  • 101. Data: 2020-04-28 14:57:54
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 11:05, z wrote:
    > W dniu 2020-04-27 o 19:03, kk pisze:
    > Gdyby istniał jakiś motor rozwoju sieci lokalnych to by nie
    >
    > TRZEBA BYŁO? Komu TRZEBA? Komu BYŁO? Użytkownikom?

    Komu KOMU?

    > Wytłumacz swoją potrzebę 5G. Co Ci do tej pory nie działa?
    > Jakie masz problemy życiowe?

    Ja nie mam problemu 5G, ale rozumiem dlaczego coś takiego powstaje, w
    czym może być dla kogoś użyteczne.

    > Ja mam takie:
    > - BT dramat.

    W ogóle nie widzę sensu utrzymywania BT. No i też jest już bliska
    perspektywa zastąpienia go przez WiFi. Tzn bliska jak bliska, jesteśmy
    na etapie micro USB, przed USB C, a daleko jest powszechne ładowanie
    bezprzewodowe.

    > - wifi dużo do dopracowania

    Np?

    > - win10 ciągle w fazie beta

    Te systemy zanikną tak jak zaniknęły na smartfonach. Będzie otwarta
    platforma uruchomieniowa. Już dawno tak powinno się stać.

    > - Android strasznie zabagniony reklamami

    Jak się korzysta z darmowych programów to jak ma być inaczej. Internet
    jest zabagniony reklamami z tego samego powodu.

    > - Smartfony ZA DUŻE. Nie da się tego mobil nie używać.

    Żeby mobilnie używać to za małe są. Za duże są by nosić w kieszeni. Tzn
    jakieś tam są 4,7' ale jakoś inne ich parametry mi nie wystarczają.

    > I to jest jedyny uzasadniony merytorycznie argument o 5G. wydoić od nas
    > więcej pieniędzy za szybszy nie potrzebny nikomu transfer

    Na razie chodzi o to by uzależnić. Wydoić jak się uda. Nigdy całkiem nie
    uda się bo ktośtam będzie miał te DECTy.

    > SZACH MAT;-)

    Klocki lego.

  • 102. Data: 2020-04-28 14:59:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 12:07, Trybun wrote:

    > Mamy XXI w, 30 lat po pseudokomunie a ja nadal muszę w zarządzie portu
    > opłacać chęć pomoczenia kija w morzu. W sumie za co oni każą sobie płacić?

    Ja dokładnie zrozumiałem argument i podzielam, ale zwracam uwagę, że
    państwo niczego ludziom nie daje czego by im wcześniej nie zabrało.

  • 103. Data: 2020-04-28 15:04:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 12:05, Trybun wrote:
> [...]
    pl...

    > Obywatel, Polak. To pod jego potrzeby władza powinna robić przetargi a
    > nie po to aby z operatora wydoić kasę na swoje potrzeby.  A więc na
    > szali przetargu nie mld zł a zobowiązanie że operator zapewni każdemu
    > chętnemu Polakowi dostęp do swojej oferty.

    Idziesz bardzo daleko. Wiesz, że spółdzielnie mieszkaniowe nie oferują
    mieszkańcom ani internetu ani telewizji cyfrowej DVB-C ?

    > Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie
    > rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

    Emerytury nie polegają na wypracowywaniu czegoś. Emerytura państwowa to
    jak opieka dzieci nad swoimi rodzicami, należy się jak psu buda. Państwo
    ma łożyć na emerytów z podatków powszechnych.

  • 104. Data: 2020-04-28 15:18:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-28 13:08, Liwiusz wrote:

    > Nie. Ale można pomyśleć, czy to, że od dziesiątek lat mamy normy
    > 100-krotnie niższe sąsiedzi, ma uzasadnienie chociażby w wiedzy
    > naukowej.

    Kojarzę, że naukowcy mówią, że nie wiedzą bo jeszcze nikt tego nie używał.

    > Z racji tego, że w rejonach przygranicznych nie notujemy
    > jakiejś zwiększonej zachorowalności świadczy o tym, że to nasze normy są
    > "śmieszne".

    To nie ma takiego zasięgu by stosowanie w innym kraju wpływało na ościenne.

  • 105. Data: 2020-04-28 15:58:02
    Temat: Re: 5G?wien co daje Dupskiemu
    Od: z <...@...pl>

    Nikt z Tobą nie rozmawia.

  • 106. Data: 2020-04-28 16:01:41
    Od: z <...@...pl>

    To jeszcze raz.

    5G w miejscach gdzie nie ma zasięgu a ludzie go potrzebują nie powstanie
    z powodów materialnych.

    Jest NIEPRZYDATNE

  • 107. Data: 2020-04-28 16:08:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-28 o 14:57, kk pisze:
    > Ja nie mam problemu 5G, ale rozumiem dlaczego coś takiego powstaje, w
    > czym może być dla kogoś użyteczne.

    Gdyby nie zmieniano tak drastycznie norma bezpieczeństwa też mogło by
    mnie to nie interesować.

    Ja mieszkam w bloku gdzie teraz śpię, pracuję ciągle przebywam.

    Wiesz ile tu jest sieci wifi? 23!

    Od 2 lat medycy nie potrafią zdiagnozować moich duszności i bólów w
    klatce piersiowej.

    Gdyby mnie było stać to przeprowadziłbym się na wieś dla testu.

    Tak... to nie będzie dowód że mi smog elektroniczny szkodzi.

    Tak samo nie ma dowodu że mi 5g NIE ZASZKODZI

  • 108. Data: 2020-04-28 16:26:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Gdyby nie zmieniano tak drastycznie norma bezpieczeństwa też mogło by
    >mnie to nie interesować.

    >Ja mieszkam w bloku gdzie teraz śpię, pracuję ciągle przebywam.

    >Wiesz ile tu jest sieci wifi? 23!

    Znikomej mocy.

    >Od 2 lat medycy nie potrafią zdiagnozować moich duszności i bólów w
    >klatce piersiowej.

    I myslisz, ze to dlatego ?

    >Gdyby mnie było stać to przeprowadziłbym się na wieś dla testu.

    Zapowiadaja sie tanie wakacje. Albo jakis camping w lesie ...

    >Tak... to nie będzie dowód że mi smog elektroniczny szkodzi.

    Jesli przejdzie, to moze byc ciekawy przyczynek ... do dalszych badan.

    Albo ... wyklej mieszkanie folia aluminiową, chyba bedzie taniej :-)

    >Tak samo nie ma dowodu że mi 5g NIE ZASZKODZI

    99% ludzi nie szkodzi. Raczej nie, bo kto mialby to zbadac ...

    J.

  • 109. Data: 2020-04-28 17:28:18

    W dniu 2020-04-28 o 16:26, J.F. pisze:
    > Znikomej mocy.

    SMOG na ulicy też jest znikomej mocy nie widać go a ZAAABBBIIIJJJAAAA ;-)

  • 110. Data: 2020-04-28 17:42:46
    Temat: Re: 5Gówien dla gówniarstwa

    Nikt z Tobą nie rozmawia.

    Nie zauważyłeś tego?