  • 71. Data: 2014-12-15 09:02:53
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 14/12/14 19:18, Cavallino wrote:
    > Ale kto tak twierdzi?

    A racja. Kogutek twierdzi. Utożsamiłem Was.

    --
    Alf/red/

  • 72. Data: 2014-12-15 10:51:57
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-12-14 16:01, Pszemol pisze:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Ale może jechać do umierającego i dojechać za późno.

    dlatego musi dostosować prędkość do warunków i swoich umiejętności

    > Dają mu właśnie dodatkowe prawa, których kierowca
    > bez kogutów nie ma - sam je wymieniłeś, np. wjechanie
    > na skrzyżowanie mimo światła czerwonego, czy w jedno
    > -kierunkową drogę pod prąd. Nie bądź tendencyjny...

    zabiera mu karę za taki wjazd. Niebieski kogut nie wyłącza
    odpowiedzialności za spowodowanie wypadku, nie powinien tez wyłączać
    myślenia

    Icek

  • 73. Data: 2014-12-15 10:56:11
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-12-14 16:02, Pszemol pisze:
    > "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message

    > Nie oznacza... chyba że się wchodzi pod jadący na sygnale radiowóz.
    > Albo spada z peronu pod jadący szybko pociąg. Albo spada z mostu.
    > Bycie narąbanym jest ryzykowne... Lepiej się nienarąbywać.

    wiem jak działa na mnie 1,4 promila i nie jest to stan nagłego
    wchodzenia na jezdnię. Nawet zabity miał trochę świadomości i wchodził
    na pasy. A człowiek w każdym stanie może liczyć, że na pasach (jak nie
    wchodzi na czerwone i nagle) nie straci życia. Nawet wchodzenie na
    czerwonym w terenie zabudowanym powinno dawać więcej szans na przeżycie
    niż na karę śmieci.

    Icek

  • 74. Data: 2014-12-15 10:59:17
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Myslisz ze oni tam 150 jechali ?
    > Czy 80-100, co jest predkoscia na warszawskich ulicach i przejsciach
    > spotykana czesto ?:-)

    chyba bardzo często ;P

    Icek

  • 75. Data: 2014-12-15 11:46:03
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-12-14 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Czesław Wiśniak c...@b...pl ...

    > Zapomniałem że lubisz teorie spiskowe a władza jest be! ;-P

    Teorie teoriami, ale jak w mojej okolicy w centrum miasta zamontowali
    monitoring to co chwila była afera, że coś zostało zniszczone, albo
    kogoś zabili lub porwali, a kamera nic nie widziała. Poszła gruba kasa
    na to, żeby było bezpieczniej, a efektów zero.

    Założę się, że zupełnie normalnym będzie, że w przypadku winy
    policjantów pojawią się awarie sprzętu, itp problemy. Takie życie, jaki
    klimat.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2014-12-15 12:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Icek" napisał w wiadomości grup
    >wiem jak działa na mnie 1,4 promila i nie jest to stan nagłego
    >wchodzenia na jezdnię. Nawet zabity miał trochę świadomości i
    >wchodził na pasy.

    radiowozu z kogutami jakos jednak nie zauwazyl.

> [...]
    >na czerwone i nagle) nie straci życia. Nawet wchodzenie na czerwonym
    >w terenie zabudowanym powinno dawać więcej szans na przeżycie niż na

    Czyli co - obowiazkowe 50, 40, 30 czy czlowiek z choragiewka ?

    Jak sie nagle wchodzi na pasy, prosto pod nadjezdzajacy pojazd, to sie
    trzeba liczyc z tym ze sie straci zycie, albo cos gorszego.

    Owszem, nie bylo nas przy tym, moze panowie jechali bez kogutow, moze
    120, itd.

    J.

  • 77. Data: 2014-12-15 13:16:15
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 12:44:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > trzeba liczyc z tym ze sie straci zycie, albo cos gorszego.
    >
    > Owszem, nie bylo nas przy tym, moze panowie jechali bez kogutow, moze

    Obowiązkowe powinno być myślenie i przewidywanie. Źle się dzieje jak ludzie szkoleni
    do wyłapywania takich co przekraczają przepisy sami ich nie przestrzegają. W
    informacjach z dnia wypadku nie ma że był napad albo że terrorystów łapali że kogoś
    zamordowano. Może używanie przez policję kogutów powinno być w jakiś sposób
    regulowane przepisami a nie uznaniowo. Żeby na przykład szybciej byli jak poseł zrobi
    stłuczkę. Kiedyś bylem w warszawie i widziałem jak dwa radiowozy eskortowały, na
    sygnałach oczywiście, samochód z reklamą ze mis polonia wybierają.

  • 78. Data: 2014-12-15 18:23:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:m6knta$9km$2@node2.news.atman.pl...
    > Dobre pytanie. Wydaje mi się, że dopóki nie będzie nowelizacji PoRD to czy był
    > przed drogą skutecznego hamowania, czy nie. Innymi słowy, czy dało się
    > fizycznie zahamować. Jak się nie dało, to wszedł bezpośrednio. Jak się dało,
    > nawet z dymem z opon, to IMHO jest w prawie (choć mało to rozsądne).

    problem w tym ze 'dalo' musialoby uwzglednic tez czas reakcji, a ten moze
    byc drastycznie rozny dla roznych kierowcow

    --
    http://db.org.pl/

  • 79. Data: 2014-12-15 20:07:12
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 14/12/14 15:18, Budzik wrote:
    > Na szczescie radiowozy to chyba maja kamerki wiec bedzie widac

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,27-latek
    -zginal-pod-kolami-radiowozu-policja-ma-nagranie,152
    676.html

    > nagranie z okolicznej firmy na którym widać moment wypadku. Film nie ma dźwięku.
    Widać na nim jednak błyskające sygnały świetlne radiowozu.

    I poprawka wcześniejszych danych:
    > Badanie wykazało 1,4 mg/l alkoholu we krwi - co się przekłada na prawie 3 promile w
    wydychanym powietrzu.

    --
    Alf/red/

  • 80. Data: 2014-12-15 21:05:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak"

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,radiowoz
    -potracil-na-pasach-pieszego-27-latek-nie-zyje,15255
    9.html

    "Obrażenia odniósł też policjant. - Z obrażeniami twarzy i urazem kręgosłupa
    szyjnego trafił do szpitala"

    Co za obibok