  • 1. Data: 2010-09-08 14:45:14
    Temat: Krakow - zakladanie gazu - gdzie?
    Od: ls <l...@w...pl>

    Witam,
    Mysle o zamontowaniu sobie instalacji gazowej do auta (clio 1.4 16v).
    Kolega poleca mi firme Alfa Auto przy ul. Zbozowej.

    http://www.alfa-auto.pl/index.php?h=ko&u=kontakt

    Ma ktos doswiadczenia z kontaktow z ta firma?
    A moze ktos moze polecic jakis inny zaklad montazu?
    Krakow i okolice
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2010-09-08 22:20:55
    Temat: Re: Krakow - zakladanie gazu - gdzie?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Witam,
    > Mysle o zamontowaniu sobie instalacji gazowej do auta (clio 1.4 16v).

    w CKMK od zawsze polecany jest Fugazzi na Lindego
    http://www.auto-gaz.pl/kontakt.htm
    dobra opinie ma tez inny kolo polibudy firma BKZ na Jana Pawla (bodaj maja
    hamownie),
    http://www.bkzauto.pl/index.htm
    no i tez u Goduli mozna zalozyc i wiadomo ze bedzie dobrze
    http://www.godula.pl/index1.php?page=gaz_oferta

    brat

  • 3. Data: 2010-09-08 23:08:26
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    ls wrote:

> [...]
    >
    > http://www.alfa-auto.pl/index.php?h=ko&u=kontakt
    >
    > Ma ktos doswiadczenia z kontaktow z ta firma?
    > A moze ktos moze polecic jakis inny zaklad montazu?

    Z własnego doświadczenia http://www.autonagaz.net/

    JaromirD

  • 4. Data: 2010-09-08 23:10:43
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    bratPit wygenerowal w news:i68r79$cm7$1@inews.gazeta.pl taki oto ciag
    znaków:
    > w CKMK od zawsze polecany jest Fugazzi na Lindego
    > http://www.auto-gaz.pl/kontakt.htm

    Polecany?! Moze zalozyc potrafia ale serwisowac juz nie. Na najdrobniejsze
    problemy od zawsze maja gotowy szablon odpowiedzi - "reduktor do wymiany",
    niezaleznie czy cokolwiek trzeba wymieniac, czy nie... Kupe lat temu nie
    umieli mi wyregulowac najprostszej instalki w poldku, tez wciskali, ze to
    wina reduktora. Jakos BKZ dalo rade bez wymiany i doktoryzowania sie w
    trakcie dwóch wizyt. Z reszta z tego, co kojarze, to w archiwum pms, prk,
    googlu + opiniach "na miescie" patent z reduktorem przewijal sie
    niejednokrotnie, takoz i narzekania na serwis w Fugazi. Generalnie u mnie
    czcigodni panowie fachowcy sa skresleni na zawsze.
    Z racji dobrych doswiadczen serwisowych polecilbym BKZ, zastrzegam jednak,
    ze nie wiem jak zakladaja. Rozwazalem montaz u nich w poprzednim aucie
    (vectra) ale kolega polecil mi magików w Niegardowie i tam w koncu
    zalozylem II gen. Sam montaz byl zrobiony przyzwoicie, natomiast panowie
    nie za bardzo mieli pojecie o konfigurowaniu kompa - ustawili bez emulacji
    lambdy, wobec czego w pare chwil po przelaczeniu na gaz zapalal sie check,
    który to problem "rozwiazali" wg instrukcji zdobytych ponoc na szkoleniu w
    oplu - mianowicie zalozyli jakis przekaznik czy cós, który odciecinal
    checka w momencie przelaczenia na gaz... Po zaczerpnieciu wiedzy na forum
    vectry i podpowiedzeniu panom jak wlasciwie skonfigurowac kompa, zrobilem
    bezproblemowo jakies 35kkm, pózniej sprzedalem auto. Wiec ten Niegardów w
    sumie móglbym polecic ale z zastrzezeniami jak wyzej.
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobezowa astra III

  • 5. Data: 2010-09-08 23:21:10
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Polecany?! Moze zalozyc potrafia ale serwisowac juz nie. Na najdrobniejsze
    > problemy od zawsze maja gotowy szablon odpowiedzi - "reduktor do wymiany",
    > niezaleznie czy cokolwiek trzeba wymieniac, czy nie...

    wiesz, pytanie jednak bylo o montaz ;-)
    kiedys chcialem zalozyc instalke to mi pare osób polecalo ten zaklad,
    polecano równiez BKZ,
    autorowi watku pozostaje zatem BKZ... dopóki ktos nie napisze ze cos
    spieprzyli,
    i tak w kólko, zawsze sie znajdzie ktos kto nie bedzie zadowolony, ja nie
    mam doswiadczen z autopsji wiec wierze Ci na slowo,

    brat

  • 6. Data: 2010-09-08 23:51:44
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 8 Wrz, 14:45, ls <l...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Mysle o zamontowaniu sobie instalacji gazowej do auta (clio 1.4 16v).
    > Kolega poleca mi firme Alfa Auto przy ul. Zbozowej.

    Dadzą radę, powinieneś być zadowolony - ja polecam, instalacja
    założona dobrze i estetycznie, cena przystępna - chociaż to dla mnie
    nie był priorytet.
    Z BKZ mam również dobre doświadczenia z zastrzeżeniem, że jak umawiasz
    się na przegląd na 16 to przyjmują Cię o 17stej (jak dobrze pójdzie) -
    i to akurat duży minus, czas dla mnie jest cenny - miałem tak z nimi
    ze 3 razy i zmieniłem zakład....
    Fugazi cenią się...., zwykle mają duże obłożenie ale również dobrze
    wiedzą co robią i szczególnie z takim autem nie powinno być żadnych
    problemów po montażu.

  • 7. Data: 2010-09-09 12:17:24
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

> [...]
    >
    > http://www.alfa-auto.pl/index.php?h=ko&u=kontakt
    >
    > Ma ktos doswiadczenia z kontaktow z ta firma?
    > A moze ktos moze polecic jakis inny zaklad montazu?

    Ja polecam Eko-Cars na ul. Mysliwskiej. Trudno mi stwierdzic, jak tam
    diagnozuja usterki i naprawiaja, bo nigdy nie korzystalem. W kazdym razie
    wszystko w mojej instalacji dzialalo okej i zrobione bylo terminowo, i
    zgodnie z ustaleniami.

    --
    Jan-xx

  • 8. Data: 2010-09-11 13:56:48
    Od: AA <...@...pl>

    > dobra opinie ma tez inny kolo polibudy firma BKZ na Jana Pawla (bodaj
    > maja hamownie),
    > http://www.bkzauto.pl/index.htm

    Ja chyba jestem idiota, bo tak ze mna rozmawiali nt. wyregulowania
    instalacji gazowej. Albo nie lubia marki samochodu ktory mam. Albo nie
    umieja sobie poradzic z instalacja, ktora sami zakladali.
    Jezeli ktorys z tych warunkow spelnia pytajacy, to omijac BKZ z daleka.
    Inaczej 4-dyszki, 8-dyszek, 2-dyszki, piec gratisow, znow 4-dyszki,
    pozniej podziw za cierpliwosc, a na koniec splawienie marudnego klienta.

    AA

  • 9. Data: 2010-09-13 13:13:23
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 8 Wrz, 23:51, kkk <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > Fugazi cenią się...., zwykle mają duże obłożenie ale również dobrze
    > wiedzą co robią i szczególnie z takim autem nie powinno być żadnych

    Dzieki za pomoc - w takim razie chyba skorzystam z firmy przy
    Zbozowej.
    Polecaja mi instalacje BRC za 2800zl - co o tym myslicie (cena i
    jakosc)?
    No i na co zwrocic uwage przy i po montazu?
    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2010-09-16 14:38:21
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    > http://www.alfa-auto.pl/index.php?h=ko&u=kontakt
    >
    > Ma ktos doswiadczenia z kontaktow z ta firma?

    niemile doswiadczenia, wyregulowac nie potrafia

    pare miesiecy temu zmienialem u siebie instalacje
    i zjezdzilem sporo serwisow, ceny generalnie bezzasadnie wysokie
    i do tego jeszcze potem musialbym sie spodziewac dodatkowych
    przy czesciach;

    ostatecznie z polecenia trafilem tutaj :

    http://www.geg.vel.pl/

    przyjechalem zapytac o cene a na wstepie sami sprawdzili czy w ogole
    sonda dziala poprawnie (innych to jakos nie obchodzilo;
    pewnie jakbym oddal auto to by kazali wtedy dopiero sie wzieli za
    robote) a potem dostalem cene nizsza za robocizne oraz przystepne
    ceny na czesci, tez bez proszenia dostalem na kartce wypis ile ktora
    czesc bedzie kosztowac

    moze na uboczu i troche daleko ale sie przykladaja i moim zdaniem jak
    nie posiada sie 'wypchanego' portfela to warto

    a jak kasy nie brakuje to polecam

    http://www.auto-x.pl/

    kilka razy tam serwisowalem a wielu poleca tez na montaz (mozna
    sprawdzic na forach internetowych tylko ze dawniej firma sie nazywala
    eko-cars bis)

    Fugazi tez jest ok chociaz na p.r.k. przewinal sie nie jeden temat ze
    jednak cos tam nie do konca

    - Telemach -