  • 21. Data: 2009-02-04 08:33:48
    Temat: Re: 135 f/2,0 + extender 1,4x ??
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Nosze sie z zamiarem nabycia takiego zestawu ( focic bede sport -
    > hala ) jednakze nigdy nie mialem do czynienia z extenderem..
    > Zatem..po podlaczeniu tegoz extendera ,na ile zwolnieniu ( ? )
    > ulegnie praca AF-u ?.. czy da sie to odczuc wyraznie ?.. nie
    > ukrywam,ze szybkosc AF-u w tym wypadku ma dla mnie duze znaczenie .

    Hmmmm sport halowy powiadasz...
    Podaj do czego to bedziesz podpinac bo czasem moze sie okazac ze bedzie
    troche za malo uniwersalnie... :)

    zreszta po zapieciu TC do 135/2 bedziesz mial dalej blisko 200mm ze swiatlem
    2.8 wiec jak juz to kup samo szklo bez TC bo to co bys mogl zrobic z tc to
    bedzie mniej wiecej to samo co z twojego zooma 70-200/2.8 a przy tym zoom
    bedzie tu wygodniejszy (zwlaszcza na hali)

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 22. Data: 2009-02-04 08:47:25
    Od: j...@a...at

    On 3 Feb., 11:35, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Przy ruchu stabilizacja Ci nie pomoże. Pomoże za to zdjęty TC i
    > dodatkowa jasność.

    > No zwłaszcza ceny :)
    >
    > --
    > jgs                                              .--.
    >                   dominik gg:919564         (\_/)/  _ \
    >       __QQ      http://dominik.net.pl      (o.o) _(   |____
    >      (_)_">                                .- ".-`----'`"""")
    >      _)                                                 '--`

    stabilizacja pomaga rowniez przy ruchu i to czasami znacznie
    bylo juz na tej grupie.

  • 23. Data: 2009-02-04 08:54:28
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > [1] blizej nie ma chyba sensu jesli rozmawiamy o foceniu sportu, dalej
    > -- za oknem ciemno ;) Jesli chcesz testow w jakichs innych
    > dystansach/warunkach -- napisz, w miare mozliwosci przecwicze.

    najchetniej bym widzial okazy zabaw z extenderem na CIEMNEJ hali sportowej
    ( siatkowka ) jak zachowuje sie 135 z tymze wlasnie bajerem:)

    pozdr

    CeZ__134

  • 24. Data: 2009-02-04 08:57:32
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > zrobic z tc to bedzie mniej wiecej to samo co z twojego zooma 70-200/2.8 a
    > przy tym zoom bedzie tu wygodniejszy (zwlaszcza na hali)

    Wlasnie poszedlem po rozum do glowy... skoro TC i 135 daja 200 mm-skolei
    ustrate swiatla,to wyjdzie to samo co 70-200/2,8 ktore juz
    posiadam..Jednakze,jesli chodzi o uzywalnosc samego 135 rowniez na hali bez
    TC to by byla juz zupelnie inna bajka...

    CeZ__134

  • 25. Data: 2009-02-04 09:14:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2009 09:54:28 +0100, CeZ__134 wrote:

    > najchetniej bym widzial okazy zabaw z extenderem na CIEMNEJ hali sportowej
    > ( siatkowka ) jak zachowuje sie 135 z tymze wlasnie bajerem:)

    Ja mam w tym dlugim przedpokoju plafon z 20W swietlowka, wiec jakos
    superjasno tam nie ma. Ja sportu nie fotografuje, wiec w realnych
    warunkach nie potestuje ;)
    Ale jak pisalem poprzednio -- przeostrzenia z TC są tak samo szybkie
    (nie ma cudow, to są male ruchy), ale jak AF jest w kropce to jazda do
    oo i nazad jest odczuwalnie wolniejsza juz. Tylko jak juz czujesz co
    ,,lubi'' AF fazowy, to generalnie uklad trafia :)

    Po NNTP-Posting-Host widze, ze chyba do Katowic masz daleko, ale jesli
    bylbys w okolicy, moge zestaw udostepnic ,,do pomacania''.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 26. Data: 2009-02-04 10:26:24
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    j...@a...at pisze:
    > stabilizacja pomaga rowniez przy ruchu i to czasami znacznie
    > bylo juz na tej grupie.

    Przy panningu, ale nie przy ruchu.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 27. Data: 2009-02-04 10:34:12
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Po NNTP-Posting-Host widze, ze chyba do Katowic masz daleko, ale jesli
    > bylbys w okolicy, moge zestaw udostepnic ,,do pomacania''.

    W Katowicach bywam od czasu do czasu.,wiec jesli bym byl to dam znac:)

  • 28. Data: 2009-02-04 12:08:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2009 11:34:12 +0100, CeZ__134 wrote:
    > W Katowicach bywam od czasu do czasu.,wiec jesli bym byl to dam znac:)

    Zapraszam na priv, emaila trzeba wymyslic zgodnie z opisem w sygnaturce
    :-)

  • 29. Data: 2009-02-04 12:47:13
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Zapraszam na priv, emaila trzeba wymyslic zgodnie z opisem w sygnaturce
> [...]

    No dobra,a bez rebusu ?1:) ... mozna rozkodowac 9551146 :)

    CeZ__134

  • 30. Data: 2009-02-04 14:27:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2009 13:47:13 +0100, CeZ__134 wrote:
    > No dobra,a bez rebusu ?1:)

    Wez adres z From, zamien wiesiu -> kbns

    I tyle.

    BTW, na Twoj adres z From nie mozna się dobic:
    reason: 501 5.1.3 Odbiorca <N...@p...onet.pl> nie istnieje

    pozdrawiam,