  • 11. Data: 2009-06-30 02:03:20
    Temat: Re: 1680 x 1050 x 32
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
    news:13e89$4a4969f0$59641b7f$21202@news.upc.ie...
    > "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl> wrote in message
    >
    > bo to imho kwestia sterownikow, zobacz moze co da sie zrobic powerstripem

    Być może. A może to kwestia zbyt małej ilości pamięci na karcie (32MB)?
    Z obliczeń wynika, że przy tej rozdzielczości potrzeba trochę więcej:
    1680 x 1024 x 32b = 56448000b = 53.8MB ale przy 24 bitach też jest
    za mało, bo potrzeba ponad 40MB a działa w porządku. O co chodzi?

    MS

  • 12. Data: 2009-06-30 02:15:09
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]
    > 1680 x 1024 x 32b = 56448000b = 53.8MB ale przy 24 bitach też jest
    > za mało, bo potrzeba ponad 40MB a działa w porządku. O co chodzi?

    bity to najpierw przez 8 a potem przez 1024, daje to 6720kB

  • 13. Data: 2009-06-30 02:40:33
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
    > "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl> wrote in message
    >
    > bity to najpierw przez 8 a potem przez 1024, daje to 6720kB

    O, rzeczywiście. Zapomniałem o tym drobnym szczególe ;)
    Więc pamięć odpada...

    MS

  • 14. Data: 2009-06-30 07:29:03
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Pierwsza aukcja z brzegu:
    > http://allegro.pl/item663713140.html

    GF 5200? Veto! Brac R9550. :)

    Pal szesc roznice w wydajnosci (bo ta niepotrzebna),
    ale bedzie sporo chlodniej i potencjalnie z lepsza jakoscia w 2D.

    pozdrawiam,
    Vituniu.