  • 11. Data: 2015-10-07 18:41:41
    Temat: Re: [OT] teoria praktyczna
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:561540d1$0$27508$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chujowe mieszkanie, ot co.

    A tam, pewnie to wina peło, zaprawdę powiadam wam, Prezes uratuje nasz kraj
    od niechybnej zguby! :P

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 12. Data: 2015-10-08 13:17:26
    Od: b...@g...com

    użytkownik platformowe głupki napisał:

    > P.S.
    > czy już Ktoś tu może wie, czemu do chuja wafla palą mi się w mieszkaniu
    > wszystkie chińskie zasilacze impulsowe?

    A te słynne płyty cd-r/dvd-r już się nie palą?

    Zawołaj różdżkarza/radiestetę, zapal kadzidła, może egzorcyzmy
    pomogą. Coś musi pomóc, samo się nie zrobi, próbuj do skutku.

  • 13. Data: 2015-10-08 13:24:44
    Temat: Re: 14.4v na 5v 2A
    Od: b...@g...com

    użytkownik PiteR napisał:

    > Obciążam 1A i MC34063A parzy, LM2596 trochę mniej parzy a L4960 jest
    > trochę ciepły przy czym przy 1.5A odmawia współpracy.
    >
    > To tak ma być? :)

    Uważasz że taka powierzchnia płytki jest odpowiednia
    do pociągnięcia max. prądu?

  • 14. Data: 2015-10-08 17:16:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    uwaga, podziękowania:
    pier... się kur...!

  • 15. Data: 2015-10-08 17:53:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to jest dobre:

    kupuję nową nagrywarkę, wkładam do kompa którego widzę pierwszy raz w
    życiu, nagrywam... zjebana płytka...

  • 16. Data: 2015-10-08 17:55:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    e tam prezes...

    mandziejewicz!
    i jego zaufani moderatorzy elektrody!

    question:
    czy moderatorzy są obdarowywani przez wspólnotę sowitymi grantami?
    w końcu to taki słuszny kierunek!

  • 17. Data: 2015-10-08 18:09:01
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Ale po co, skoro można użyć A8499, LM2675 czy cokolwiek innego na
    > MOSFET'cie. Gotowe, tanie, działające od ręki bez kombinacji.
    Bo gotowe moduły można kupić za 3plny na ebayu, za klika pln te same w
    polsce, ale nie takie na na MOSFETach ;)

  • 18. Data: 2015-10-08 18:55:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

    Thursday, October 8, 2015, 6:09:01 PM, you wrote:

    > Bo gotowe moduły można kupić za 3plny na ebayu, za klika pln te same w
    > polsce, ale nie takie na na MOSFETach ;)

    Albo tanio albo dobrze.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2015-10-08 20:09:22
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w
    ps.com ...
    :
    : użytkownik PiteR napisał:
    :
    :
    :
    : > (...)
    : > trochę ciepły przy czym przy 1.5A odmawia współpracy.
    : >
    : > To tak ma być? :)
    :
    :
    :
    :
    : Uważasz że taka powierzchnia płytki jest odpowiednia
    : do pociągnięcia max. prądu?
    :

    Ani dyskusji nie śledziłem, ani na prądach specjalnie się nie znam, to i może od
    rzeczy napiszę, ale wydaje mi się, że na płytce (w ogólności! No bo nie wiem,
    jaką konkretnie płytkę masz na myśli) całkiem spore prądy puścić można. Być może
    sugerujesz się tym, że ścieżka na laminacie - jest cienka, no a drut wszak od
    niej zdecydowanie grubszy. Ale przewód okrągły - wcale nie przewodzi
    "objętością", lecz ładunki płyną po jego *powierzchni*, i to ona właśnie - ma
    znaczenie. Na obwodzie drukowanym można mieć ścieżki bardzo szerokie, i
    "udźwigną" one amperaż do wielu obciążeń w zupełności zadowalający!

    --
    Jestem racjonalistą, i to na więcej, niż sto procent. Dlatego, gdy widzę ślady
    kopyt, którym towarzyszy natrętny zapach siarki - wzywam fachowca: egzorcystę!

  • 20. Data: 2015-10-08 20:16:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 20:09, (c)RaSz pisze:
> [...]
    > znaczenie. Na obwodzie drukowanym można mieć ścieżki bardzo szerokie, i
    > "udźwigną" one amperaż do wielu obciążeń w zupełności zadowalający!

    No nie tak do końca... zależy od częstotliwości. A w kabelku masz już
    prąd stały (z jakimiś tam tętnieniami) więc tu już to nie zachodzi
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nask%C3%B3rkowo%C5%9B%
    C4%87

    --
    Irokez