  • 1. Data: 2010-09-08 11:39:26
    Temat: Warszawa Poznan gierkówa piatek 16:00 - jak jechac
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    witam

    czy mozecie mi pomoc i powiedziec mi jak sie wydostac z warszawy w piatek z
    okolic centralnego do gierkówki na poznan
    ostatnio stalem praktycznei od centralengo do pruszkowa

    dzieki za pomoc

    rt

  • 2. Data: 2010-09-08 12:27:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > czy mozecie mi pomoc i powiedziec mi jak sie wydostac z warszawy w piatek
    > okolic centralnego do gierkówki na poznan

    najlepiej do pulawskiej w kierunku piaseczna, potem baletowa do raszyna, a
    dalej juz prosto do rawy mazowieckiej ;)
    tez bedzie ciasno na pulawskiej, ale napewno nie tak jak w jerozolimskich

  • 3. Data: 2010-09-08 12:48:59
    Od: "r" <x...@N...gazeta.pl>

    chce gierkowka bo bede wiozł deski w osobowce wiec do drugiej wormowej nie
    dociagne a jak mnie wytrzesie kolo strykowa na dolach to bez szyb bede jechał

    dalej prosze o pomoc

  • 4. Data: 2010-09-08 12:59:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "r" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > chce gierkowka bo bede wiozł deski w osobowce wiec do drugiej wormowej nie
    > dociagne a jak mnie wytrzesie kolo strykowa na dolach to bez szyb bede
    > jechał

    ale tam pomiedzy rawa, a strykowem wiekszosc drog jest poremontowana,
    jechalem tamtedy dwa razy na przelomie lipca i sierpnia, a te kilka km po
    prostu przejedziesz wolniej, ale jak wolisz, raz jechalem do poznania droga
    na ktora sie upierasz i powiedzialem ze nigdy wiecej

  • 5. Data: 2010-09-08 14:51:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 8 Wrz, 11:39, "rt" <x...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > okolic centralnego do gierkówki na poznan
    > ostatnio stalem praktycznei od centralengo do pruszkowa

    Jakaś nowa świecka tradycja nazewnictwa ?? jak dla mnie to gierkówką
    możesz jechać na Łódź (po części), Częstochowę, Katowice, B.Białą ;)
    Jeśli chcesz poznańską to tak jak tu już ktoś napisał - szczęścia w
    piątek z wydostaniem się, każdy wyjazd będzie niestety zapchany.

    Ja bym nie kombinował poznańską, tylko do Rawy, potem Brzeziny -
    Stryków i na autoban.

    Pozdrawiam !!

  • 6. Data: 2010-09-09 09:36:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    grup
    0g2000yqe.googlegroups.com...

    > Ja bym nie kombinował poznańską, tylko do Rawy, potem Brzeziny -
    > Stryków i na autoban.

    to mu zaproponowalem, szczegolnie ze kawalem miedzy rawa a strykowem jest
    systematycznie remontowany i wyglada coraz lepiej, ale nie bardzo chce z
    racji desek w samochodzie

  • 7. Data: 2010-09-09 20:24:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Sep 2010 09:36:31 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >to mu zaproponowalem, szczegolnie ze kawalem miedzy rawa a strykowem jest
    >systematycznie remontowany i wyglada coraz lepiej, ale nie bardzo chce z
    >racji desek w samochodzie

    Od Rawy do Brzezin nie ma żadnych remontów i jest równy asfalcik. Od
    Brzezin do Strykowa można przejechać DW 708, z tym że w Brzezinach
    trzeba skręcić za pierwszymi światłami w prawo, przy szpitalu w lewo,
    potem pierwsza w prawo i droga doprowadzi do DW708
    (http://www.pixhost.org/show/1280/3704441_przejazd_p
    rzez_brzeziny.jpg).
    Sama droga z Brzezin do Strykowa jest wyremntowana, obecnie nie ma na
    niej żadnego ruchu, w Tadzinie trwa dalej remont mostku, ale stoi się
    tam maks. 2-3 minuty. Przed samym Strykowem jest około kilometra
    dziurawej nawierzchni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-09-09 20:28:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > (http://www.pixhost.org/show/1280/3704441_przejazd_p
    rzez_brzeziny.jpg).
    > Sama droga z Brzezin do Strykowa jest wyremntowana,

    Ooooo?
    W sensie że jest dobry asfalt?
    A poszerzyli, żeby TIR-a szło wyprzedzić?

  • 9. Data: 2010-09-09 20:37:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Sep 2010 20:28:18 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ooooo?
    >W sensie że jest dobry asfalt?
    >A poszerzyli, żeby TIR-a szło wyprzedzić?

    Tak, jest szeroko - od Brzezin do Niesułkowa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2010-09-09 20:41:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:8aai86lkmomcdjgede8eekjcg1dfv8bsin@4ax.com...

    > Tak, jest szeroko - od Brzezin do Niesułkowa.

    No to next time skorzystam, bo do tej pory jechałem tam raz, resztę razy
    wybierałem równoległą gminną.
    A czy w samym Strykowie nadal się korkuje, czy drugi zjazd z autobany
    odciążył miasto?