  • 291. Data: 2014-12-21 18:09:37
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 16:13, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello mk4,
    >
    > Sunday, December 21, 2014, 1:47:48 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > O prawie Godwina słyszałeś?
    >
    > *PLONK!*

    Nie ale po sugestii sie zapoznalem. Z wersja en i pl zeby uniknac
    nieudolnego tlumaczenia. Po zapoznnaniu sie stwierdzam, ze moja
    wypowiedz nie wyczerpuje znamion tego "prawa".
    W zwiazku z tym nie wiem skad miales usilna chec znalezienia takiego
    zwiazku?

    Zreszta takie stwierdzenie akurat w tym wypadku bardzo pasuje. Bo tak to
    dziala. Powtarza sie we wszystkich mozliwych kanalach infromacji
    klamstwo albo polprawde setki, tysiace czy wiecej razy az to klamstwo
    znajdzie wiernych wyznawcow, ktorzy chetnie poniosa je na sztandarach.
    Sprytna manipulacja na wielka skale.

    --
    mk4

  • 292. Data: 2014-12-21 18:26:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > to znaczy jest napisane "przy zachowaniu szczegolnej ostroznosci",
    > praktyka/orzecznictwo sadowe jest takie, ze jesli byla kolizja to jesli
    > nawet jechal na sygnale to jest zawsze winnym, jesli drugi pojazd/uczetnik
    > wypadku tylko "nie umozliwil przejazdu", tzn. jechal przepisowo tak, jakby
    > ten drugi nie mial wlaczonych sygnalow.
    >
    > 3. Podobna sytaucja jest w przepisie u umozliwianiu wlaczenie sie do ruchu
    > autobusow. Niby nalezy umozliwic wlaczenie, ale nie daje to kodeksowo
    > rozumianego PIERSZENSTWA autobusowi i w razie kolizji znow winny jest

    Ciekawe to co piszesz... skąd te Twoje informacje o praktyce i
    orzecznictwie?

  • 293. Data: 2014-12-21 18:29:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > LOL, brawo ! Moze byc po przecinku.
    > Sam sobie napisales odpowiedzi, prawda ?:)
    >
    > Tak, ma przestrzegac przepisow, bo nie moze zachowywac sie jak taran.
    > Jedno z drugiego wynika.

    Nie wynika, bynajmniej. I przeczytaj sobie wreszcie artykuł 53.

    > Ech czlowieku rece i nogi opadaja od twojego trollowania, komedia jak sie
    > to czyta :)
    > Wystarczy, bo jestes uparty jak osiol.
    > Jesli dowiem sie jaki byl final sprawy to ci przekaze.

    Przekażesz całej grupie. Najlepiej w tym wątku.

  • 294. Data: 2014-12-21 18:31:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ROTFL.
    > Drogie dzieciaczki, gosc tam jechal 50km/h, czyli calkowicie przepisowo.

    Ktoś twierdzi że jechał szybciej?

    > Ostatnie 70m zrobil w 5sek, co latwo przeliczyc z czasu na kamerze i
    > przejechanego dystansu.

    Właśnie o to chodzi, że gdyby w ciągu tych 5 sekund zrobił tylko 30m
    to zdążyłby zobaczyć karetkę.

    > Gdzie mu do waszych glupot, ktore wymyslacie. Przeciez ludzie to czytaja,
    > nie wstyd wam tak plesc ? :)

    Co Ci się konkretnie nie zgadza?

  • 295. Data: 2014-12-21 20:09:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-21 02:21, Pszemol wrote:

    > Aby zmniejszyć ilość wypadków z pieszymi trzeba robić
    > więcej bezkolizyjych skrzyżowań gdzie ruch pieszy jest
    > kierowany innymi torami niż ruch kołowy (przejścia
    > podziemne, kładki nad drogą,

    Sorry, ale chyba cię posrało. Piesi mają kilometrami dookoła chodzić, i
    to jeszcze po kładkach i norach dla szczurów, bo ty masz ból dupy z
    przepuszczeniem go przez przejście dla pieszych?

    Shrek.

  • 296. Data: 2014-12-21 20:13:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-21 03:16, Pszemol wrote:

    > Na Zachodzie mieszkają inni ludzie, Ordnung must sein.
    > A u nas, w Polsce, mieszkają inni ludzie...
    >
    > p.s. zdarzyło Ci się przechodzić po pasach na czerwonym?

    To zabawne, że wspomniałeś o tych przepisowych do bólu Niemcach i
    przechodzeniu na czerwonym. Jakieś pół roku miałem nieprzyjemność być w
    dość długiej delegacji w Poznaniu. I było tam trochę Niemców na
    zesłaniu. Pytali mnie czy to prawda, że w Polsce policja mandatuje za
    przechodzenie na czerwonym, bo ich w hotelu ostrzegali, ale nie bardzo w
    to wierzyli:P

    Shrek.

  • 297. Data: 2014-12-21 20:39:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:m775tj$592$1@node1.news.atman.pl...

    > Sorry, ale chyba cię posrało. Piesi mają kilometrami dookoła chodzić,
    > i to jeszcze po kładkach i norach dla szczurów, bo ty masz ból dupy z
    > przepuszczeniem go przez przejście dla pieszych?

    Nie "ja" tylko potok samochodów palących benzynę i zatruwających
    powietrze - nie chcemy aby jazda w mieście była jeszcze bardziej
    start-stop-start niż już jest- wystarczająco dużo już auta palą benzyny
    w takich warunkach w porównaniu do spalania na trasie...
    Weź pod uwagę, że dla pieszego dużo mniej energii jest potrzebne
    aby się zatrzymać na 5 sekund przed przejsciem i puścić 3 samochody
    niż te 3 samochody stop-start i za chwilę znowu stop-start i tak w kółko.
    Chodnik jest dla pieszych, jezdnia dla samochodów - jeśli pieszy
    chce przejść przez jezdnię to powinien poczekać aż samochody
    przejadą i zrobi się miejsce a nie odwrotnie - nie histeryzujmy, proszę.
    A jak są ruchliwe skrzyżowania i dużo samochodów utrudniających
    znalezienie wolnego miejsca do przejścia to wtedy robi się światła...

  • 298. Data: 2014-12-21 20:45:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:m7763i$592$2@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > zesłaniu. Pytali mnie czy to prawda, że w Polsce policja mandatuje za
    > przechodzenie na czerwonym, bo ich w hotelu ostrzegali, ale nie

    Podpuszczali Cię. Za taką bzdurę można jednak dostać 5?-10?.
    Nie wiem skąd miałeś tamtych ludzi, ale Niemcy
    generalnie nie ignorują sygnalizacji, czekają grzecznie do zielonego.
    Zresztą tam się roi od przepisów tak detalicznych i skrupulatnie
    przestrzeganych że Polak by się z nich wyśmiał i popukal do głowy...
    "Co? Jak się mój pies zesra na trawniku to ja mam to podnieść i do
    kosza wyrzucić? Zwariowałeś?" lub "Co? Jak mam wyrzucić to radio
    to nie mogę dzisiaj do śmietnika wyrzucić tylko w piątek? Zgłupiałeś?"
    - i tym podobne...

  • 299. Data: 2014-12-21 20:46:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Podpuszczali Cię. Za taką bzdurę można jednak dostać 5?-10?.

    Te pytajniki są bo mi zjadło znaczek Euro... :-(

  • 300. Data: 2014-12-21 21:21:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-21 20:45, Pszemol wrote:

    > Podpuszczali Cię.

    Taa. Zapewniam, cię że mieli lepsze zajęcia niż podpuszczanie mnie w
    sprawie czerwonego światła.

    > Za taką bzdurę można jednak dostać 5?-10?.

    Pięć? Dziesięć? Czego?

    > Nie wiem skąd miałeś tamtych ludzi, ale Niemcy
    > generalnie nie ignorują sygnalizacji, czekają grzecznie do zielonego.

    Może i bym uwierzył, gdyby nie to, że Niemcy jednak nie są na innym
    kontynencie.

    Shrek.