  • 11. Data: 2011-10-14 13:23:49
    Temat: Re: 61pkt motocyklisty (police chase)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-14 14:11, Norbi pisze:

    > bedzie tragedia niewspolmierna do
    > winy...

    Ano, z jednej srednio madrej choc nie wiem wcale czy takiej
    niebezpiecznej sytuacji zrobilo sie ich kilka w tym w wiekszosci w
    wykonaniu radioli.

    KJ

  • 12. Data: 2011-10-14 13:37:21
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I 1000 dla policjanta za popisywanie sie co to nie on...
    > Powiedzmy szczerze - wystarczylo by spisac nr rejestracyjne
    > i wyslac mandat - a nie jakies glupie wyscigi po miescie.

    szkoda że nie ma dźwięku z radiowozu :-((

  • 13. Data: 2011-10-14 13:40:18
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:08, szerszen pisze:

    > szczerze to ty tak na poważnie?

    Owszem - od wyscigow sa tory a nie miasto...
    Uwazasz ze policjantowi to wszystko wolno ?

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 14. Data: 2011-10-14 13:41:13
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 14:44, AZ pisze:

    > Dochodzi kwestia wizerunku motocyklistow bo kolega z Bialegostoku
    > spierdolil go na maksa, malo ze nie mogl odejsc milicji to jeszcze wbil
    > sie w samochod na winklu :-(

    A widziales jaka mial gosc do bani pozycje na moto ?
    Jakby sie nauczyl jezdzic to by im spierdzielil :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 15. Data: 2011-10-14 13:41:50
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Dochodzi kwestia wizerunku motocyklistow bo kolega z Bialegostoku
    > spierdolil go na maksa, malo ze nie mogl odejsc milicji to jeszcze wbil
    > sie w samochod na winklu :-(

    ten za to poprawił :)
    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/zwykly-bohater-histo
    ria-sebastiana-i-zbigniewa,10512087,1,klip.html#play
    chwała mu! :)

  • 16. Data: 2011-10-14 14:03:38
    Od: "Motocyklista 250ccm" <n...@h...com>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > niebezpiecznej sytuacji zrobilo sie ich kilka w tym w wiekszosci w
    > wykonaniu radioli.

    też jesstem tego zdania, że pałki przesadziły, taka szarża po mieście....

    Z drugiej strony jak ktoś ucieka, to może ma coś na sumieniu. Moim zdaniem
    powinni się jednak poddać po tym jak zobaczyli determinację motocyklisty.

  • 17. Data: 2011-10-14 14:36:37
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Powiedzmy szczerze - wystarczylo by spisac nr rejestracyjne

    Skąd mają wiedzieć, że np. właśnie nie buchnął tego motocykla innej osobie?
    Nie popieram może szarży policji po mieście, ale chyba innego wyjścia nie
    mają.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.
    http://www.motoaukcje.eu

  • 18. Data: 2011-10-14 15:24:30
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Motocyklista 250ccm" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinni się jednak poddać po tym jak zobaczyli determinację motocyklisty.
    Aha i zaraz za zakretem zabilby matke co siedzi z tylu.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 19. Data: 2011-10-14 15:26:14
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > A widziales jaka mial gosc do bani pozycje na moto ?
    > Jakby sie nauczyl jezdzic to by im spierdzielil :)
    To juz jednego dwoch wykluczamy: AZ siedzi inaczej a Marider rozjechalby
    staruszke.
    Kogo dalej eliminujemy?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 20. Data: 2011-10-14 17:24:05
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Motocyklista 250ccm" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > też jesstem tego zdania, że pałki przesadziły, taka szarża po mieście....
    jak kurna szarża jaka kurna szarża.
    chociaż moze w białymstoku to była szarża
    nie znam sie z DC jezdem
    ile ta radiola leciała 120 ? czy jakos tak
    toz to dostawcy pizzy szybciej jeżdzą
    huck