  • 1. Data: 2009-01-02 00:17:44
    Temat: wytrzezwialem (chwale sie-fajerwerki)
    Od: Bassteq <b...@o...nospam.pl>

    Kompakcik Fuji S5600 + kilka głębszych dla stabilizacji ręki i oto
    chwalę się co mi wyszło z sylwestrowego spacerowania. Miłego oglądania

    http://picasaweb.google.pl/sebassteq/NowyRok#5286480
    966439944002

    Wszystkiego dobrego w nowym roku, światła i ostrości.
    Bassteq

  • 2. Data: 2009-01-02 09:59:38
    Temat: Re: wytrzezwialem (chwale sie-fajerwerki)
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@b...pl>

    Bassteq pisze:
> [...]
    >
    > http://picasaweb.google.pl/sebassteq/NowyRok#5286480
    966439944002

    > Wszystkiego dobrego w nowym roku, światła i ostrości.

    Eeee, po zdjęciach widać, że za mało tych głębszych. O jakieś 1,5
    promila. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    http://tnij.org/mojeogloszenie

  • 3. Data: 2009-01-02 11:04:32
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Bassteq wrote:
    > Kompakcik Fuji S5600 + kilka głębszych dla stabilizacji ręki i oto
    > chwalę się co mi wyszło z sylwestrowego spacerowania. Miłego oglądania

> [...]

    Faktycznie jest sie czym chwalić. Gdybyś miał odrobine samokrytyki to
    przynajmniej wywaliłbyć te _ewidentnie_ poruszone, o spartolonym balansie
    bieli nawet nie wspominam ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 4. Data: 2009-01-03 11:46:11
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Oj, cienko, ten aparat potrafi duuuużo więcej. Przyłóż się do focenia to
    naprawdę nie jest aż takie trudne.
    Robienie zdjęć to sztuka a nie odpalanie fajerwerków gdzie popadnie i jak
    popadnie :)