  • 81. Data: 2014-12-15 21:07:32
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Ale masz jakieś wsparcie? Bo czytam art. 53 i poza zgodą na
    > nieprzestrzeganie pewnych przepisów POD WARUNKIEM ZACHOWANIA
    > SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI nie widzę specjalnego zapisu o pierwszeństwie
    > na przejściu dla pieszych...

    Jadąc na syrenie duża prędkością nie możesz zakładać że na każdym
    przejściu na pieszych ktoś Ci może wejść pod koła bo przy takim
    założeniu nie dojechałbyś nigdzie, musiałbyś jechać te 40-50km/h.
    ---
    Tak, ta syrena nie jest po to by zapierdalać

  • 82. Data: 2014-12-15 21:08:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

    Oczywiście cierpią na tym wszyscy bo np karetka czy straż się wlecze
    przez miasto, ale innej rady nie ma, chyba że jest obwodnica albo szybka
    trasa przez środek miasta.
    ---
    Ale jej wszyscy ustępują zwykle nie tylko dlatego, że mają obowiązek.

  • 83. Data: 2014-12-15 21:27:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Po to są właśnie światła i syreny abyś to Ty na taki samochód
    uważał i usuwał mu się z drogi a nie odwrotnie...
    ---
    Światła i syreny są po to by inni wiedzieli, że mają się usunąć.

  • 84. Data: 2014-12-15 21:30:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ghost"

    >No i co z tego e narąbany?

    To ze mógł dzięki temu skutecznie wtargnąć?
    ---
    Ledwo się na nogach utrzymywał, ale w radiowóz skutecznie wycelował

  • 85. Data: 2014-12-15 21:34:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Co Policja ma do umierającego że na sygnale ma do niego jechać?

    Policja dojeżdzając na miejsce wypadku zanim dojedzie tam
    karetka może udzielić rannym pierwszej pomocy i uratować
    im życie.
    ---
    Jak k... ?! JAK ?!

  • 86. Data: 2014-12-15 21:42:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    re wrote:

    > Użytkownik "Czesław Wiśniak"
    >

    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,radiowoz
    -potracil-na-pasach-pieszego-27-latek-nie-zyje,15255
    9.html

    > "Obrażenia odniósł też policjant. - Z obrażeniami twarzy i urazem kręgosłupa
    > szyjnego trafił do szpitala"

    znaczy nie zapiął pasów. To jeszcze mandat za to :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 87. Data: 2014-12-15 21:44:20
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 21:34:50 UTC+1 użytkownik re napisał:
> [...]
    >
    > Policja dojeżdzając na miejsce wypadku zanim dojedzie tam
    > karetka może udzielić rannym pierwszej pomocy i uratować

    jakiś czas temu byli tak skuteczni że chory na cukrzycę przy nich umarł. To może dla
    wszystkich będzie lepiej jak przyjadą ostatni. W tym przypadku nie dojechali wcale i
    komuś w bójce w knajpie palce obcięli. Chyba ten ktoś powinien zaskarżyć Policje o
    tratę palców wskutek ich opieszałości.

  • 88. Data: 2014-12-16 00:17:13
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie wystarczylo, zeby policja zastosowala sie do tych nowych przepisow

    Jeszcze nie ma nowych przepisów dotyczących przejść dla pieszych.
    Projekt jest w Sejmie.

  • 89. Data: 2014-12-16 00:25:58
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 00:17:34 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie ma nowych przepisów dotyczących przejść dla pieszych.
    > Projekt jest w Sejmie.

    A w starych nie ma czasami że jak już wszedł to trzeba przepuścić? Gdzieś napisali że
    kierowca trochę pokaleczony. To wygląda że wpadł na maskę przed kierowcą. To tak jak
    by sporo od krawężnika przeszedł na tym przejściu. Kierowca radiowozu go nie widział
    czy co? Jak by przy krawężniku dostał to by policjantka była pokaleczona.

  • 90. Data: 2014-12-16 00:41:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 15:25:58 -0800 (PST), k...@g...com

    Ale pewnie juz maja pozytywna opinie ... Policji :-)

    > A w starych nie ma czasami że jak już wszedł to trzeba przepuścić?

    Trzeba. Ale cudow nie ma - jak wtargnie w zlym momencie, to nie
    przepuscisz. Chyba, ze hamowac zaczniesz na widok pieszego w poblizu
    przejscia..

    >Gdzieś napisali że kierowca trochę pokaleczony. To wygląda że wpadł na
    >maskę przed kierowcą.

    Nie wyciagajmy dalekich wnioskow ze zbyt drobnych przeslanek.

    >To tak jak by sporo od krawężnika przeszedł na
    >tym przejściu. Kierowca radiowozu go nie widział czy co?

    To nawet przy 50 nie jest trudne ... tzn tak wejsc pod pojazd.

    J.