  • 11. Data: 2010-05-13 12:30:50
    Temat: Re: 100 tys przebiegu - dużo?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P. pisze:
    > 100 tys to mało? Ogólnie chodzi nie o wiarygodnośc sprzedającego tylko czy
    > taki przebieg nie wiąże się ze złym stanem/zużyciem auta (tak ogólnie dla
    > tego modelu)

    zależy od właściciela :)

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-05-13 12:30:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-13 12:17, P. wrote:

    > Czy 100 tys przebiegu dla 5 letniego Citroena c4 to dużo?

    Mieszkasz 20 kilometrow pod miastem, codziennie dojezdzasz do pracy,
    jeszcze po drodze odwozisz/podwozisz zone czy dzieciaki, pare wiekszych
    wypadow rocznie w gory czy nad morze. Calkiem sie klei, z wyjatkiem
    sytuacji gdy po dojechaniu do pracy caly dzien mialaby jeszcze
    rozwozic przesylki kurierskie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2010-05-13 12:31:20
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    > 100 000 / 547 dni = średnio 180 km dziennie - albo jeździsz taksówką,
    > albo rozwozisz paczki, albo zwyczajnie zmyślasz.

    dziennie 80km do pracy reszta wycieczki po europie.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-05-13 12:33:01
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > A ja tyle robię w 8-12 lat. Więc w buty sobie wsadź mierzenie wszystkich
    > swoją miarą.

    to nie moja miara a realia :)

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-05-13 12:34:27
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    albo jeździsz taksówką,

    widziałeś punto na taksówce ;D?

    > albo rozwozisz paczki

    sporo się w kropku mieściło ale bez przesady :)

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-05-13 12:40:37
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jarek Pudelko pisze:
    > Heh, a ja robie jakies 9tys rocznie :) i na pewno bedzie problem ze
    > sprzedaza auta. Nikt mi w taki przebieg nie uwierzy :)

    ja moje kupiłem z przebiegiem 130tyś a miało wtedy 9lat więc spokojnie
    ktoś kupi, oczywiście taki przebieg był tylko na blacie realny diabli
    wiedzą. Nawet centralka mi nie pokazała prawidłowego przebiegu bo
    wymieniana była.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-05-13 12:48:18
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    krzysiek82 pisze:

    > to nie moja miara a realia :)

    TWOJE realia.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2010-05-13 12:50:40
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    LEPEK pisze:
    > TWOJE realia.
    >
    > Pozdr,

    To realia całego świata, pojedź sobie do Niemiec i zobacz jakie
    przebiegi mają tam auta nie myl tego z przebiegami aut sprowadzonych bo
    wkradną się przekłamania :)

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-05-13 12:52:38
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    krzysiek82 pisze:

    > To realia całego świata, pojedź sobie do Niemiec i zobacz jakie
    > przebiegi mają tam auta nie myl tego z przebiegami aut sprowadzonych bo
    > wkradną się przekłamania :)

    Niemcy średnio trochę więcej jeżdżą, bo mają lepszą sieć dróg, dzięki
    którym wszędzie jest "bliżej".

    Ja nie robię 20 kkm rocznie i wiele ludzi też nie - zobacz, co ci odpisują.

    Pozdr,

  • 20. Data: 2010-05-13 12:54:15
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:

    > to nie moja miara a realia :)
    To ja cos ci napisze na moim przykladzie. Przed zmiana pracy robilem rocznie 25/30kkm
    i to nie z
    powodu PH/taxi/firmy kurierskiej - same dojazdy do pracy + wyjazdy weekendowe. Teraz
    poz mianie
    pracy robie 12/15kkm i to z wozeniem dzieciaka do zlobka itp. Gdybym nie musial
    mlodego wozic na
    drugi koniec miasta do zlobka to bym do pracy chodzil na nogavch i przebieg bylby
    pewnie na poziomie
    8kkm :-) Dla mnie nie jest przyjemnoscia stanie w korkach, wole jechac w trase i cos
    pozwiedzac
    przez weeknd czy wakacje. Natomiast moja zona do samej pracy robi miesiecznie 2kkm,
    dodaj do tego
    zakupy i inne wyjazdy i robi sie juz ladny przebieg roczny. Jak to mowia punkt
    widzenia zalezy od
    punktu siedzenia i od potrzeb :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde