  • 1. Data: 2009-08-21 18:17:06
    Temat: woda pod lodowka
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Czy wie ktos, co moze byc przyczyna zbierania sie wody pod lodowka?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2009-08-21 18:21:30
    Temat: Re: woda pod lodowka
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    R.M. pisze:
    > Witam,
    > Czy wie ktos, co moze byc przyczyna zbierania sie wody pod lodowka?

    Wypełniony zbiornik z tyłu lodówki na wodę skraplającą się z jej
    wewnętrznej tylnej ścianki?
    tak poza tym to RTFM!

  • 3. Data: 2009-08-21 21:06:37
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 20:21:30 +0200, Osadnik napisał(a):

    > Wypełniony zbiornik z tyłu lodówki na wodę skraplającą się z jej
    > wewnętrznej tylnej ścianki?

    Lub też zapchany odpływ wody do tegoż zbiornika - wówczas woda będzie
    się gromadzić w środku na dnie lodówki.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 4. Data: 2009-08-22 05:57:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello badworm,

    Friday, August 21, 2009, 11:06:37 PM, you wrote:

    > Lub też zapchany odpływ wody do tegoż zbiornika - wówczas woda będzie
    > się gromadzić w środku na dnie lodówki.

    Albo pęknięty zbiornik na skropliny - też się zdarza.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2009-08-22 06:23:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 07:57:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Albo pęknięty zbiornik na skropliny - też się zdarza.

    Albo rurka wyleciała ze zbiornika :)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-08-22 06:33:29
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    badworm wrote:

    > Lub też zapchany odpływ wody do tegoż zbiornika - wówczas woda będzie
    > się gromadzić w środku na dnie lodówki.

    ok, dziekuje

  • 7. Data: 2009-08-22 19:21:11
    Od: "ToMasz" <t...@u...poczta.fm>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > ok, dziekuje
    a sąsiad z góry ma akwarium?
    :)

  • 8. Data: 2009-08-23 08:46:06
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > a sąsiad z góry ma akwarium?
    > :)

    a może dużego psa?
    ;)

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2009-08-23 23:58:33
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

    > Albo rurka wyleciała ze zbiornika :)

    A jeżeli zbiornik nie pękł, rurka nie wyleciała ani się odpływ nie
    zapchał - to czy zbiornik jest na tyle pojemny, aby nigdy się po prostu
    nie przepełnił? Lodówka zawsze skrapla w ciągu 24h mniej wody niż jest w
    stanie w tym czasie wyparować, nawet gdy stoi w chłodnym wilgotnym
    pomieszczeniu?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-08-24 05:07:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Monday, August 24, 2009, 1:58:33 AM, you wrote:

> [...]
    > nie przepełnił? Lodówka zawsze skrapla w ciągu 24h mniej wody niż jest w
    > stanie w tym czasie wyparować, nawet gdy stoi w chłodnym wilgotnym

    A co ma wspólnego chłodne i wilgotne ze skraplaniem? Zbiornik jest na
    ciepłej sprężarce i to ciepło sprężarki ułatwia parowanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl