  • 11. Data: 2017-08-23 00:10:11
    Temat: Re: 450 mA - Galaxy S5
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Aug 2017 15:38:01 +0200, ALEX MR <k...@s...us> wrote:
    > Poszukaj jakiejś apki do ubijania procesów w tle. Mi na S4 mini
    > zdecydowanie wydłużyła czas działania :-)

    A po co ubijać? Skoro są to b znaczy, że potrzebne. Jeśli związane są
    z usługą, z której nie korzystasz (fscebbok) to lepiej odinstalować
    niż ubijać bo to i tak samo wstanie po ubiciu lub pozy uruchomIeniu.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2017-08-23 02:58:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > A po co ubijać? Skoro są to b znaczy, że potrzebne. Jeśli związane są z usługą, z
    której nie korzystasz (fscebbok) to lepiej
    > odinstalować niż ubijać bo to i tak samo wstanie po ubiciu lub pozy uruchomIeniu.

    Nie w każdej wersji Androida.

  • 13. Data: 2017-08-23 15:13:58
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 23.08.2017 o 0:10, Marek pisze:

    > A po co ubijać?

    Bo żrą baterię?

    > Skoro są to b znaczy, że potrzebne.

    Jakoś nie zauważyłem tej potrzebności.

    > Jeśli związane są z
    > usługą, z której nie korzystasz (fscebbok) to lepiej odinstalować niż
    > ubijać bo to i tak samo wstanie po ubiciu lub pozy uruchomIeniu.

    Nie wstanie. Apka ubije. I życzę powodzenia w odinstalowywaniu aplikacji
    wrzuconych przez szajsunga, bez roota ofkors :-P

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 14. Data: 2017-08-28 10:03:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Aug 2017 15:13:58 +0200, ALEX MR <k...@s...us> wrote:
    > Nie wstanie. Apka ubije. I życzę powodzenia w odinstalowywaniu
    > aplikacji
    > wrzuconych przez szajsunga, bez roota ofkors :-P

    Ja nie mówię o konkretnej aplikacji tylko ogólnie. Akurat miałeś do
    bczynienia z aplikacja bez serwisu dlatego "udało" się ubić.
    Jeśli aplikacja ma serwis to ubijanie nie ma sensu, bo system serwis
    zaraz podniesie. Jeśli aplikacja jest systemowa i nie ma roota to
    należy zmienić telefon ewentualnie czekać ba aktualizacje.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-08-28 18:33:53
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 28.08.2017 o 10:03, Marek pisze:

    > Ja nie mówię o konkretnej aplikacji tylko ogólnie. Akurat miałeś do
    > bczynienia z aplikacja bez serwisu dlatego "udało" się ubić.
    > Jeśli aplikacja ma serwis to ubijanie nie ma  sensu

    Jak najbardziej ma sens.

    >, bo system serwis
    > zaraz podniesie.

    A apka zaraz ubije. To się nawet sprawdzało.

    > Jeśli aplikacja  jest systemowa  i nie ma roota to
    > należy zmienić telefon ewentualnie czekać ba aktualizacje.

    No i zmieniłem :-) Producenta of kors.

  • 16. Data: 2017-08-28 18:55:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jak najbardziej ma sens.

    >A apka zaraz ubije. To się nawet sprawdzało.

    A system zaraz podniesie.
    I tak w kolko sie beda ubijac i podnosic ?

    >No i zmieniłem :-) Producenta of kors.

    Ale te szajsungowe miewaja "wylacz" zamiast "odinstaluj".

    J.

  • 17. Data: 2017-08-28 19:36:54
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 28.08.2017 o 18:55, J.F. pisze:

    > A system zaraz podniesie.

    A apka zaraz ubije .

    > I tak w kolko sie beda ubijac i podnosic ?

    Dokładnie , i całkiem nieźle się to
    sprawdziło :-)

    > Ale te szajsungowe miewaja "wylacz" zamiast "odinstaluj".

    Szajsung to już historia , dla mnie
    .

  • 18. Data: 2017-08-28 20:21:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >A apka zaraz ubije .

    >Dokładnie , i całkiem nieźle się to
    >sprawdziło :-)

    Doskonale rozladowywalo baterie, czy cos jeszcze ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-08-28 23:24:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Aug 2017 20:21:28 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Doskonale rozladowywalo baterie, czy cos jeszcze ?

    Ciii, on faktycznie chyba uwierzył, że mu się "sprawdzało".

    --
    Marek

  • 20. Data: 2017-08-30 00:05:51
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 28.08.2017 o 23:24, Marek pisze:

    > Ciii, on faktycznie chyba uwierzył, że mu się "sprawdzało".

    Skoro telefon pierwotnie 70-80% prądu, a potem 20-30% to faktycznie się
    nie sprawdzało.