  • 11. Data: 2013-12-25 06:36:49
    Temat: Re: 100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 24 Dec 2013 18:23:57 +0100, Klebespachtel <f...@o...pl>
    wrote:

    >Promocja jest przedłużona do maja, jest oficjalne info na ich FB.

    Na FB to sobie mogą pisać co im się podoba. Wiadomo że najważniejszy
    jest regulamin, a w nim dalej stoi jak byk że promocja jest ważna do
    31.12.2013r.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-12-25 09:13:17
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-12-25 06:36, dizel napisał/a:

    > Na FB to sobie mogą pisać co im się podoba. Wiadomo że najważniejszy
    > jest regulamin, a w nim dalej stoi jak byk że promocja jest ważna do
    > 31.12.2013r.

    Dla niektórych twarzoksiążka to wyrocznia, jeden z nieodzownych
    elementów jego egzystencji, niedługo pewnie zaczną jej kościoły stawiać

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2013-12-25 09:44:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 25 Dec 2013 09:13:17 +0100, Czarek wrote:

    > Dla niektórych twarzoksiążka to wyrocznia, jeden z nieodzownych
    > elementów jego egzystencji, niedługo pewnie zaczną jej kościoły stawiać

    Zrodlo informacji rownie dobre jak usenet, po jednej stronie masz
    jakiegos pracownika zwiazanego z firma, po drugiej goscia, ktoremu
    zdazylo się podpierac nieaktualnymi dokumentami.
    Na informacje z netu trza brać poprawkę i tyle.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2013-12-25 15:49:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 05:00:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > A o tym to nie wiedziałem.
    > Zamiast podnieść prędkośc kolejne ograniczenia... cóż...

    Oni w tym bezplatnym dostepie nie maja zadnego interesu.

    Tzn maja - dostali od UKE ulge w oplatach za swiadczenie bezplatnej
    uslugi, i zadnego interesu w tym aby swiadczyc na lepszych warunkach
    niz wymagane nie maja.

    A odkad wlascicielem zostal Solorz, to podwojnie nie maja. Im gorzej,
    tym lepiej.

    J.

  • 15. Data: 2013-12-25 17:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Oni w tym bezplatnym dostepie nie maja zadnego interesu.

    Oczywiście ale pytanie, czy mogą wprowadzac ddoatkowe utrudnienia.

    > Tzn maja - dostali od UKE ulge w oplatach za swiadczenie bezplatnej
    > uslugi, i zadnego interesu w tym aby swiadczyc na lepszych warunkach
    > niz wymagane nie maja.

    Wiadomo, musiałby na nich to urząd wymóc przy podpisywaniu umowy.
    A ZTCW nie wymogł więc więcej i szybciej nie będzie.

  • 16. Data: 2013-12-25 17:19:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 25 Dec 2013 16:00:39 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > Oczywiście ale pytanie, czy mogą wprowadzac ddoatkowe utrudnienia.

    Aero2 od jakiegos czasu wydalo się dostrzec jakis potencjał w BDI
    (postawienie centrum wysylkowego -> skrocenie czasu dostepu do SIMa,
    komunikacja na fb, wyciagniecie BDI na nowej stronie aero2, etc).
    Moze szykuja cos gdy dostep darmowy się skonczy, a teraz jest to
    budowanie calkiem sporej bazy klientow?

    PS. o captcha w aero2 puscilo kiedyś bąka telepudelis.pl i tylko od tego
    się rozniosl szum na caly polski net, nie trafilem nigdy na info z
    innego nieoficjalnego, nie mowiac o oficjalnym zrodle. a telepudelis nie
    takie rzeczy juz pisalo.

  • 17. Data: 2013-12-25 17:37:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 16:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Oczywiście ale pytanie, czy mogą wprowadzac ddoatkowe utrudnienia.

    Nie moga i moga.
    Zapisane ze ograniczenia nie moga byc wieksze niz w dostepie platnym
    ... ale captcha to w zasadzie nie ograniczenie.

    > Wiadomo, musiałby na nich to urząd wymóc przy podpisywaniu umowy.
    > A ZTCW nie wymogł więc więcej i szybciej nie będzie.

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=407&news_id=4810&layout=3&page=text#

    Co wymogl to wymogl. W interesie urzedu jest tez aby klient placil VAT
    a nie dostawal za darmo :-)

    Tylko mnie ciekawi jak sie maja zapisy o predkosci minimalnej i o 20%
    sieci. Jak klientow BDI przybedzie to sie dowiedza ze "pojemnosc
    bezplatnej sieci zostala przekroczona, nie mozemu otworzyc ci sesji,
    sprobuj ponownie za pol godziny"?

    J.

  • 18. Data: 2013-12-25 22:50:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 25 Dec 2013 16:19:05 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    >się rozniosl szum na caly polski net, nie trafilem nigdy na info z
    >innego nieoficjalnego, nie mowiac o oficjalnym zrodle. a telepudelis nie

    Akurat co do telepolis to była pewna informacja, już nie pamiętam ale
    na pewno rzecznik aero albo jakaś osoba stojąca wysoko się na ten
    temat wypowiadała i to potwierdzała.
    Tyle że tam nie było powiedziane że to już od razu od nowego roku
    będzie, i że to są plany, ale do dziś plany mogły się zmienić.
    Artykuł o tym był też chyba na bankier.pl ale nie dam sobie głowy
    uciąć bo już nie pamiętam, także to na 100 procent nie jest żaden
    wymysł telepolis.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2013-12-26 05:32:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 25 Dec 2013 22:50:00 +0100, dizel wrote:

> [...]
    > Artykuł o tym był też chyba na bankier.pl ale nie dam sobie głowy
    > uciąć bo już nie pamiętam, także to na 100 procent nie jest żaden

    To może: linek? Hm?

  • 20. Data: 2013-12-26 17:41:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 26 Dec 2013 04:32:24 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

    >To może: linek? Hm?

    Nie pamiętam już czy to to czy co innego ale jest tu co nieco więcej
    informacji: http://techmobile.pl/2013/09/captcha-w-aero2-czy-nap
    ewno/