  • 51. Data: 2015-05-28 14:19:39
    Temat: Re: 144 prawka odebrane pierwszego dnia
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A6D69152846budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ano własnie...

    Tylko zwroc uwage, ze tu kolega J.F. wspomina o fotoradarze w "dobrych
    czasach", a my mowimy o aktywnym lapactwie radiowozowym. Kawalek wczesniej
    pokazuje, ze wynik pierwszego dnia lapanki byl mocno powyzej sredniej,
    porownujac go do calego tygodnia.

    bart

  • 52. Data: 2015-05-28 14:21:18
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    0...@4...net

> [...]
    >
    > Jest to po prostu czynność wynikająca wprost z przepisów ustawy, a że sama
    > ustawa nie ustawia żadnej procedury odwoławczej, a że ma znamiona kary, no
    > to łamie chyba prawa człowieka - prawo do procesu sądowego.
    >
    > Podobna sytuacja jak z odebraniem dowodu rejestracyjnego - policjant może
    > zabrać jeśli uważa że powinien, bo tak mówi ustawa.
    > Nie musi niczego udowaniać, a sama czynność nie jest karą w sensie
    > kodeksowym, jest po prostu czynnością administracyjną.

    > No tak to właśnie w prawie zapisano.
    > Wpisano to w ogóle do złej ustawy - do PoRD, a powinno to trafić do KW.

    O - no i prosze, sa podstawy do zaskarzania i do wytaczania procesow przez
    kierowcow ukaranych w ten sposob :) Tak wlasnie myslalem.

    bart

  • 53. Data: 2015-05-28 14:30:21
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A5D95693DD3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Dokładnie tak.

    Troche mnie nie bylo, a tu watek sie rozwija, ze hej! :)

    Juz wiadomo, ze pierwszy dzien lapanki zaowocowal wynikiem znacznie powyzej
    sredniej - media oglosily, ze w ciagu 7 dni odebrano niecale 700 pj na
    podstawie wiadomych przepisow. Srednia wychodzi zatem niecale 100 dziennie -
    pierwszego dnia bylo to, przypomne, 144 szt.

    Pojawiaja sie tez relacje od innych grupowiczow potwierdzajace
    przypuszczenia o "lapance".

    bart

  • 54. Data: 2015-05-28 19:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

> [...]
    > wczesniej pokazuje, ze wynik pierwszego dnia lapanki byl mocno powyzej
    > sredniej, porownujac go do calego tygodnia.

    Chyba nie az tak bardzo bo ponoc łapią ponad 100 dziennie regularnie.

  • 55. Data: 2015-05-28 19:50:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > sredniej, porownujac go do calego tygodnia.

    Chyba nie az tak bardzo bo ponoc łapią ponad 100 dziennie regularnie.
    ---
    Z 5 razy więcej niż nietrzeźwych ? :-)

    Niezłe, niezłe

  • 56. Data: 2015-05-28 21:20:43
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A8B8F22A04Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Chyba nie az tak bardzo bo ponoc łapią ponad 100 dziennie regularnie.

    Nie mogli lapac regularnie po 100 w pierwszym tygodniu, bo wtedy razem z
    pierwszym rekordowym dniem wyszloby 744, a jest niecale 700.

    bart

  • 57. Data: 2015-05-29 00:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Nie mogli lapac regularnie po 100 w pierwszym tygodniu, bo wtedy razem z
    > pierwszym rekordowym dniem wyszloby 744, a jest niecale 700.

    W ktoryms radio mówili ze juz ponad 1000...

  • 58. Data: 2015-05-29 12:48:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości
> [...]
    >dziennie -
    >pierwszego dnia bylo to, przypomne, 144 szt.

    To sie moze miescic w w granicach fluktuacji statystycznej.
    Z drugiej strony - caly tydzien czy miesiac moze trwac lapanka.

    Z trzeciej ... uwazacie ze nie powinni takich lapac ?
    Maja omijac ulice, gdzie sie tak szybko jezdzi ?

    A z czwartej ... policja oczywiscie wsiadla na medialna fale i sie
    chwali osiagnieciami i podkresla "my odebralismy PJ piratom, ktorzy
    WAM zagrazaja" ...

    J.

  • 59. Data: 2015-05-29 13:13:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-25 23:57, J.F. wrote:

    > Masz przyklad
    > http://m.wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,106542,17938972
    ,Nowe_przepisy__Pierwszy_kierowca_stracil_prawo_jazd
    y.html

    > droga niemal w standardzie autostrady, srodek miasta, a do
    > najblizszego budynku daleko, przejsc nie ma zadnych, i tylko
    > rozbiegowki na wezlach za krotkie.

    Strona nie istnieje...

    Jeśli jest tak jak piszesz, to wręcz jak znam życie trzeba przekroczyć,
    bo inaczej dojedziesz tą 50 do końca rozbiegówki i dalej się nie
    włączysz na jezdnię główną...

    Shrek

  • 60. Data: 2015-05-29 13:50:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-25 23:57, J.F. wrote:
    ,Nowe_przepisy__Pierwszy_kierowca_stracil_prawo_jazd
    y.html

    >Strona nie istnieje...

    Lapali na moscie Milenijnym/obwodnicy srodmiejskiej (w WRC)

    >Jeśli jest tak jak piszesz, to wręcz jak znam życie trzeba
    >przekroczyć, bo inaczej dojedziesz tą 50 do końca rozbiegówki i dalej
    >się nie włączysz na jezdnię główną...

    Rozbiegowki tam praktycznie nie ma .... ale to chyba tylko zza kolka
    sprawia takie takie wrazenie, bo wystarczy przepuscic autobus
    https://www.google.pl/maps/@51.1364512,16.9996417,82
    m/data=!3m1!1e3

    czy
    https://www.google.pl/maps/@51.1559893,17.006629,173
    m/data=!3m1!1e3

    Duze przekroczenie predkosci moze tam faktycznie generowac
    niebezpieczne sytuacje.

    J.