  • 11. Data: 2020-04-25 12:15:04
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-25 11:24, z wrote:
    > Żaden z tych argumentów nie uzasadnia 5G.
    > Można dopracować 4G (wifi) i wystarczy dla Twojego "metra" ;-)
    >
    > Do inwestorów nic mi...
    > Ale dramatyczne podwyższenie norm to już może mnie interesować.
    >
    > Dlatego UE się tym nie zajęła? Dlaczego nie podjęto debaty nad łamaniem
    > praworządności arbitralnie zmieniając przepisy bez długotrwałych i
    > mozolnych dyskusji, diagnoz specjalistów, zasięgnięcia zdania u
    > instytucji pozarzadowwych i ekologicznych.
    >
    > DLACZEGO?
    >
    > A wiem bo to dobry interes ;-)

    To nie jest tak, że oni już mieli takie małorestrykcyjne normy a my nie
    i tylko u nas zmieniło się?

  • 12. Data: 2020-04-25 13:54:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ea401ba$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Żaden z tych argumentów nie uzasadnia 5G.

    ale to nie musi być nikomu uzasadniane

    > Można dopracować 4G (wifi) i wystarczy dla Twojego "metra" ;-)

    no można

    > Do inwestorów nic mi...
    > Ale dramatyczne podwyższenie norm to już może mnie interesować.

    to się interesuj różne są hobby :)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 13. Data: 2020-04-25 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik z ...@...pl ...

    > Bez teorii spiskowych. Tak z poziomu zwykłego użytkownika.
    >
    > Co mi da 5G?
    > Mieszkam w bloku i mam z 5 dostawców netu światłowodami.
    >
    > Mam telefony w Pleju nie mam problemu w mieście z oglądaniem tv a
    > nawet udostępniam net na tablet i też na nim da się oglądać czy
    > jutuba czy UPC. Dwa transfery jednocześnie.
    >
    > Za to mam problemy na wsi.
    > Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.
    >
    > Co mi da wprowadzenie 5G?

    Ponoc tradycyjne sieci sa coraz blizej limitĂłw.
    A urzadzen i uzytkownikĂłw coraz wiecej.

    Ale domyslam sie ze ty to wszystko wiesz.
    Bo przeciez wpisanie w googla: 5g zalety to nie jest nic odkrywczego.

    prędkość transferu – do 20Gb/s pobieranie i do 10Gb/s wysyłanie
    opóźnienie – maksymalnie 4ms, ale możliwe nawet 1ms
    obciążenie – nawet 1 milion urządzeń na 1 kilometr kwadratowy
    niezawodność – utrzymywanie połączenia w trakcie przemieszczania się z
    prędkością do 500km/h

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 14. Data: 2020-04-25 13:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > To niech sobie 5G postawią na lotnisku i wystarczy.
    >
    > Na wichurze i tak to nic nie da bo trzeba by budować w huj masztów a
    > to będzie nieopłacalne.
    > Po co komu 5G?

    No własnie nie trzeba bo urzadzenia sa mniejsze i mozna je stawiac na juz
    istniejacej ifrastrukturze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 15. Data: 2020-04-25 15:21:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-25 o 13:59, Budzik pisze:

    > No własnie nie trzeba bo urzadzenia sa mniejsze i mozna je stawiac na juz
    > istniejacej ifrastrukturze.

    To jest jedna prawda, można Nadajniki 5G wieszać na istniejących masztach.
    Druga prawda twierdzi że muszą stać gęściej więc masztów i tak
    trzeba dobudować.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-04-25 17:01:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/04/2020 07:25 AM, z wrote:
> [...]
    > Dwa transfery jednocześnie.
    >
    > Za to mam problemy na wsi.
    > Takie miejsce że każdy nadajnik troszeczkę za daleko.

    Docelowo pewnie wszystko zmieni ale to nie czary i nie wszystko zmieni sie
    od razu. Chodzi przede wsystkim o internet rzeczy. Swiatla, urzadzenia
    wlaczane, sterowane glosem lub zdalnie, automatycznie, smart pralki
    lodowki, rolety, wlasciwie, co tylko wyobraznia podpowie. Oszczednosci, np.
    zapali sie swiatlo na sciezce tylko kiedy ktos przechodzi, korzysta.
    I w naszym interesie jest to aby ktos tego nie naduzywal.
    krotko mowiac, zrobione dobrze, moze pomoc. Pewnie nie nam, ale nastepne
    pokolenia zupelnie inaczej beda patrzec na swiat i wiele z naszych
    niepodwazalnych wartosci, moze byc dla nich archaiczne.

  • 17. Data: 2020-04-25 17:37:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > To jest jedna prawda, można Nadajniki 5G wieszać na istniejących
    > masztach. Druga prawda twierdzi że muszą stać gęściej więc masztów i
    > tak trzeba dobudować.

    Mowiac o istniejacej infrastrukturze nie miałem na mysli masztów
    komórkowych. Tam gdzie masz duze zageszczenie ludzi, masz tez budynki i
    inna infrastrukture która sie do tego wykorzystuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 18. Data: 2020-04-25 20:39:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-25 o 17:37, Budzik pisze:

    > Mowiac o istniejacej infrastrukturze nie miałem na mysli masztów
    > komórkowych. Tam gdzie masz duze zageszczenie ludzi, masz tez budynki i
    > inna infrastrukture która sie do tego wykorzystuje.

    To masz wygodny dostęp do zasilania, a na dachu i tak musisz
    postawić maszt (fakt że mały) a dopiero na nim wieszasz anteny.
    Z drugiej strony jak budynek niewielki to potrafią walnąć
    maszt na 24 metry. :-)
    https://www.rp.pl/artykul/933359-Maszt-na-dachu-nie-
    jest-nadbudowa--nie-wymaga-pozwolenia-na-budowe.html

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-04-25 20:52:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 12:15, kk pisze:

    > To nie jest tak, że oni już mieli takie małorestrykcyjne normy a my nie
    > i tylko u nas zmieniło się?

    Kto ONI? Tak u nas się zmieniło bez referendum i łaskawej zgody Komisji
    Europejskiej

    A NIE. Bruksela to ci ONI to zgoda jest DOMYŚLNA ;-)

  • 20. Data: 2020-04-25 20:57:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 13:54, PiteR pisze:

    > ale to nie musi być nikomu uzasadniane

    Jak polskie normy smogowe były za mało restrykcyjne to był LEMANT że jak
    tak można. ;-)
    A tu co? A może referendum skoro obecny rząd jest posądzany o brak
    mandatu do lawirowania na granicy prawa.

    Takie nagłe wielokrotne podniesienie NORM nie jest łamaniem
    praworządności? ;-)

    > no można

    I to 5G będzie stabilniejsze od 4G, wifi czy matkobosko BT?

    Nie sądzę

    > to się interesuj różne są hobby :)

    Są tacy co się interesują polską praworządnością.

    Ja się interesuję polskimi drakońskimi zmianami dopuszczalnych NORM