  • 91. Data: 2020-04-28 12:05:15
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.04.2020 o 11:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A kto mialby dostac ? TVP, ks. Rydzyk, czy domagasz sie swoich 10Hz :-)
    >
    > Obywatele majacy przydzial i wspierajacy nim wybrana organizacje ...
    > ciekawy pomysl :-)
    > Ale tak za darmo, czy za pieniadze ? :-)
    >
    > Tylko potem jednej emerytury bys nie dostal, bo pieniadze z podatkow
    > budzet zasilaja :-)
    >
    > J.

    Obywatel, Polak. To pod jego potrzeby władza powinna robić przetargi a
    nie po to aby z operatora wydoić kasę na swoje potrzeby.  A więc na
    szali przetargu nie mld zł a zobowiązanie że operator zapewni każdemu
    chętnemu Polakowi dostęp do swojej oferty.

    Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie
    rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

  • 92. Data: 2020-04-28 12:07:31
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.04.2020 o 11:20, kk pisze:

    > Tak, wtedy nawet do używania CB musiałeś mieć zezwolenie.

    Mamy XXI w, 30 lat po pseudokomunie a ja nadal muszę w zarządzie portu
    opłacać chęć pomoczenia kija w morzu. W sumie za co oni każą sobie płacić?

  • 93. Data: 2020-04-28 13:08:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-04-28 o 11:27, kk pisze:

    > To jest żałosne a nie śmieszne. Mamy 100-krotnie pogarszać normy
    > dlatego, że ktoś chce biznes robić?

    Nie. Ale można pomyśleć, czy to, że od dziesiątek lat mamy normy
    100-krotnie niższe sąsiedzi, ma uzasadnienie chociażby w wiedzy
    naukowej. Z racji tego, że w rejonach przygranicznych nie notujemy
    jakiejś zwiększonej zachorowalności świadczy o tym, że to nasze normy są
    "śmieszne".

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2020-04-28 13:23:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >szali przetargu nie mld zł a zobowiązanie że operator zapewni każdemu
    >chętnemu Polakowi dostęp do swojej oferty.

    Ale jak - za darmo ?

    Bo ogolnie to jak widac - wladza wygospodarowala troche pasma, i
    sprzedala operatorom, zeby mogli zadowolic obywateli.

    Tylko z czego obywatel bedzie bardziej zadowolony - 5G, 1G, czy
    wiekszej emerytury ? :-)

    >Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz? Emerytura to
    >ogólnie rzecz biorąc ułamek tego co sam emeryt wypracował.

    Ale zle glosowal, wiec teraz "nie mamy pana plaszcza i co pan nam
    zrobi" :-)

    J.

  • 95. Data: 2020-04-28 13:53:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >naukowej. Z racji tego, że w rejonach przygranicznych nie notujemy
    >jakiejś zwiększonej zachorowalności świadczy o tym, że to nasze normy

    Czy nie notujemy, to by trzeba sprawdzic - bo mozliwe, ze nikt nie
    sprawdza.

    Anteny na granicy czesto sie ustawia tak, ze promieniuja do wnetrza
    kraju, nie na zewnatrz.

    No i tam raczej jeszcze nie ma tego 5G, wiec moze nie ma sie co
    porownywac.

    Tym niemniej - sporo ludzi gada z telefonem przy uchu, lyka te 2W
    (no - sporo mniej) a dlugosc zycia rosnie ...

    J.

  • 96. Data: 2020-04-28 14:07:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-04-28 o 13:53, J.F. pisze:

    > Anteny na granicy czesto sie ustawia tak, ze promieniuja do wnetrza
    > kraju, nie na zewnatrz.

    Nie sądzę, a samo twoje twierdzenie, ma - wybacz - miałką wartość
    przekonującą :)
    Z ekonomicznego punktu widzenia anteny jak najbardziej powinny siać za
    granicę, aby zarabiać na przypadkowym roamingu (pod pretekstem
    udostępniania sieci swoim abonentom, którzy znaleźli się w zagranicznym
    rejonie przygranicznym).

    --
    Liwiusz

  • 97. Data: 2020-04-28 14:30:14
    Od: z <...@...pl>

    https://www.dobreprogramy.pl/NIK-ostrzega-nikt-nas-n
    ie-chroni-przed-promieniowaniem-sieci-komorkowej,New
    s,101733.html

    Było? to sorry

    To stary czy nowy PRZESTĘPCA spreparował tą kontrolę?

  • 98. Data: 2020-04-28 14:32:23
    Od: z <...@...pl>

    Przecież to są cytaty z Olafa linku

    https://www.youtube.com/watch?v=BUKQzLmoPDw&feature=
    em-uploademail

  • 99. Data: 2020-04-28 14:45:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 10:18, RadoslawF wrote:

    > Jak już wiele osób pisało w tym wątku w domu to mają światłowód
    > lub inne stałe łącze wielokrotnie szybsze od GSM.
    > To GSM nie bardzo może konkurować z normalnymi dostawcami
    > internetu.

    No ktośtam ma sieci multimedialne ale to margines IoT o ile w ogóle IoT
    jest w tym obszarze.

  • 100. Data: 2020-04-28 14:46:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >za granicę, aby zarabiać na przypadkowym roamingu (pod pretekstem
    >udostępniania sieci swoim abonentom, którzy znaleźli się w

    Przegapiles darmowy roaming w Unii - teraz to sie nie oplaca :-)

    J.