  • 191. Data: 2014-12-20 20:21:32
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Trzeba być upośledzonym umysłowo aby sądzić, że karetka lub policja
    > czy inny uprzywilejowany pojazd będzie zwalniał do 40km/h przed
    > każdym przejściem dla pieszych w miescie, gdzie pasy są co 100-200
    > metrów - nigdzie by w ten sposób nie dojechał.
    > Na dodatek ten pieszy przechodził nie na pasach tylko obok pasów,
    > w nocy - znając polskie warunki, ubrany był na czarno bo taka moda.

    ile wynosi odszkodowanie w Twoich ukochany USA za rozjechanie na pasach
    osoby, która miał prawo tam być?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 192. Data: 2014-12-20 20:23:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m74i64$qf2$1@dont-email.me...

    > wskaż w prawie pozwolenie na łamanie wszystkich przepisów.
    > czekam.

    wskaż w prawie nakaz zwalniania przed każdym przejściem
    dla pieszych dla karetki na sygnale ...
    czekam.

  • 193. Data: 2014-12-20 20:31:28
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 20:04:37 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > Na dodatek ten pieszy przechodził nie na pasach tylko obok pasów,
    > w nocy - znając polskie warunki, ubrany był na czarno bo taka moda.

    A przed każdym progiem zwalniającym też nie będzie zwalniał do prędkości
    dopuszczalnej? Albo na jakimś bardzo źle wyprofilowanym zakręcie przed którym stoi
    znak ograniczający do 30 może jechać 80 z włączonymi kogutami? Czy uprzywilejowanie
    chroni przed lotem w kosmos na progu albo rów na zakręcie wypełnia się puchem jak
    jedzie uprzywilejowany?

  • 194. Data: 2014-12-20 20:40:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > z włączonymi kogutami? Czy uprzywilejowanie chroni przed lotem
    > w kosmos na progu albo rów na zakręcie wypełnia się puchem jak

    Kogutek444, weź Ty się nie wygłupiaj, proszę, bo masz na tyle IQ
    aby wiedzieć że nie po to się zapala sygnały w karetce. Nie rżnij głupa.

  • 195. Data: 2014-12-20 20:41:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m74i7s$qmu$1@dont-email.me...

    > ile wynosi odszkodowanie w Twoich ukochany USA za rozjechanie
    > na pasach osoby, która miał prawo tam być?

    Cały dowcip polega na tym, że nie miał prawa tam być - miał OBOWIĄZEK
    ustąpić karetce pierwszeństwa i nie wleźć na drogę pod jadącą karetkę...
    Ale że był pół przytomny bo miał 1,4 promila alkoholu we krwi to pewnie
    karetki w ogóle nie zauważył... :-(

  • 196. Data: 2014-12-20 21:04:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Czyli moja teza że to pijak

    to że ktoś miał 1.4 promila nie robi z niego pijaka

  • 197. Data: 2014-12-20 21:05:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Uważnie co innego oznacza dla Ciebie a co innego dla niego, bo
    > właśnie po to ma światła i syrenę abyś to Ty mu ustępował drogi
    > a nie on Tobie - czujesz tą różnicę czy będziesz dalej rżnął głupa?

    na razie to Ty rżniesz głupa. bomby nie dają pierwszeństwa.
    Dalej nie przeczytałeś przepisów ze zrozumieniem

  • 198. Data: 2014-12-20 21:06:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > wskaż w prawie nakaz zwalniania przed każdym przejściem
    > dla pieszych dla karetki na sygnale ...
    > czekam.

    czyli nie umiesz pokazać uzasadnienia w przepisach dla Twoich stwierdzeń

  • 199. Data: 2014-12-20 21:06:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Cały dowcip polega na tym, że nie miał prawa tam być - miał OBOWIĄZEK
    > ustąpić karetce pierwszeństwa i nie wleźć na drogę pod jadącą karetkę...

    nie

  • 200. Data: 2014-12-20 21:14:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Klasyka - zapierdalacz do głośnej muzyki... Zobacz jak on przyspiesza.
    > Jedzie w transie - dlatego się nie rozglądał przy wjeździe na
    > skrzyżowanie.
    > A to że kamera nie zarejestrowała sygnału z karetki nie znaczy że karetka
    > go nie wysyłała - w kamerze może być kiepski mikrofon i muzyka go
    > skutecznie zagłuszała do momentu gdy sygnał z karetki był blisko...

    ROTFL. w jakim transie ? Przyspieszac mu nie wolno albo sluchac muzyki ?:)
    Ty w ogole masz prawo jazdy ?
    I co z tego ze karetka wysylala sygnaly ? Nic ! Kierowca karetki ma uwazac
    jak wjezdza na skrzyzowanie, niestety ciezki idiota wjechal w ciemno.

    > Z tą tezą nie dyskutuję, ale co innego oznacza jechać uważnie jak jesteś
    > kierowcą karetki pogotowia i jedziesz na sygnałach a co innego znaczy
    > jak jesteś po drugiej stronie i masz na te sygnały uważać...

    Gdyby je slyszal albo widzial ambulans to z pewnoscia by zareagowal i to nie
    znaczy, ze w aucie nie mozna sluchac glosno muzyki lub gadac przez zestaw
    glosnomowiacy.

    > Dlatego warto w aucie nie słuchać muzyki na słuchawkach ani przez
    > głośniki zbyt głośno aby dostać za wczasu ostrzeżenie o sygnale.

    No jasne, a w swietnie wygłuszonynm mercedesie S-klasa to w ogole lepiej
    radio wylaczyc :)
    I jaka jest twoim zdaniem konkluzja ? Czyja wina na tym filmie ?