  • 41. Data: 2011-10-17 14:20:42
    Temat: Re: 61pkt motocyklisty (police chase)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4e9c0ed7$0$2181$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Wowczas dostaje mandat i tyle

    aha, czyli jak ty zgubisz/ukradną ci blachy, ukradną wachę na stacji, to
    policja ma ich nie ścigać, bo mają numery i ty za to bekniesz ;)
    a jak ci sie nie podoba to do sądu?

  • 42. Data: 2011-10-17 14:27:31
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.10.2011 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:

    > aha, czyli jak ty zgubisz/ukradną ci blachy, ukradną wachę na stacji, to
    > policja ma ich nie ścigać, bo mają numery i ty za to bekniesz ;)
    > a jak ci sie nie podoba to do sądu?

    Ale tak dokładnie jest, jak nie możesz udowodnić że to nie ty, to jesteś
    winny. Myślisz że ktoś będzie specjalnie dociekał. Możesz nawet dostać
    wyrok w trybie nakazowym i dowiedzieć się np. po wakacjach że jesteś
    karanym przestępcą z prawomocnym wyrokiem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 43. Data: 2011-10-17 16:57:58
    Temat: Re: 61pkt motocyklisty (police chase) [OT]
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Eeee, niech se Bartek sam puknie babcie jakas i bedzie na nowa rame i
    > pierdolki za 600E.
    Ee do tego to ja zla pozycje mam :>

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 44. Data: 2011-10-17 16:58:46
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Buzibuzi.
    _nie_jestes_ w moim typie

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 45. Data: 2011-10-17 18:16:03
    Od: morti <mortician#REM_THIS#@onet.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Dnia 17.10.2011 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:

    [ CUT ... ] no i bry... of koz ;D

> [...]
    > wyrok w trybie nakazowym i dowiedzieć się np. po wakacjach że jesteś
    > karanym przestępcą z prawomocnym wyrokiem.

    ... co jest jeszcze jedna paranoja - biorąc pod uwagę zadomowione w prawie
    tzw. domniemanie niewinności. Ja stoję na stanowisku, ze ktoś musi mi
    udowodnić winę, a nie ja swoją niewinność. Ale ... life is life - zwłaszcza
    w PL ;D

    pozdr.,
    m0rT1

    --