  • 1. Data: 2011-10-11 09:50:51
    Temat: Wzór wypowiedzenia umowy z telewizją N
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://fotofotki.pl/images/6q42vwkbjn7x4h9h5t90.jpg

  • 2. Data: 2011-10-11 10:14:38
    Temat: Re: Wzór wypowiedzenia umowy z telewizją N
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *4CX250* napisał(-a):

    > http://fotofotki.pl/images/6q42vwkbjn7x4h9h5t90.jpg

    Treść kłuci się z tematem. I nie rozumiem po co takie wydziwianie. Widać
    pani Magdalena ma jakieś anse do któregoś operatora (którego to nie
    sposób zgadnąć, bo nie wiadomo do kogo jest ono adresowane. może być
    skierowane do wszystkich i do nikogo) i myśli, że formą wypowiedzenia
    zrobi komuś na złość.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-10-11 10:32:05
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > do wszystkich i do nikogo) i myśli, że formą wypowiedzenia zrobi komuś na

    Nie, nie kłóci się. I pisze się przez "Ó"
    Wydaje się, że Pani Magdalena chciała w ten sposób zaprotestować, albo
    wyśmiać sposób w jaki różni operatorzy i nie tylko oni próbują nieuczciwie
    wciskać nie do końca to co reklamują, lub wykorzystując naiwność klientów
    wymuszają drobnym druczkiem różne dodatkowe płatności w umowach i cennikach.
    Słowem "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie"
    Coś musiało widocznie zajść na styku Magdalena-BOK, coś czego Magdalena nie
    zauważyła bo było drobnym druczkiem a spowodowało to jakieś niezaplanowane
    wydatki, większe od spodziewanych, lub różnice w ofercie programowej.
    Co do tego, do jakiego operatora to pismo, to ja już maila dostałem z takim
    opisem, więc powtarzam.

    Marek

  • 4. Data: 2011-10-11 11:47:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *4CX250* napisał(-a):

    > Nie, nie kłóci się. I pisze się przez "Ó"

    Zaiste, mea culpa.

> [...]
    > naiwność klientów wymuszają drobnym druczkiem różne dodatkowe
    > płatności w umowach i cennikach. Słowem "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie"

    Pani Magdalena jest osobą bardzo naiwną jeśli myśli, że ktoś się tym
    przejmie

    > Co do tego, do jakiego operatora to pismo, to ja już maila dostałem z
    > takim opisem, więc powtarzam.

    Chciałem tylko zwrócić uwagę, że to wypowiedzenie jest skierowane "do
    nikogo"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2011-10-12 07:55:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Pani Magdalena jest osobą bardzo naiwną jeśli myśli, że ktoś się tym
    > przejmie

    Operatorzy też naiwnie myślą, że wszyscy ICH klienci to idioci nieświadomie
    wybierający oferte jaką im podsuną.

  • 6. Data: 2011-10-16 15:43:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Operatorzy też naiwnie myślą, że wszyscy ICH klienci to idioci
    > nieświadomie wybierający oferte jaką im podsuną.

    I, niestety, w znacznej części przypadków, mają rację :-(