  • 1. Data: 2010-09-08 17:29:46
    Temat: 3miasto - spotkanie na gokartach
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witam

    Niniejszym informuję, iż grupa inicjatywna wychodzi z propozycją
    spotkania trójmiejskich subskrybentów PMS na torze gokartowym
    kartteam.pl w celu oczywistym.
    Termin - 2010.09.16 (czwartek) wieczorem, powiedzmy 19:00 (oczywiście do
    ustalenia / potwierdzenia).

    Jak na razie chęć wyraziły trzy osoby - pisze się ktoś jeszcze?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2010-09-08 23:01:20
    Temat: Re: 3miasto - spotkanie na gokartach
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "LEPEK" wrote:
    > Jak na razie chęć wyraziły trzy osoby - pisze się ktoś jeszcze?

    Ja się piszę wstępnie.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2010-09-10 12:50:18
    Temat: Re: 3miasto - spotkanie na gokartach - ZMIANA TERMINU
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam,

    Po ustaleniach informuję:

    ostatecznie termin to poniedziałek, 2010.09.13, godz. 19:00.

    Ktoś jeszcze chętny?

    PS.
    .Peeter - dochodzą do ciebie wiadomości na priv?

    Pozdr,

  • 4. Data: 2010-09-10 15:21:14
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "LEPEK" wrote:
    > .Peeter - dochodzą do ciebie wiadomości na priv?

    O w paszczu, zapomniałem, że podałem mail gazetowy. Tak, dochodzą. :D
    Nie wiem czy się wyrobię, zależy czy mechanik zdąży ogarnąć mi auto.
    Naprawa nie tania, więc z przyjemnością się odstresuję na karcie. :D
    Jak się wyrobię, to będę. Powiedz tylko jak Was rozpoznam. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2010-09-10 16:35:02
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-10 15:21, .Peeter pisze:

> [...]
    > Naprawa nie tania, więc z przyjemnością się odstresuję na karcie. :D
    > Jak się wyrobię, to będę. Powiedz tylko jak Was rozpoznam. :-)

    Mam nadzieję, że dasz radę.
    Jak rozpoznasz... Myślę że nie będzie więcej takich grupek około
    dziewięciu osób. W razie, jakbyś miał wątpliwości, to na priv (@gazeta)
    puszczę ci zaraz mój nr telefonu.

    Pozdr,

  • 6. Data: 2010-09-10 18:22:59
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "LEPEK" wrote:
    > Mam nadzieję, że dasz radę.

    Ja też mam nadzieję, że mistrz od napraw mojego wozu da radę. :-)

    > Jak rozpoznasz... Myślę że nie będzie więcej takich grupek około dziewięciu osób. W

    > razie, jakbyś miał wątpliwości, to na priv (@gazeta) puszczę ci zaraz mój nr
    telefonu.

    Ok, to jak będzie więcej grupek, poznam po dzwoniącym telefonie. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter