  • 11. Data: 2023-06-02 18:53:28
    Temat: Re: [yt] Awaryjne hamowanie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.06.2023 o 14:13, io pisze:
    > Czy zdarzyło Wam się nie wyhamować przed przejściem?
    >
    > Bo tu gościowi ewidentnie nie udało się :-)
    >
    > http://niusy.pl/@youtube.com/aox
    >
    > No ale ... czy inni sami święci?
    >
    > Nie tylko przed przejściem, ale np czy zdarzyło Wam się zaparkować obok
    > poprzedzającego samochodu by w niego nie wjechać? :-)

    > (..i czy Twizy kiedyś nie wyrobiliście ;-) )

    Tłizy nie potrafi 120km/h :]

    Jak se policzysz czas przelotu tego Paska, to Cię olśni, że chuj z tym
    hamowaniem. Nie byłoby potrzebne, gdyby debil nie zapierdalał <100km/h.

    Nie mam nic, do zapierdalających po ałtostradach czy drogach szybkiego
    ruchu i chuj mnie obchodzi czy jadą 300km/h. Ktoś, kto zapierdala w
    środowisku przejścia dla pieszych powinien być odstrzelony defaultowo.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-06-03 00:36:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.06.2023 o 17:25, cef pisze:

    > Średnio raz na każde przejechane 500tys km
    > zdarza się taki przypadek.

    No właśnie, jest to rzadkie, ale jednak jest.

  • 13. Data: 2023-06-03 00:52:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u5cmch$3bchm$1@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > ale np czy zdarzyło Wam się zaparkować obok
    > poprzedzającego samochodu by w niego nie wjechać? :-)

    oczywiście

    zdarzyło się nawet, że następny uderzył

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 14. Data: 2023-06-03 02:06:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.06.2023 o 17:34, J.F pisze:

    > Lepsze odebranie prawka, niz pare lat odsiadki.

    Zależy dla kogo. Niejeden by wolał odsiedzieć mandat. O ile ta odsiadka
    będzie adekwatna. To, co podałeś nie jest. A ta wymienność w kierunku
    grzywny zła jest bo w ten sposób państwo czerpie korzyści z czynu
    przestępczego zamiast tylko ukarać winnego. Zasadniczo niedopuszczalne.
    No i takiej wymienności nie ma tylko raczej grzywna i jeszcze kara w
    postaci punktów. Nie wiem czemu ludzie przejmują się tymi 2-tysięcznymi
    mandatami jak to jest 2% wynagrodzenia a 10 punktów jakie przy tym
    dostają to 50% rocznej puli.

    > Ale opony tak nie dymią ...

    No dziwne.

    > Kiedys pisalem - jade sobie wolno jak nigdy, prawym pasem, bo za
    > kawałek skrecam w prawo, lewym mnie wyprzedzają ... i tak nagle na
    > lewym ruch gęstnieje, zwalnia ... i to ja ich wyprzedzam, a przejscie
    > tuż tuż.

    No ja nie czuję się święty, więc nie musisz mnie przekonywać, że można
    się pomylić. Ten przypadek oczywiście wydaje się bardziej jednoznaczny,
    ale tak se myślę, że to tylko wrażenie.

    > Przysypianie przy tej predkosci niewskazane.

    Możesz tego nie kontrolować wcale.

    > Ale po zmianie przepisów można przeoczyc, ze tu poważne zagrożenie się
    > zbliza ..

    Co masz na myśli?

    > To musisz :-)

    :-) Musieć to nie, ale jak ktoś we mnie wjedzie to ze sporym
    prawdopodobieństwem stracicie mnie a przecież nie chcecie tego :-)

    > Ale on nie jechał tylko stał.

    > Dodałes gazu i przyspieszyłeś ? :-)

    Zjechałem z jego toru jazdy co go zresztą chyba obudziło. Ale tak,
    dojeżdżałem do samochodów przed skrzyżowaniem i choć gwałtownie hamowały
    to mimo wszystko łatwiej było coś zrobić niż gdybym już za nimi stał.
    Ale pierwszy ... raczej nie widzę problemu. Należy być przygotowanym na
    różne sytuacje.

  • 15. Data: 2023-06-03 02:27:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > ruchu i chuj mnie obchodzi czy jadą 300km/h. Ktoś, kto zapierdala w
    > środowisku przejścia dla pieszych powinien być odstrzelony defaultowo.

    To jest właśnie kiedysiejsza droga szybkiego ruchu w tym rejonie na
    której jakiś debil przejścia zrobił bez świateł. I wszyscy tam
    zap...lali póki nie porobili różnych utrudnień. Nadal za..ą ale mniej.
    Kolega np co tam gdzieś jeździ do rodziny, z własnej inicjatywy kawał
    czasu już temu wypalił, że on nie zwalnia i jak pieszy wchodzi to widać
    debil. I ja to zasadniczo podzielam. Przy czym tu właściwie bardziej
    chodzi o to przepuszczanie. Jak jadą samochody po obu pasach to ile by
    nie jechały problemu nie ma. Piesi nie pchają się na jezdnię. Dopiero te
    nowe idiotyzmy dotyczące pierwszeństwa dla wchodzących spowodowały, że
    kierowcy samochodów zatrzymują się doprowadzając do takich problemowych
    sytuacji. I można wolno jechać a i tak nie zdołać się zatrzymać. Stąd
    myślę, że tutejsi też nie są święci. No ale chcieli by i piepszą różne
    faramazony.

  • 16. Data: 2023-06-05 13:16:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Jun 2023 18:16:57 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Może użył jedynego jaki miał...ręcznego? ;-)

    Raczej by tak ostro nie zwolnil, ale moze miał podrasowany.