  • 21. Data: 2014-12-16 07:29:57
    Temat: Re: 4.37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.12.2014 o 22:37, b...@g...com pisze:
    > Auchan Bonarka:
    > http://www.auchan.pl/auchan-krakow-bonarka/o-sklepie

    Wlasnie tam przewaznie tankuje. Nigdy zadnych problemow.

  • 22. Data: 2014-12-16 08:23:50
    Od: b...@g...com

    Rafale,
    nie bzdura tylko praktyka. Taka wychodziła mi różnica 4 litrów przy szybszej jezdzie.
    Mam tu na mysli jazde Kraków A4 Gliwice + miasto. Na A4 czesto i gęsto prując 140-150
    km/h auto zuzywało mi 9-10 l ON na badziewnym paliwie z MPO. Nie zamierzam ci tego
    teraz udowadniac bo sprzedałem juz to auto a po drugie moje nowe auto to ZI....i po
    trzecie nie mam juz na szczęście potrzeby jeździć do tych Gliwic (które wówczas
    wyglądały jak po wojnie z uwagi na budowe DTŚki).

    Tu masz opinie innych osób które mają podobne opinie jak ja:
    - http://forum.fordclubpolska.org/archive/index.php/t-
    62895.html
    - http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=474
    47&langid=1
    - http://coltmania.pl/dyskusje-ogolne/jakie-stacje-ben
    zynowe-polecacie-t4022.html#p30720

    Pozdr.
    Bugatti

  • 23. Data: 2014-12-16 09:04:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 13:37:07 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

    > 2 lata temu tankowałem na MPO KR bo cena była 20-30 gr tansza niz na innych. Efekty
    był taki ze po 200 km autostrady 140-150 kmh silnik złopał 9-10 litrów ON.

    Znam szkole jazdy, ktora swoje 2 diesle stale tam tankowala. Gdyby to
    paliwo bylo takie kiepskie, zorientowali by sie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2014-12-16 09:19:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Znam szkole jazdy, ktora swoje 2 diesle stale tam tankowala. Gdyby to
    > paliwo bylo takie kiepskie, zorientowali by sie.

    Ja nie wiem skad pomysl, ze to paliwo ma byc jakiejs gorszej jakosci ? Nie
    trzeba jakiejs szczegolnej inteligencji, zeby sie domyslec z jakiego powodu
    jest troche tansze :)

  • 25. Data: 2014-12-16 09:32:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Dec 2014 12:46:07 -0800 (PST), k...@g...com

    > Nie myli się tylko ten co nic nie robi.

    Ale ty "coś" robisz i liczysz na to, że może wyjdzie dobrze. Jak źle to co
    tam, pisanie przecież nic nie kosztuje. Za to jak wyjdzie dobrze, to
    łomatko, dopiero ci urośnie grzebyk.

    > Ty się oczywiście nie mylisz nigdy.

    Ja nie wróżę z fusów.

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2014-12-16 11:20:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Dec 2014 13:37:07 -0800 (PST), b...@g...com

    > Nigdy nie tankowałem bo sie bałem ze jaka cena taka jakość.

    W ogóle śmiech mnie ogarnia jak słyszę o kiepskiej jakości paliwa w PL. Od
    6 lat tankuję w PL i nigdy nie miałem problemów. Natomiastk każdy wyjazd za
    granicę, czy to do Włoch, Austrii czy Francji (włączając w to także
    Niemcy), to zawsze jakiś syf wleję do baku i mi potem silnik pajacuje. :/

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2014-12-16 11:36:31
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > granicę, czy to do Włoch, Austrii czy Francji (włączając w to także
    > Niemcy), to zawsze jakiś syf wleję do baku i mi potem silnik pajacuje. :/

    Jesli chodzi o Pb95 to roznicy nie widze, ale ON w PL jest zdecydowanie
    paliwem bardziej "suchym" co niezbyt dobrze wplywa np. na pompy.

  • 28. Data: 2014-12-16 12:02:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2014 09:19:54 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Ja nie wiem skad pomysl, ze to paliwo ma byc jakiejs gorszej jakosci ? Nie
    > trzeba jakiejs szczegolnej inteligencji, zeby sie domyslec z jakiego powodu
    > jest troche tansze :)

    Ja sie nie znam na rynku paliw i jedyne co mi przychodzi do glowy, to to,
    ze MPO uplynnia tam swoje nadwyzki kupowane po preferencyjnych cenach. W
    dolewanie opalu jakos nie wierze.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 29. Data: 2014-12-16 12:04:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Niedawno robiłem przegląd w starych dokumentach. W 1998 litr Pb95 płaciłem
    > 1,79 zł brutto. Teraz jest 2,6 x drożej. Dla porównania list płac z 1998 i
    > teraz duuużo brakuje do 2,6.

    W 1998 ropa kosztowała 10$/baryłka :)

  • 30. Data: 2014-12-16 12:06:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ja sie nie znam na rynku paliw i jedyne co mi przychodzi do glowy, to to,
    > ze MPO uplynnia tam swoje nadwyzki kupowane po preferencyjnych cenach. W
    > dolewanie opalu jakos nie wierze.

    Pardon, mialem na mysli Auchan. Nie wiem co to jest MPO oprocz śmieciarzy :)