  • 1. Data: 2013-04-12 21:31:51
    Temat: voice-net
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Przyszedł do nas pan z Voice-Net i zaoferował niższe stawki za połączenia.
    Na razie brzmi pięknie.
    Aktualnie mamy tepsiany Centrex plus preselekcję w Dialogu (1011) na
    połączenia
    poza tenże centrex (z całkiem dobrymi stawkami chyba?).

    I (prawie) wszystko było super do momentu kiedy pan z Voice-netu podsunął
    nam jakiś druczek,
    na którym było napisane, że teraz preselekcja będzie przez numer 10819.
    Z tego co znalazłem to prefix należacy do Easycall, która to firma świadczy
    usługi
    VoIP. W/w pan zapewniał (przysięgał), że połączenia przez żaden VoIP nie
    pójdą (ale pan dopiero
    pierwszą preselekcję robi dla firmy bo jest nowy).

    I teraz dwa pytania:
    1) miał ktoś do czynienia z tym Voice-netem?
    2) czy korzystanie z prefiksu 10819 oznacza, że jedna będzie to VoIP?

    JS

  • 2. Data: 2013-04-15 18:55:44
    Temat: Re: voice-net
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Ianus" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1) miał ktoś do czynienia z tym Voice-netem?
    > 2) czy korzystanie z prefiksu 10819 oznacza, że jedna będzie to VoIP?

    easy call to najgorszy z polskich operatorów VOIP
    jak najdalej od tego

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 3. Data: 2013-04-15 19:39:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-15 18:55, zlotowinfo pisze:
    > easy call to najgorszy z polskich operatorów VOIP
    > jak najdalej od tego

    A którego polecasz? W firmie będę musiał któregoś polecić.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-04-16 19:33:15
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > A którego polecasz? W firmie będę musiał któregoś polecić.

    moje zestawienie: voip.zasms.pl lub zvoip.prv.pl
    zdecydowanie alekontakt, nigdy nie miałem problemu z nimi

    easycall masakra, miałem metaliczne rozmowy, braki połączeń, słyszalności
    support mailowy to totalnie olewał, odpowiadając regułkami lub automat
    telefonicznie też próbowałem, nic, zero naprawy problemu
    wszystko działa prawidłowo
    ja im że najgorszy voip w polsce a oni
    puszyli się, że największy voip w polsce

    szczęście tylko 5zł tam wpłaciłem i męczarnią
    wydzwoniłem podówczas na ogłoszenia zakupu samochodu

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 5. Data: 2013-04-17 18:31:08
    Od: Andrzej <j...@m...pl>

    W dniu 2013-04-15 18:55, zlotowinfo pisze:

    > easy call to najgorszy z polskich operatorów VOIP
    > jak najdalej od tego

    potwierdzam - unikać, brak prezentacji pomimo zapłacenia za numer,
    kierowanie połączeń dziwnymi trasami jeśli dst !TP, support udający
    głupa, że u nas wszystko jest ok

    prywatnie używam halonet, bez zastrzeżeń

    --
    Andrzej

  • 6. Data: 2013-04-19 01:27:53
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Andrzej" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > potwierdzam - unikać, brak prezentacji pomimo zapłacenia za numer,
    > kierowanie połączeń dziwnymi trasami jeśli dst !TP, support udający
    > głupa, że u nas wszystko jest ok
    >
    > prywatnie używam halonet, bez zastrzeżeń

    ja używam trochę większą game ;p na trixbox:

    actio wychodzący kilka i przychodzące 1
    Alekontakt tylko wychodzące
    betamaxy tylko wychodzące
    gadu, tylko wychodzące, środki sprzed zeszmacenia do easycall
    globe7 tylko wychodzące
    Halonet tylko wychodzące węwnętrzne
    HappyCall tylko wychodzące węwnętrzne
    Myfon tylko wychodzące węwnętrzne
    Ipfon tylko wychodzące węwnętrzne
    ippi połączenia do skype
    Plfon tylko wychodzące węwnętrzne
    sipgate tylko przychodzący
    Televoice tylko wychodzące węwnętrzne
    terrasip tylko wychodzące
    Tlen tylko wiele przychodzących
    voipms tylko wychodzące
    voxeo tylko przychodzące

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 7. Data: 2013-04-19 19:00:10
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Ianus" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >preselekcja będzie przez numer 10819.

    No się nagle zmieniło i preselekcja będzie przez 1053.
    O ile będzie bo pana handlowca w poniedzialek zwalniają...

    Rano jeszcze u mnie papierki poprawiał a wieczorem dzwoni, że go wywalaja
    bo normy nie wyrobił... O tej stronie voice-netu to akurat sporo w sieci...

    A wracając do celu tego wątku... Wypowie się ktoś używający preselekcji
    w tej "firmie"? Lub czegokolwiek innego.

    JS