  • 21. Data: 2012-03-15 20:08:58
    Temat: Re: weekend motocyklowy w Lidlu
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-15 20:08, Ivam pisze:

    > Czy za paranoje uwazasz - tak powszechne na tej grupie - zamilowanie do
    > japonskich motocykli? Przeciez one nie robia nic wiecej niz te
    > europejskie, amerykanskie czy chinskie. Jezdza na 2 kolach. A kazdy
    > poleca japonczyka - sami paranoicy!
    O przepraszam,ja nie polecam,mnie interesują tylko europejskie,no i
    jeszcze Kuczu w Ameryce siedzi:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2012-03-15 20:15:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-15 21:08, Monster pisze:

    > jeszcze Kuczu w Ameryce siedzi:-)

    Ja siedze w Polsce ale preferuje amerykanskie motocykle. Wiekszosc moich
    znajomych rowniez. I nikogo to nie dziwi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2012-03-15 20:22:26
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-15 21:15, Kuczu pisze:

    > Ja siedze w Polsce ale preferuje amerykanskie motocykle. Wiekszosc moich
    > znajomych rowniez. I nikogo to nie dziwi.

    No i tylko amerykańską technikę miałem na myśli.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2012-03-15 20:55:03
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > O przepraszam,ja nie polecam,mnie interesują tylko europejskie,no i
    > jeszcze Kuczu w Ameryce siedzi:-)

    No dobra - Wy dwaj nie jestescie "kazdy". Jeszcze chyba Rogal i Newrom
    polecali bielizne. I na tym koniec - kazdy japonca!

    Paranoja!

    ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2012-03-16 06:28:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 20:08:54 +0100, Ivam napisał(a):

    > Napisalem, ze ma zajebiscie wazna rzecz - zapamietanie ostatniego programu
    > (nie przelacza sie w tryb samochodowy, jesli byl w motocyklowym)

    Prostownik który był ostatnio w Lidlu zdaje się automatycznie rozpoznawał
    podłączany aku, nie trzeba było ustawiać ręcznie

    --
    marcin

  • 26. Data: 2012-03-16 06:45:14
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-15 21:55, Ivam pisze:

    > Jeszcze chyba Rogal i Newrom polecali bielizne.

    Oredownikiem byl/jest Kefir :P
    Zreszta ludzie sie zmieniaja i teraz mam pijadzio w garazu :P

    mialem cteka xs3600, byl rownie fajny jak ten z lidla.
    Dwie wady tego lidlowego sa takie ze jak braknie pradu w gniazdku to
    przechodzi w stand by oraz ze nie ruszy akku rozladowanego ponizej
    ilustam V.
    Nastepny kupie jakis polski, z przelacznikiem auto/manual.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 27. Data: 2012-03-16 08:22:36
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-15 18:37, Ivam pisze:
    > A musisz kupic, zeby podladowac w sezonie, czy zeby na zime miec spokoj?
    > Bo zeby podladowac to daje rade, ale na zime nie polecam - po wylaczeniu
    > zasilania (wyjecie z gniazdka czy cos), automatycznie wraca w pozycje
    > "ladowanie, aku. samochodowy". Trzeba recznie przelaczyc na mniejszy
    > prad - nie zauwazysz i aku dostanie w dupe.
    > Nie wiem czy wszystkie tak mialy - ale te sprzed 2 - 3 lat na 100% tak
    > mialy.

    Mój po zaniku napięcia przechodzi w opcję "Nic nie robię".

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 28. Data: 2012-03-16 08:28:41
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 09:22:36 +0100, Marcin Gardeła napisał(a):

    > Mój po zaniku napięcia przechodzi w opcję "Nic nie robię".

    Bosch C3 ma to samo. O drugiej wadzie newrom już napisał.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 29. Data: 2012-03-16 19:23:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > No dobra - Wy dwaj nie jestescie "kazdy". Jeszcze chyba Rogal i Newrom
    > polecali bielizne. I na tym koniec - kazdy japonca!

    Jeszcze Doktorski,wprost uwielbia BMW:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2012-03-24 15:12:50
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Arbiter" napisał:
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
    > coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

    Kupiłem kask. Tańszy niż szybka do któregoś z moich, a w zestawie jest
    dodatkowo zapasowa. :)
    Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się
    nie pojeździ. :(

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl