tel, to musi (?) pokazac. Co nie znaczy,ze mozna
    autom./recznie przejsc na wybrana siec. Najstarsze moje telefony mialy taka
    opcje/zdolnosc i obecny (samsung j3 2016) ma. W starszych tel nie moglem
    podpinac sie pod cokolwiek widocznego, bo bylem w orange, wiec np widzialem
    tmobile, plus, etc. i tylko tyle - bylo sie w orange i zero ruchu. Natomiast
    virgin jak wiadomo "siedzialo" (nadal siedzi ztcw) na bts-ach paru
    operatorow i np moj obecny tel teoretycznie ma automat. wybierac w danym
    miejscu optymalna siec,albo moge sam wybrac ktorakolwiek z widocznych.
    I nagle playa wywialo.
    Czy to jest sredniowiecze, ze tel pokazuje dostepne sieci....? Moze inaczej:
    czy w nowszych niz samsung j3 2016 juz nie pokazuje i w virgin widzi sie
    tylko "orange" gdy automatem tel wskoczy na orange,albo plus gdy wskoczy na
    plus, etc. , albo widzi sie tylko VM i nic wiecej?
    ja poki co widze dostepne sieci.
    ale zero playa.
    sprawa drobna,ale zaciekawila mnie.

  • 12. Data: 2020-09-08 12:48:58
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 07.09.2020 o 11:53, 1634Racine pisze:
> [...]
    > https://i.imgur.com/ZlLEqNw.png, czyli play wymieciony, a dostepne sa
    > jakie sa i wychodzi mi na to, ze to moga byc dostepne, ale juz dla play...

    U mnie nic nie ,,wymiotło". Są te same sieci co u Ciebie, ale jeszcze
    Play na pierwszym miejscu. A nie jest przypadkiem tak, że akurat w tym
    momencie sieć Play nie była dostępna? Bo ten ekran, to chyba z
    wyszukiwania sieci?

  • 13. Data: 2020-09-08 13:03:28
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    mirekc w news:rj7nj2$rf0$1@dont-email.me
> [...]
    > sieć Play nie była dostępna? Bo ten ekran, to chyba z wyszukiwania sieci?

    w miejscach w ktorych zwyczajowo jestem/bywam w tzw. 95% lokowalo mnie w
    play,w domu *zawsze* byl *play* lte. Sporadycznie, gdzies w PL, wrzucalo
    mnie automatem na orange.
    teraz w dostepnych widze to, co na screen,a w domu permanentnie lokuje mnie
    w *tmobile* lte . w innych miejscach miasta - tez tmobile.

  • 14. Data: 2020-09-08 13:24:21
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 08.09.2020 o 13:03, 1634Racine pisze:
> [...]
    > teraz w dostepnych widze to, co na screen,a w domu permanentnie lokuje
    > mnie w *tmobile* lte . w innych miejscach miasta - tez tmobile.

    To nie wiem. U siebie spróbowałem wybrać ręcznie sieć Play i telefon
    połączył się bez problemu, przy czym nie pokazał się znaczek roamingu,
    co oznacza że to jest właśnie podstawowa sieć dla Virgin. T-mobile jest
    z roamingiem.

  • 15. Data: 2020-09-08 13:25:35
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:5f576506$0$555$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > teraz w dostepnych widze to, co na screen,a w domu permanentnie lokuje
    > mnie w *tmobile* lte . w innych miejscach miasta - tez tmobile.

    dryndnalem na infolinie virgin --> naleza juz do play,ale maja autonomie + w
    tej chwili (mniej wiecej do konca mies) przy nadajnikach play w w-wie sa
    prowadzone prace remontowo-strojeniowe czy jakos tak (taki komunik. widzi
    czlowiek z infolinii) , wiec najprawd. to jest powodem,ze w dostepnych
    sieciach widze to,co widze...

  • 16. Data: 2020-09-08 13:43:36
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.09.2020 o 22:20, 1634Racine pisze:
> [...]
    > moze to kwestia telefonu...? moze to kwestia: czy jest abonament, czy
    > doladowanie... (w tym akurat malo sensu)?

    Coś w tym jest. Bo np. przy karcie Play wyświetla że telefon korzysta z
    roamingu, a przy karcie VM nigdy nie widziałem literki "R".  Ale
    obiegając trochę od tematu - orientujesz się jak teraz po przejęciu
    przez Play wyglądają doładowania starych kart VM?

  • 17. Data: 2020-09-08 13:49:59
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    trybun w news:rj7qp5$18d8$1@gioia.aioe.org
    [...........]
> [...]
    > roamingu, a przy karcie VM nigdy nie widziałem literki "R". Ale obiegając
    > trochę od tematu - orientujesz się jak teraz po przejęciu przez Play

    co do widzenia "dostepnych sieci" patrz --> moj post po tel. do infolinii,
    cos moze wyjasnia.
    karte doladowuje stara metoda = kupuje doladowanie "virgin mobile" w kiosku
    :) plan "gigadaje" czy jakos tak...

  • 18. Data: 2020-09-08 17:35:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    >Oczekuje tego o tyle, o ile *moj* tel ma prosta opcje typu "pokaz
    >dostepne sieci". Jesli ta opcja JEST w tel, to musi (?) pokazac.

    Tak to rozumiem.

    >Co nie znaczy,ze mozna autom./recznie przejsc na wybrana siec.

    Pytanie czy telefon nie sprawdza jakos czy dana siec obsluzy karte i
    nie pokazuje niektorych.
    Tylko gdzie ?
    Sprawdzam swoj z karta orange ... mam wszystkie cztery sieci
    znalezione i to jeszcze w wersjach 2G, 3G i 4G.

    W dodatku Orange z T-mobile robili jakąś wspolna siec ...

> [...]
    >widocznego, bo bylem w orange, wiec np widzialem tmobile, plus, etc.
    >i tylko tyle - bylo sie w orange i zero ruchu.

    To nawiasem mowiac jakos ewoluowalo - kiedys sieci mialy swoje nr, i
    telefon mial wpisaną liste nazw operatorow.
    Teraz to jakos sie aktualizuje automatycznie ...

    A kiedys Play byl ?
    A jestes w zasiegu jego stacji ?

    J.

  • 19. Data: 2020-09-08 17:59:21
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F. w news:5f57a4c9$0$17349$65785112@news.neostrada.pl
    [............]
    > A kiedys Play byl ?
    > A jestes w zasiegu jego stacji ?
    > J.

    opisane w watku

  • 20. Data: 2020-09-08 21:16:44
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > obiegając trochę od tematu - orientujesz się jak teraz po przejęciu
    > przez Play wyglądają doładowania starych kart VM?

    Strona Virgina działa i daje się doładowywać bez zmian i problemów. Mam
    kilka kart z ofertą 2012 i nic się nie dzieje nadzwyczajnego.

    --
    Grzexs