  • 1. Data: 2009-03-23 16:48:37
    Temat: zegar DCF77 analogowy - kto rozbieral
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czy ktos moze rozbieral zegar DCF77 wskazowkowy (analogowy)?

    Chodzi mi o to czy odbiornik sygnalu DCF jest oddzielnie i czy da sie
    go wylaczyc, ominac, wyrzucic i w jego miejsce mozna sie podlaczyc
    kabelkiem (wejscie data gdzie sa impulsy).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-03-24 14:57:40
    Temat: Re: zegar DCF77 analogowy - kto rozbieral
    Od: "Paw" <...@h...ru>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > go wylaczyc, ominac, wyrzucic i w jego miejsce mozna sie podlaczyc
    > kabelkiem (wejscie data gdzie sa impulsy).

    rozbieralem niemieckie eurochrony, niezaleznie od modelu wszystko bylo w
    jednym scalaku zalanym na pcb

    teraz rozebralem z ciekawosci jakis IDEEn WELT i ma modul DCF zupelnie
    osobno

  • 3. Data: 2009-03-24 18:42:58
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 24 Mar 2009 15:57:40 +0100, "Paw" <...@h...ru> wrote:

> [...]
    >jednym scalaku zalanym na pcb
    >
    >teraz rozebralem z ciekawosci jakis IDEEn WELT i ma modul DCF zupelnie

    a jest to cyfrowy czy wskazowkowy zegar?
    A gdzie go kupiles?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-04-02 13:24:10
    Od: "Paw" <...@h...ru>

    > a jest to cyfrowy czy wskazowkowy zegar?
    > A gdzie go kupiles?

    rózne, od wskazówkowych po cyfrowe, handlowalem takimi zegarkami, kupowalem
    na gieldzie po 5zl i naprawialem