  • 1. Data: 2015-05-26 21:45:01
    Temat: Swiatła dzienne w zarówce od swiateł drogowych?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zauwazyłem ze kolega ma taki patent - swiatła dzienne (ktore nota bene
    swieca dosc mocno) i swiatła drogowe sa w tym samym kloszu, wiec jak
    wnioskuje - w tej samej zarowce.
    Jak to działa?

    Pytam, bo u mnie w tym samym aucie po wlaczeniu w komputerze swiateł
    dziennych pojawia sie komunikat o awarii zarówek od swiateł dziennych.
    Ale długie swieca bez problemu.

    WTF?
    Pacjent to ducato 2006-

  • 2. Data: 2015-05-26 22:26:07
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 21:45, Budzik pisze:
    > Zauwazyłem ze kolega ma taki patent - swiatła dzienne (ktore nota bene
    > swieca dosc mocno) i swiatła drogowe sa w tym samym kloszu, wiec jak
    > wnioskuje - w tej samej zarowce.
    > Jak to działa?

    A nie są one - te dzienne - lekko żółtawe? Bo widziałem taki patent, że
    za dzienne 'robiły' drogowe z podanym mniejszym prądem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2015-05-26 23:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > A nie są one - te dzienne - lekko żółtawe? Bo widziałem taki patent, że
    > za dzienne 'robiły' drogowe z podanym mniejszym prądem.

    No własnie zastanawiałem sie czy moze tak to działa.
    Ale: w takim razie powinny działac tez u mnie, skoro długie działają...

  • 4. Data: 2015-05-26 23:00:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 26 May 2015 22:26:07 +0200, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >A nie są one - te dzienne - lekko żółtawe? Bo widziałem taki patent, że
    >za dzienne 'robiły' drogowe z podanym mniejszym prądem.

    Pewnie po zastosowaniu modułu sd-2.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 5. Data: 2015-05-26 23:07:52
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26-05-2015 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > No własnie zastanawiałem sie czy moze tak to działa.
    > Ale: w takim razie powinny działac tez u mnie, skoro długie działają...

    Zasadnicza kwestia to czy na kloszu od długich jest homologacja na dzienne?
    Ewentualnie czy to jest instalacja fabryczna?
    Niezgodnie z przepisami można sobie zainstalować różne moduły np sd-2
    jak jerzu zauważył.

  • 6. Data: 2015-05-27 08:12:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 23:07, klaus pisze:

    > Zasadnicza kwestia to czy na kloszu od długich jest homologacja na dzienne?

    Zapomnij, takich opcji do kupienia jest sporo tylko żadna legalna.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-05-27 09:08:41
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 27-05-2015 o 08:12, Chris pisze:

    > Zapomnij, takich opcji do kupienia jest sporo tylko żadna legalna.

    To ja wiem, natomiast Budzik może mieć taką instalację fabryczną
    (czytając opis) - dlatego dopytuję z ciekawości.

  • 8. Data: 2015-05-27 09:17:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 09:08, klaus pisze:

    > To ja wiem, natomiast Budzik może mieć taką instalację fabryczną
    > (czytając opis) - dlatego dopytuję z ciekawości.

    Peugeot do tego dostawczak z 2006 roku, chyba nie bardzo.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-05-27 11:11:56
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 21:45:03 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Jak to działa?

    Żarówka H15.

  • 10. Data: 2015-05-27 19:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Peugeot do tego dostawczak z 2006 roku, chyba nie bardzo.

    To jest na pewno instalacja fabryczna, bo opcja pokazuje sie w komputerze.
    To nie jest peugeot tylko fiat ducato.
    No i 2006- to generacja - mój egzemplarz jest z 2012r.