  • 11. Data: 2013-01-12 23:00:02
    Temat: Re: 2 bańki za Toyote?!
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Gdzie by miał przyśpieszać 3s do 100 km/h?

    W DC swiatla czesto sa ustawione tak, ze trzeba miec takie wlasnie
    przyspieszenie, zeby przeleciec, inaczej stoisz co drugie. Od razu
    uprzedzam, jadac przepisowe 50 stoisz prawie na kazdych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2013-01-12 23:17:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-12 23:00, Pawel O'Pajak pisze:

> [...]
    > przyspieszenie, zeby przeleciec, inaczej stoisz co drugie. Od razu
    > uprzedzam, jadac przepisowe 50 stoisz prawie na kazdych.

    To się nazywa czerwona fala i ma na celu wkurwianie
    ludzi oraz większe zużycie paliwa i pojazdów w trosce
    o środowisko oczywiście.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 13. Data: 2013-01-12 23:46:44
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    .net...

    Na wloszczyzne chcesz wywalic dwie banki ? (tam mowa o jednej).

    Niech bedzie Aston... ale nie to cos, japonczycy niech sie elektronika
    zajma!

    To chyba jednak lepiej na Luxus i japonska precyzje i nie miec wiecej
    klopotow z autem :-)

    Uwazasz, ze kupujacy tego typu samochod rozstrzyga zakup w tych kategoriach
    ?

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2013-01-12 23:55:20
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    ..

    Domyślam się, że Ty jeździsz jakimś Veyronem co najmniej i
    wybrzydzanie wcale nie wynika z tego, że nie stać Cię na to, żeby choć
    na chwilę wsiąść do takiego autka.

    Za 180 tys mam 500 KM i 700 Nm z PDK... mysle ze wrazenia z jazdy podobne a
    design i fifny znaczek znacznie lepsze...

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2013-01-13 02:15:46
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Jakbyś pojeździł czymś co ma 200+ i wazy z 1200kg to byś wiedział po co...
    > Sam mam grubo ponad 200 a w ramach zainteresowań dłubię sobie właśnie 400+

    Dobra. I gdzie ty tym ujedziesz?! Masz Tor do 50 km obok siebie?

  • 16. Data: 2013-01-13 02:21:17
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Gdzie w Polsce najlepiej do A3 3.2 FSI z DSG założyć
    > turbo i zrobić z 600 KM?
    >
    > Albo do GT3 turbo i 800 KM?

    Ta! Srekstylion koni! Tylko po co ja się pytam? Gdzie to wykorzystać?!
    Megrims miałeś ból tysiąca koni i gdzieś dojechał? Dobrze chopie że
    żyjesz. Ludzie na ulicy nie są przyzwyczajeni do takich gówien co
    wpadają w nad świetlną, i później jest jak na twoim filmie. Jak nie
    śmierć to ITD, harcerze, Policja, Straż Celna, Straż Miejska Cię
    dopadnie swoim rejestratorki em i skaże na stos!

  • 17. Data: 2013-01-13 04:00:16
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-12, Pa_blo <j...@m...pl> wrote:
    > Uwazasz, ze kupujacy tego typu samochod rozstrzyga zakup w tych kategoriach
    > ?

    Po pierwsze: CYTUJ POPRAWNIE.
    Trzeba się domyślać, co piszesz Ty, a co poprzednik. Wiele pracy i lat
    ewolucji zajęło dojście usenetowi do dzisiejszej, bardzo efektywnej
    i czytelnej formy. Uszanuj rozwój i innych użytkowników.

    Po drugie:
    Ja uważam, że bogaci ludzie - w przeciwieństwie do biednych, ew.
    zazdrosnych i gdybających na usenecie :) - wydają pieniądze w sposób
    bardzo kontrolowany i świadomy. Właśnie w ten sposób większość z nich
    osiągnęła wysoki poziom życia.
    Stąd:
    a) jeśli ktoś kupił to auto, bo bardzo chciał je postawić w garażu,
    to awaryjność, moc itp są zupełnie nieistotne,
    b) jeśli ktoś kupił to auto do jazdy, to awaryjność jest jak najbardziej
    istotna. Ty myślisz tak: "jak ktoś wydaje 2mln na furę, to przecież stać
    go na serwisowanie i naprawy". On myśli tak: "jak wydaję 2mln na furę,
    to chcę żeby była gotowa do jazdy jak mnie najdzie ochota, a nie żeby
    stała wiecznie w warsztacie".

    I nawiązując do Twojego drugiego posta:
    Jeśli ktoś wydaje 2mln na taki samochód, to pewnie chciał mieć właśnie
    ten. Stąd komentowanie, że za 10% kwoty można mieć ileś-tam-Nm jest
    po prostu trochę niepoważne :).
    Za 3 zł można mieć ciabattę z oliwkami i co z tego?

    pozdrawiam,
    PK

  • 18. Data: 2013-01-13 09:50:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 02:21, onarjusz pisze:

> [...]
    > śmierć to ITD, harcerze, Policja, Straż Celna, Straż Miejska Cię
    > dopadnie swoim rejestratorki em i skaże na stos!
    Ze ślepym o kolorach.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 19. Data: 2013-01-13 11:28:21
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-13 09:50, megrims pisze:

    > Ze ślepym o kolorach.

    Rozjaśnij./

  • 20. Data: 2013-01-13 11:29:24
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 02:15, onarjusz pisze:

    > Dobra. I gdzie ty tym ujedziesz?! Masz Tor do 50 km obok siebie?

    Nie, nie mam toru obok siebie i jeżdżę po ulicach, kij Ci do tego gdzie
    i jak, a uwierz wariatem nie jestem, jazda z nastawieniem na mocno
    nieprzepisową odbywa się w odrobinę zorganizowany sposób i jest
    odpowiednio "obstawiona" a nie jak debile, w centrum miasta w porach
    mocno uczęszczanych przez innych użytkowników ruchu. Ta codzienna jazda
    wcale nie jest z prędkością nadświetlną, mało tego codziennie sobie tym
    samochodem dojeżdżam na uczelnię i do pracy i jakoś ani punktów mi nie
    brakuje ani wahy... Tak więc wybacz ale jeżeli najmocniejsze auto jakim
    jechałeś to golf TDI z chiprezystorem to zwyczajnie szkoda mi klawiatury.

    Lewis