  • 31. Data: 2009-11-26 17:36:55
    Temat: Re: 100-300mm do 5D MarkII
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 0...@s...goo
    glegroups.com

    : nie ma mielenia jezykiem
    : obiektywne wyniki pomierzone.

    : http://picasaweb.google.at/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5307829002798187714

    Proponuje serwis. :) (albo śmietnik -- rok minął)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2009-11-26 17:48:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 26 Nov., 18:36, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" 0...@s...goo
    glegroups.com

    > : nie ma mielenia jezykiem
    > : obiektywne wyniki pomierzone.
    >
    > :http://picasaweb.google.at/fotografie25/PomiarObiek
    tywow#530782900279...

    > Proponuje serwis. :) (albo śmietnik -- rok minął)

    jesli wyciagsz wnioski na temat precyzji ostrzenia dwoch systmow AF na
    podstwie ogledzin zdjec nieostrych - to wynik moze byc tylko jeden -
    obydwa systemy pracuja tak samo , tzn daja rownie nieostry obraz.
    I na tej podstawie wyciagniety wniosek jest prawdziwy , tyle tylko ze
    bezuzyteczny , gdyz test przeprowadzony wadliwie - tzn tak wyciagniety
    wniosek nie ma pokrycia w rzeczywistosci ( wnioskowanie prawidlowe w
    oparciu o bledne zalozenia - wynik takiego wnioskowania jest zawsze
    przypadkowy)

    Dokonaj prawidlowego testu , a zobaczysz ze roznice byc musza.
    Z definicji det fazy ma prawo dzialac mniej precyzyjnie.
    na podstwie roznicy faz zostaje wyliczona przyszla pozycja jaka ma
    zajac uklad ostrzacy w obiektywie.
    w det kontrastu w czesie rzeczywistym´jest szukana pozycja w ktorej
    obraz osiaga najwiekszy kontrast - io to obraz rzeczywisty
    zarejestrowany przez matryce.

  • 33. Data: 2009-11-26 18:48:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" a...@s...goo
    glegroups.com

    : w det kontrastu w czesie rzeczywistym´jest szukana pozycja w ktorej

    Wiesz w ogóle, co oznacza określenie 'czas rzeczywisty?

    W detekcji fazy po obrocie pierścieniem nadal jest
    sprawdzana ostrość i układ dostraja się -- przynajmniej
    u mnie. :) Próba ręcznego odostrzenia (drgnięcie pierścienia)
    daje korektę AF.

    --

  • 34. Data: 2009-12-03 16:25:06
    Od: Maciekk <M...@m...pl>