  • 191. Data: 2010-05-13 20:19:40
    Temat: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-13 17:14, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontekst
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Analfabetyzm_funkcjonal
    ny

    znalazłeś ilustrację do:
    "Pszemol stwierdza, ze przy zderzeniu z drugim samochodem nie ma efektu
    uderzenia w sciane z podwojna predkoscia"?

    To dokładnie Twoje słowa. Teraz sobie ustal, czyś analfabeta, czy pacan.

    v.

  • 192. Data: 2010-05-13 20:33:32
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-13 17:16, Ghost pisze:

    > I gdybys sie pogubil:

    O, to już mi nie grozi. Wobec tylu dowodów, których dostarczasz,
    ciężko by było podejrzewać Cię dalej o rozsądek ;p

    > "Niezaleznie czy z drugim autem jest zderzenie czy ze sciana, jesli auto
    > hamuje z 80 do zera, skutki sa takie same. "

    I z tego mam się domyślić, czy drugie auto jedzie, czy stoi np.
    oparte o ścianę. Naucz się precyzyjniej formułować myśli.
    Nie będziesz się musiał potem zapluwać w dziesiątkach postów.

    v.

  • 193. Data: 2010-05-13 20:47:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

  • 194. Data: 2010-05-13 20:48:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

  • 195. Data: 2010-05-13 22:34:05
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-13 20:47, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontekst
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Analfabetyzm_funkcjonal
    ny

    Powtarzasz się i nadal nie rozjaśniasz. Pewnie ci nie na rękę.
    A przedzierać się przez twe pyskówki z P. nie mam ochoty.
    Za mocno się plujesz, by zrozumieć o co ci chodzi.

    v.

  • 196. Data: 2010-05-13 22:35:52
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-13 20:48, Ghost pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontekst

    a co to będzie, jak jeszcze googla odkryjesz... jej
    Z uników wnoszę (a rozjaśnić nie chcesz), że jednak głupoty plotłeś.

    v.

  • 197. Data: 2010-05-14 08:26:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > a co to będzie, jak jeszcze googla odkryjesz... jej
    > Z uników wnoszę (a rozjaśnić nie chcesz), że jednak głupoty plotłeś.

    Alez pisz co chcesz, kontekst jest jasny i wielokrotnie powtorzony, jesli
    nie umiesz trzymac kupy z watkiem to juz nie moj problem. Najlepsze jest to,
    ze nie rozjasniasz, czego nie rozumiesz tylko glupoty pleciesz.

  • 198. Data: 2010-05-14 08:31:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ny

    > Powtarzasz się i nadal nie rozjaśniasz.

    "czy drugie auto jedzie"

    pierwszy post w watku:

    "kiedy samochód uderza czołowo w drugi samochód jadący z naprzeciwka z tą
    samą prędkością"

    i nastepene w galezi

    "z innym samochodem (o podobnej masie i predkosci)"
    "drugi samochod (o podobnej masie) jadacy z ta sama predkowscia w przeciwnym
    kierunku"

    itd, itp.

    Wielokrotnie kontekst ten byl powtarzany i skoro masz problem z jego
    utrzymaniem, to moze usenet nie jest dla Ciebie, przemysl to - bo
    powtarzaniem w kolko "Powtarzasz się i nadal nie rozjaśniasz", w sytuacji
    gdy wszystko jest kawa na lawe, nie zdobywasz sobie zadnych social points.

    > A przedzierać się przez twe pyskówki z P. nie mam ochoty.

    Ani pierwszego posta w watku tez zapewnie nie masz ochoty czytac, w ogole
    chyba malo Cie interesuje tresc - wniosek jest prosty: nie na polowanie tu
    przyszedles.

    > Za mocno się plujesz, by zrozumieć o co ci chodzi.

    Powtarzasz sie.

  • 199. Data: 2010-05-14 15:27:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Vax" <m...@z...sie> wrote in message

    > a co to będzie, jak jeszcze googla odkryjesz... jej
    > Z uników wnoszę (a rozjaśnić nie chcesz), że jednak głupoty plotłeś.

    No brawo. Lepiej późno niż wcale ;-)

    Ghost twierdził, że droga hamowania samochodu w zderzeniu
    z przeszkodą NIE ZALEŻY od materiału z jakiego wykonano
    przeszkodę... hi, hi :-) Większego nieuka nie można sobie wyobrazić.

  • 200. Data: 2010-05-14 17:44:05
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-14 08:31, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > "z innym samochodem (o podobnej masie i predkosci)"
    > "drugi samochod (o podobnej masie) jadacy z ta sama predkowscia w

    A poza tym "uderzenie w stojący samochód", "jadąca z przeciwka ściana"
    itp. itd. Ciekawe, skąd?
    Oraz to:
    "Pszemol stwierdza, ze przy zderzeniu z drugim samochodem nie ma efektu
    uderzenia w sciane z podwojna predkoscia, bo material przeszkody (drugi
    rozpedzony samochod) jest inny (niz beton) - gdy wskazac mu, ze to nie
    kwestia zmiany materialu"

    To się zdecyduj głąbie, czy z tą samą prędkością, czy podwójną.
    Bo "kontekst-sronteks" jedno, a ty drugie.

    > Wielokrotnie kontekst ten byl powtarzany i skoro masz problem z jego
    > utrzymaniem, to moze usenet nie jest dla Ciebie, przemysl to

    skończ pierdolić - po prostu, tak się plujesz, że nie sposób cię
    zrozumieć. I dlatego minęła mi ochota na czytanie reszty.

    [ciach]

    v.