  • 1. Data: 2010-09-08 19:07:21
    Temat: jakie CB radio i reszta
    Od: <x...@g...pl>

    chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i
    ewentualnie gdzie w warszawie

    zestaw chciałbym zeby był sensowny i z homologacja - zeby nikt sie nie czepiał

    pozdrawiam
    rt

  • 2. Data: 2010-09-08 19:33:19
    Temat: Re: jakie CB radio i reszta
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-08 19:07, x...@g...pl pisze:
    > chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i
    > ewentualnie gdzie w warszawie
    >
    > zestaw chciałbym zeby był sensowny i z homologacja - zeby nikt sie nie czepiał

    Za mało danych.
    Homologację mają chyba wszystkie dostępne u nas.
    Ile chcesz wydać?
    Czy będziesz przekładał zestaw między samochodami?
    Jeśli tak, to antena na magnes.
    Czy planujesz wjeżdżać na parkingi podziemne?
    Jeśli tak, to antena na magnes, łamana na motylek, umieszczona tak, aby
    nie wystawała za bardzo do góry, lub krótka.
    Będziesz używał głównie mieście, czy w trasie?
    Jeśli głównie w mieście, to słabsza antena wystarczy.
    Musisz napisać coś więcej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2010-09-08 19:48:10
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    x...@g...pl wrote:
    > chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i
    > ewentualnie gdzie w warszawie

    Muisz kupić radio i antenę.
    Radio takie, na jakie cię stać, to samo z anteną plus haczyki.

    > zestaw chciałbym zeby był sensowny

    Każdy jest sensowny, jełi się ustawi odpowiednio wymagania.

    > i z homologacja

    To musisz kupić w sklepie niekrzaku.

    >- zeby nikt sie nie czepiał

    Żeby się nikt nie czepiał, to musisz nie mieć radia.
    Inaczej zawsze ktoś się może przyczepić.

    Może na początek zadaj to pytanie na grupie poświęconej radiom CB.
    Ale zadaj je po bożemu: zacznij do tego, ile masz pieniędzy i po co w
    ogóle chcesz mieć to radio...

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-09-08 21:08:51
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Homologację mają chyba wszystkie dostępne u nas.

    Jaką homologację? Wg mnie wystarczy CE

  • 5. Data: 2010-09-08 21:28:04
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-08 21:08, Marek P. wrote:

    > Jaką homologację? Wg mnie wystarczy CE

    a co to jest CE?
    homologacja powinna być na wszystkie urządzenia radionadawcze :)

    co dziwne mam radyjko Uniden 520 XL - bardzo dobre, ale straciło podobno
    homologację bo coś tam coś tam (czytaj - ktoś posmarował bo się za
    dobrze sprzedawało)

  • 6. Data: 2010-09-08 21:30:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 08 Sep 2010 21:28:04 +0200, Olek napisał(a):

    > a co to jest CE?
    > homologacja powinna być na wszystkie urządzenia radionadawcze :)

    A co to jest homologacja?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-09-08 22:04:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Sep 2010 21:28:04 +0200, osobnik zwany Olek
    wystukał:

    > a co to jest CE?

    deklaracja

    > homologacja powinna być na wszystkie urządzenia radionadawcze :)

    nie jest wymagana na CB

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2010-09-08 22:12:56
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-08 21:30, Waldek Godel wrote:

    > A co to jest homologacja?

    wujek google Ci pomoże...

  • 9. Data: 2010-09-08 22:13:40
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-08 22:04, masti wrote:

    > nie jest wymagana na CB

    jest, proponuję zapoznać się odnośnie rozporządzenia Ministra
    Infrastruktury z dnia 26 lipca 2004 r.

  • 10. Data: 2010-09-08 22:14:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 08 Sep 2010 22:12:56 +0200, Olek napisał(a):

    > wujek google Ci pomoże...

    stworzy coś czego nie ma? Słuszną drogę obrała nasza władza...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel