  • 31. Data: 2011-10-15 07:26:45
    Temat: Re: 61pkt motocyklisty (police chase)
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-14 23:36, marider pisze:

    > Puk puk.

    Kto tam?

    > PS: moze powinni mu niebiescy w plecy strzelic, lepiej? A tak sie teraz
    > chwalic beda ze dorwali kolesia bo sie dal zlapac i to jeszcze na
    > zakazie prowadzenia pojazdow mechanicznych. Mega powod do dumy, naprawde.

    Chwalić? Powód do dumy? To ich robota jest. Dzień jak co dzień.
    Ale swoją drogą - cieszę się, że być może wyeliminują tego pirata na
    jakiś czas z dróg. Mógłby w czynie społecznym odśnieżać miasto.

  • 32. Data: 2011-10-15 20:23:21
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I 1000 dla policjanta za popisywanie sie co to nie on...
    > Powiedzmy szczerze - wystarczylo by spisac nr rejestracyjne
    > i wyslac mandat - a nie jakies glupie wyscigi po miescie.

    Rownie dobrze mozna by wyciagnac gnata i zestrzelic to jezdzace
    zagrozenie.
    Zawsze bylem zwolennikiem jak najskuteczniejszego i najszybszego
    ukarania za niezatrzymanie sie na wezwanie policji.

    Nemo

  • 33. Data: 2011-10-15 22:27:12
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.10.2011 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał/a:

    > Kurwa to ja tu się męczę i rozjeżdzam dzieci na pasach żeby utrwalać
    > wizerunek maczo i złoczyńcy a tu TEN... no ja pierd....
    > Całą roboa psu w dupe... :/

    Dzieci to bezsensu, może wyrosną z nich źli motocykliści, staruszki
    to co innego, celuj w staruszki.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 34. Data: 2011-10-16 11:32:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-14 21:30, Michał V-R pisze:

    > A jakby to bylo kradzione moto, to by wlasciciel odzyskal sprzeta

    albo wraka, roznie mogloby sie stac,

    KJ

  • 35. Data: 2011-10-16 16:43:42
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-16 13:32, KJ Siła Słów pisze:

    > albo wraka, roznie mogloby sie stac,
    >
    > KJ
    To juz kwestia losowa, ale mialby baze do odbudowy

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 36. Data: 2011-10-17 05:32:22
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-10-15 09:26, Marcin N pisze:

    > Kto tam?

    Na pewno nie babcia.

  • 37. Data: 2011-10-17 06:51:25
    Temat: Re: 61pkt motocyklisty (police chase) [OT]
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Bartek Kacprzak napisał(a):
    > A Marider jset naprawde ok. :)

    To niech Ci ze spadku babci fundnie nowa rame do tego padla. Buzibuzi.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 38. Data: 2011-10-17 07:34:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > To niech Ci ze spadku babci fundnie nowa rame do tego padla. Buzibuzi.

    Eeee, niech se Bartek sam puknie babcie jakas i bedzie na nowa rame i
    pierdolki za 600E.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2011-10-17 09:01:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Owszem - od wyscigow sa tory a nie miasto...
    > Uwazasz ze policjantowi to wszystko wolno ?

    policjant jest od egzekwowania prawa, jak sobie wyobrażasz jego egzekwowanie
    jeśli zaniechasz pościgu?

    pomijam już przytoczone przykłady, że uciekający jest np. poszukiwany listem
    gończym, ale jak sobie wyobrażasz sytuacje, kiedy właściciel pojazdu się
    wszystkiego wypiera, twierdzi że moto pożyczył, ktoś sam sobie pożyczył,
    zgubił/skradziono mu blachę, a on nic o tym nie wiedział, bo moto na
    parkingu od tygodnia i nie zaglądał do niego itd itp

  • 40. Data: 2011-10-17 11:17:47
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-17 11:01, szerszen pisze:

    > policjant jest od egzekwowania prawa, jak sobie wyobrażasz jego
    > egzekwowanie jeśli zaniechasz pościgu?

    Normalnie - maja nagranie ze zlamal prawo - maja jego numery
    wiec namierzyc go jest latwo - gosc mial jedno wykroczenie i za nie
    powinien dostac mandat - niepotrzebnie sprowokowali go do kolejnych
    i po co - zeby do statystyki dodac mu wiecej punktow ? zeby pochwalic
    sie na lonecie ze zlapali zlego, brudnego...

> [...]
    > sobie pożyczył, zgubił/skradziono mu blachę, a on nic o tym nie
    > wiedział, bo moto na parkingu od tygodnia i nie zaglądał do niego itd itp

    Wowczas dostaje mandat i tyle - nie chce to pojdzie do sadu - przeciez
    naszemu policyjnemu panstwu o to chodzi - nie o to zeby bylo
    bezpiecznie, ale o to zeby jeszcze sciagnac kase od kierowcow.

    Rownie dobrze mogli by zaniechac patroli a dolozyc po 1 zl do ceny
    paliwa - wyszlo by na to samo - a nie jestem do konca przekonany ze od
    razu wiecej wypadkow by bylo...

    Niech buduja drogi, zajma sie szkoleniem a nie tylko patrza jak tu karac...

    Norbi
    BLACK XX'03