  • 1. Data: 2023-11-29 17:57:32
    Temat: 4 przewody mostek RLC
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Wydawało mi się, że w mostku RLC to wszystkie 4 kable mogą być dowolne,
    byleby były takie same i jednakowej długości. A tu w mierniku mam
    ekranowane i umasione na wtyczce BNC. Muszą byc ekranowane?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2023-11-29 20:37:11
    Temat: Re: 4 przewody mostek RLC
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 29.11.2023 o 17:57, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > byleby były takie same i jednakowej długości. A tu w mierniku mam
    > ekranowane i umasione na wtyczce BNC. Muszą byc ekranowane?
    No ale to chyba lepiej? bardziej odporne na zakłócenia jest. A jak
    ekrany są skompensowane to nie powinny mieć wpływu na pomiar.
    --
    Janusz