  • 1. Data: 2009-03-23 17:18:45
    Temat: Układ wyprowadzeń przełącznika...
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Jest sobie dokument:
    http://zefiryn.tme.pl/dok/a25/bs800n.pdf
    czy dobrze rozumuję, że pod wyrazem "SCHEMATIC" jest widok od spodu
    przełącznika, czyli układ wyprowadzeń na płytce będzie w lustrzanym odbiciu?
    Michał

  • 2. Data: 2009-03-23 19:21:30
    Temat: Re: Układ wyprowadzeń przełącznika...
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > czy dobrze rozumuję, że pod wyrazem "SCHEMATIC" jest widok od spodu
    > przełącznika, czyli układ wyprowadzeń na płytce będzie w lustrzanym odbiciu?

    Hmm.. a czy mi się tylko wydaje, że nieważne czy zrobisz lustrzanie czy
    normalnie będzie dobrze?? Ten przełącznik jest chyba w 100% symetryczny,
    więc zawsze go możesz obrócić, prawda??

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-03-23 21:42:35
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    odbiciu?
    A dlaczego?
    przecież jak patrzysz na spód przełącznika to jakbyś patrzył na płytkę.

    > Hmm.. a czy mi się tylko wydaje, że nieważne czy zrobisz lustrzanie czy
    > normalnie będzie dobrze?? Ten przełącznik jest chyba w 100% symetryczny,
    > więc zawsze go możesz obrócić, prawda??
    Jak się patrze na rysunek to nie jest on symetryczny. czyli jak źle
    zaprojektujesz to obracanie nic nie da :(

  • 4. Data: 2009-03-23 21:45:24
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    > Hmm.. a czy mi się tylko wydaje, że nieważne czy zrobisz lustrzanie czy
    > normalnie będzie dobrze?? Ten przełącznik jest chyba w 100% symetryczny,
    > więc zawsze go możesz obrócić, prawda??

    Obrócić o 180 stopni można, ale przerzucić już nie. Należy zwrócić uwagę na
    to, że wspólny biegun nie jest w środku.

    Michał

  • 5. Data: 2009-03-23 21:50:52
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    > odbiciu?
    > A dlaczego?
    > przecież jak patrzysz na spód przełącznika to jakbyś patrzył na płytkę.

    Na płytkę patrzę od Top Layer, i tu będzie ten przełącznik.

    Michał

  • 6. Data: 2009-03-24 06:47:31
    Od: HaMMeR <t...@a...pl>

    Michał Lankosz wrote:
> [...]
    > czy dobrze rozumuję, że pod wyrazem "SCHEMATIC" jest widok od spodu
    > przełącznika, czyli układ wyprowadzeń na płytce będzie w lustrzanym odbiciu?

    ---------------

    Witam,
    Jest to ewidentny widok od spodu przelacznika,
    swiadcza o tym m. innymi, elementy rysunku w tym rzucie!

    Kristo
    (Rysunek techniczny to czesc mojej pracy..)

  • 7. Data: 2009-03-24 16:36:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Obrócić o 180 stopni można, ale przerzucić już nie. Należy
    > zwrócić uwagę na to, że wspólny biegun nie jest w środku.

    Auc.

    Za taki numer to bym poczekal z projektem az przyjda i przemierze
    :-)

    J.