  • 1. Data: 2010-09-08 14:51:36
    Temat: austria - czechy - gdzie winiety?
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    Gdzie można się zaoptarzyć w winiety jadąc przez czechy i austrie
    autostradami?

    czy przez autostradą na każdej stacji paliw dostanę?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-08 14:53:27
    Temat: Re: austria - czechy - gdzie winiety?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie można się zaoptarzyć w winiety jadąc przez czechy i austrie
    > autostradami?
    >
    > czy przez autostradą na każdej stacji paliw dostanę?

    Z Czechami radzę uważać, bo oszukują na cenach.
    Musisz dokładnie wiedzieć ile kosztuje winieta którą chcesz kupić.
    Mnie orżnęli i sprzedali mi mimo kłótni winietę 10 dniową w cenie
    miesięcznej.

  • 3. Data: 2010-09-08 14:53:38
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-08 14:51, amir pisze:
    > Gdzie można się zaoptarzyć w winiety jadąc przez czechy i austrie
    > autostradami?

    ja kupiłem jeszcze w polsce, ale to wychodzi z tego co pamiętam
    najdrożej. Ale za to później nie musiałem nić szukać ani kombinować.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-09-08 14:57:41
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 9/8/2010 2:51 PM, amir wrote:
    > Gdzie można się zaoptarzyć w winiety jadąc przez czechy i austrie
    > autostradami?
    >
    > czy przez autostradą na każdej stacji paliw dostanę?
    >
    > pozdrawiam

    W Czechach, jak i w Austri, kupisz na stacjach benzynowych. Tylko jesli
    bedziesz wjezdzal do Austri z Czech, to na pierwszej stacji nie
    przyjmuja kart, chyba ze sie cos zmienilo ostatnio.

    Pozdro!

  • 5. Data: 2010-09-08 15:12:28
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > ja kupiłem jeszcze w polsce, ale to wychodzi z tego co pamiętam
    > najdrożej. Ale za to później nie musiałem nić szukać ani kombinować.

    gdzie w Polsce mozna kupic?

  • 6. Data: 2010-09-08 15:12:55
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > W Czechach, jak i w Austri, kupisz na stacjach benzynowych. Tylko jesli
    > bedziesz wjezdzal do Austri z Czech, to na pierwszej stacji nie przyjmuja
    > kart, chyba ze sie cos zmienilo ostatnio.

    dzieki za info

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-09-08 15:28:23
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-08 15:12, amir pisze:
    > gdzie w Polsce mozna kupic?

    Ja kupiłem na jednej z ostatniej stacji benzynowych.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-09-08 15:33:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 8 Sep 2010 15:12:28 +0200, amir napisał(a):

    > gdzie w Polsce mozna kupic?

    PZMot.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-09-08 17:32:35
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-08 14:57, Shadowchaser pisze:
    > Tylko jesli
    > bedziesz wjezdzal do Austri z Czech, to na pierwszej stacji nie
    > przyjmuja kart,

    Sądzę, że liczba przejść granicznych Austra / Czechy jest większa, niż
    jeden. Sprecyzujesz to konkretne?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2010-09-08 17:51:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > gdzie w Polsce mozna kupic?

    W PZMot, ale cena kompletnie nieoplacalna, przynajmniej na krotkie
    wyjazdy - spora kwote prowizji doliczaja.

    J.