  • 11. Data: 2014-12-15 21:31:09
    Temat: Re: 4.37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 18:25:52 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
    > 95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

    Nie, w tym roku raczej nie zdazy.

    Spytaj sie lepiej po ile bedzie jak ta banka pie* :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-12-15 21:46:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 20:54:41 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 15 Dec 2014 10:24:57 -0800 (PST), k...@g...com

    > Tak, tak. Już w sierpniu wróżyłeś wzmożoną sprzedaż kotłów na węgiel i jak
    > to mieliśmy wszyscy w tę zimę piszczeć, bo ruskie gaz mieli przykręcać i to
    > miało być pewne. Parę lat temu mieliśmy piszczeć, bo paliwo miało być po 10
    > zł za litr -- dlatego głąby wykupywały to paliwo i blokowali drogi w
    > protestach (ciekawe jakie teraz muszą mieć debilne miny). Teraz będziemy
    > piszczeć, bo paliwo będzie poniżej 4 zł. Czekam na kolejne twoje wróżby,
    > przy takiej ilości wywlekanych bzdur, masz szansę w końcu coś wcelować.

> [...]

    Nie myli się tylko ten co nic nie robi. Ty się oczywiście nie mylisz nigdy.

  • 13. Data: 2014-12-15 22:13:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > 95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

    A tymczasem w Krakowie:

    E 95: 4,32 zł
    E 98: 4,48 zł
    ON: 4,39 zł

  • 14. Data: 2014-12-15 22:30:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 22:13:38 +0100, neoniusz napisał(a):

    > A tymczasem w Krakowie:
    >
    > E 95: 4,32 zł
    > E 98: 4,48 zł
    > ON: 4,39 zł

    Podobno w Gliwicach (Auchan):

    E 95: 4.25 zł
    E 98: 4.29 zł
    ON: 4.25 zł

    Pojutrze sprawdzę :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2014-12-15 22:33:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.12.2014 o 22:30, MadMan pisze:

    > Podobno w Gliwicach (Auchan):
    >
    > E 95: 4.25 zł
    > E 98: 4.29 zł
    > ON: 4.25 zł
    >
    > Pojutrze sprawdzę :)

    No nie zdarzylo sie zeby klamali z cenami na stronie ;) A czesto
    przejezdzam i przy okazji tankuje, za taka cene to prawie przyjemnosc ;)

  • 16. Data: 2014-12-15 22:37:07
    Od: b...@g...com

    Auchan Bonarka:
    http://www.auchan.pl/auchan-krakow-bonarka/o-sklepie

    Nigdy nie tankowałem bo sie bałem ze jaka cena taka jakość.
    Czy ktos z Was tankowal/-kuje na tym Auchanie?

    2 lata temu tankowałem na MPO KR bo cena była 20-30 gr tansza niz na innych. Efekty
    był taki ze po 200 km autostrady 140-150 kmh silnik złopał 9-10 litrów ON.
    Po zmianie paliwa ze Statoil: 5-6 ON...niemożliwe ale jednak prawdziwe.
    Dlatego mam obawy i pytam o tę stację Auchan.

    Pozdr.
    Bugatti

  • 17. Data: 2014-12-15 22:45:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Auchan Bonarka:
    > http://www.auchan.pl/auchan-krakow-bonarka/o-sklepie
    >
    > Nigdy nie tankowałem bo sie bałem ze jaka cena taka jakość.
    > Czy ktos z Was tankowal/-kuje na tym Auchanie?

    Ja tankuję na zmianę Auchan/Emila/Neste/sporadycznie co innego w rodzaju
    Orlena czy Shell.
    Nie widzę żadnej różnicy, nigdy nie miałem problemów z paliwem.

  • 18. Data: 2014-12-15 23:02:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-12-15 22:37, b...@g...com pisze:

    > Po zmianie paliwa ze Statoil: 5-6 ON...niemożliwe ale jednak prawdziwe.

    BYZYDURA.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2014-12-15 23:12:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Auchan Bonarka:
    http://www.auchan.pl/auchan-krakow-bonarka/o-sklepie

    Nigdy nie tankowałem bo sie bałem ze jaka cena taka jakość.
    Czy ktos z Was tankowal/-kuje na tym Auchanie?

    90% moich tankowan to Auchan. W wawie na Modlinskiej Pb95 4.35

  • 20. Data: 2014-12-16 06:01:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 13:37:07 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    był taki ze po 200 km autostrady 140-150 kmh silnik złopał 9-10 litrów ON.

    Ja swego czasu regularnie w Gliwicach na Auchanie tankowałem, gdyż
    pracowałem tamże. Potem zmieniłem pracę i tankowałem zamiennie na CRABie
    i Lukoilu. Spalanie na tych drugich wychodziło nieco niższe, ale też
    pewnie dlatego że nieco inny profil trasy. Różnica była w stylu zamiast
    8 litrów LPG palił 7.75.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138