  • 1. Data: 2010-03-06 18:50:31
    Temat: jaki zestaw narzedziowy?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    jak w temacie.
    uzywalem
    http://allegro.pl/item9s37592269_zestaw_kluczy_klucz
    e_nasadowe_94_honiton_gratis.html

    dawal rade.
    musze kupic albo ten sam, dla siebie, albo cos innego - w podobnej cenie a
    np lepszego, itp.

    pilne;)

    co polecacie?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-03-07 11:57:57
    Temat: Re: jaki zestaw narzedziowy?
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Bartek wrote:
> [...]
    >
    > dawal rade.
    > musze kupic albo ten sam, dla siebie, albo cos innego - w podobnej cenie a

    "Strona przedmiotu została przeniesiona do archiwum"

    Piotr

  • 3. Data: 2010-03-07 12:44:31
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
    > "Strona przedmiotu została przeniesiona do archiwum"

    eeeh;)
    http://allegro.pl/item937687978.html

    albo identyczny zestaw firmowany marka yato,
    nieco tanszy, ma nieco inna podobno lepsza grzechotke.

    podobno jakosc przyzwoita,
    zreszta honitona i yato chyba ta sama fabryka robi tylko inna marka.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2010-03-07 13:08:56
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > albo identyczny zestaw firmowany marka yato,
    > nieco tanszy, ma nieco inna podobno lepsza grzechotke.
    >
    > podobno jakosc przyzwoita,
    > zreszta honitona i yato chyba ta sama fabryka robi tylko inna marka.

    Mój znajomy mechanik samochodowy twierdzi, że z tańszych narzędzi to
    tylko Yato. O Honitonie nie słyszałem.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 5. Data: 2010-03-07 13:43:42
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Uncle Pete pisze:
    > Mój znajomy mechanik samochodowy twierdzi, że z tańszych narzędzi to
    > tylko Yato. O Honitonie nie słyszałem.

    Yato=Toya :)

    MarcinJM

  • 6. Data: 2010-03-07 13:45:06
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > co polecacie?

    posiadam wspomniany zestaw, oprocz niego podobny Yato raz taki:
    http://allegro.pl/item944425453_zestaw_kluczy_nasado
    wych_160el_bass_polska_gw_fv.html

    Z wygladu wszystkie sa identyczne, roznia sie tylko napisami na grzechotkach
    (yato i bass identyczne grzechotki, honiton ma plaskie). Natomiast same
    nasadki sa juz 100% identyczne i moim zdaniem robi to jedna fabryka.

  • 7. Data: 2010-03-07 17:56:21
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

  • 8. Data: 2010-03-07 17:57:40
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Yato=Toya :)

    Podejrzewam, że niezupełnie. Mam zestaw thorxów Yato i są naprawdę nie
    do zdarcia.

    Piotr

  • 9. Data: 2010-03-07 23:53:46
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > grzechotkach (yato i bass identyczne grzechotki, honiton ma plaskie).
    > Natomiast same nasadki sa juz 100% identyczne i moim zdaniem robi to jedna

    rozumiem że jakosciowo dają rade? a ktore grzechotki lepsze,? tak na
    codzien?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 10. Data: 2010-03-08 00:48:59
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > rozumiem że jakosciowo dają rade? a ktore grzechotki lepsze,? tak na
    > codzien?

    jakosciowo daja rade. jedynie bity szlag trafil niektore ale co sie dziwic
    jak sie zapieczone sruby na chama odkrecalo. grzechotki identyczne. czasem
    traktowane metrowa rurka jako przedluzka i nadal dzialaja.