  • 11. Data: 2015-04-26 19:45:00
    Temat: Re: 10lat kiblowania za przemalowanie maski
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Na razie z licznikami nie mogą sobie poradzić!!

  • 12. Data: 2015-04-26 20:56:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-04-23 07:59, Ghost wrote:
    > Nie wiem gdzieś się tego doczytał?

    Tam gdzie podałem linka:

    "The dispute arises from a section of the Digital Millennium Copyright
    Act that no one thought could apply to vehicles[...]"

    > Po mojemu chodzi tylko o to by firmy
    > trzecie nie zarabiały.

    Nie. Chodzi o to aby zachować pełna kontrolę nad konsumentem i powolutku
    przejśc ze sprzedaży na wypozyczanie (licencjonowanie). To taki sam
    przekręt jak znowymi czynnikami do klimy, tylko z grubszego kalibru.
    Widzisz jakieś protesty w postaci nie kupowania samochodów z klimą? Żaby
    gotuje się żywcem, wystarczy powoli podnosić temperaturę.

    > Nie mieszałbym do tego DMCA.

    Ale DMCA samo się miesza. Bo kazało się że masz komputer z 4 kołami. A
    jak się bedzie do niego podpinać urządzenia inne niż iShit to się okaże
    że łamiesz pietnascie poprawek do konsytucji dalekiego kraju. A oni w
    tym kraju mają rozwinięty przemysł permementnej turystyki.