  • 11. Data: 2005-08-30 17:06:44
    Temat: Re: 12 Mbit/s za.... 249 zł brutto miesięcznie.
    Od: "Waldi" <w...@n...spam.piastlan.one.pl>

    news:32e51d0b7bc833d153fda60886a269f6@f650.pl.eu.org
    > na stronie jest napisane, jak wszedzie, do 12Mbit/s.
    > ciekawe ile bedzie na prawde?
    no ale maja na stronce ze wysylanie do 1kbit/s:D:D:D:P
    przy tylu wysylania to nie wiem jak mozna by osiagnac tyle sciagania:P
    Pozdrawiam
    waldi

  • 12. Data: 2005-08-30 17:12:16
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2005-08-30 o 19:06:44 osobnik zwany Waldi wystukal:

    > no ale maja na stronce ze wysylanie do 1kbit/s:D:D:D:P
    > przy tylu wysylania to nie wiem jak mozna by osiagnac tyle sciagania:P
    > Pozdrawiam
    > waldi

    a na "mojej" wersji jest napisane 1Mbit/s :)
    chyba mam promocje

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 13. Data: 2005-08-30 18:01:46
    Od: "Waldi" <w...@n...spam.piastlan.one.pl>

    a na mojej cos nie bardzo....
    moze maja jakies rozdwojenie jazni:D
    Pozdrawiam
    Waldi

  • 14. Data: 2005-08-30 18:12:23
    Od: "Waldi" <w...@n...spam.piastlan.one.pl>

    a przy okazji jak wyglada sprawa limitow??
    Pozdrawiam
    Waldi

  • 15. Data: 2005-08-30 18:27:53
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Waldi" <w...@n...spam.piastlan.one.pl> napisał w wiadomości

    > a przy okazji jak wyglada sprawa limitow??

    Nijak, bo w tej opcji ich nie będzie.

    Pink

  • 16. Data: 2005-08-30 18:53:02
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Tomasz Paszkowski <a...@w...pl> wrote:
    > Jeżeli ich 'ostatnia mila' to wytrzyma to z samym pasmem na łączach nie
    > powinno być problemu (o ile prawdą jest te ponad 75k userów).

    Nie wiem, na ile moje informacje sa aktualne, ale jesli mnie pamiec
    nie myli, to w jednym "segmencie" CATV mozna bylo uzyskac ~50 Mbit/s
    downlinku i kilkanascie Mbit/s uplinku. W takiej sytuacji, UPC bedzie musialo
    dochodzic swiatlowodem do kazdego bloku, a moze nawet do kazdej klatki
    i tam dopiero przechodzic na koncentryk. No chyba, ze wprowadza limity,
    bo w przeciwnym wypadku momentalnie powstana osiedlowki, ktore dzialaja
    na Chello i robia 90% sredniego obciazenia, co wykluczy poprawne dzialanie
    uslugi dla pozostalych uzytkownikow.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 17. Data: 2005-08-30 19:22:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 30 Aug 2005 18:06:31 +0200, użyszkodnik "Awex"
    <a...@d...tnijto.pl> napisał:

    > Jak to wyglada z predkoscia po koncentryku TV-kablowej - ciagnie wiecej
    > niz zwykly ?

    w kanale dosyłowym (od operatora do abonenta) można wyciagnac ok
    40Mbps/kanał a w kablu można ich wpakować kilkadziesiąt (kanałów) więc
    sobie policz

    inna sprawa ze gdzies trzeba telewizje wpakować, a modulacja QPSK
    stosowana do przesylania danych po kablu ma troche wieksze wymagania
    szczegolnie w stosunku do urzadzen aktywnych po drodze (wzmaczniacze),
    ale przed tym i tak sieci kablowe nie uciekna.

    --
    futszaK
    601061867

  • 18. Data: 2005-08-30 19:49:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 29 Aug 2005 21:43:18 -0700, użyszkodnik "notera"
    <n...@o...pl> napisał:

    > zapewne ogranicza sobie P2P w tej opcji

    przykrecamy kurek z napisem p2p do 128kilo i juz

    --
    futszaK
    601061867

  • 19. Data: 2005-08-30 19:52:04
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    notera napisał(a):
    > zapewne ogranicza sobie P2P w tej opcji

    ale czemu
    chello dziala w calej europie i z tego co widze to pozyskuje wszedzie dostep do
    sieci poprzez IX'y
    wiec za darmo

    --
    Mateusz

  • 20. Data: 2005-08-30 19:52:25
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> wrote:
    > chello dziala w calej europie i z tego co widze to pozyskuje wszedzie dostep do
    > sieci poprzez IX'y
    > wiec za darmo

    Transmisja miedzymiastowa kosztuje. Ostatnia mila -- jeszcze wiecej, nawet
    jesli infrastrktura CATV juz istnieje.