    From: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: &#8222;Per aspera ad astra&#8221; - jak powstała "ZłotaĆma"
    Date: Sun, 25 Jan 2009 11:41:28 +0000 (UTC)
    <gl7qvo$rr3$1@news.wp.pl> <gl838q$195$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gl83l3$3uv$1@news.wp.pl> <gl89v2$gg4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gla82h$d4g$1@news.wp.pl> <glacsk$m0j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glasjn$qcp$1@news.wp.pl>
    <b6712bf0bef82b6f0d122c416c45c33b$1@grupy.scigacz.pl>
    <497b8afc$1@news.home.net.pl> <497b8bad$1@news.home.net.pl>
    <64028f528c2c9b8d36e37771d7fe3b0b$1@grupy.scigacz.pl>
    <497ba66b$1@news.home.net.pl>
    <922aca1243d9fa89601a1aa84bb6b2dc$1@grupy.scigacz.pl>
    <glhf4r$286$1@inews.gazeta.pl>

    (pj)napisal

    > Ale, k&*#a, wersal! ;-) :-P

    > Pytanie: "gdzie rzemiosło przechodzi w sztukę?" jest odwieczne. No i jak
    > bardzo autor identyfikuje się ze swym dziełem, czy z "twórcy, staje się
    > tworzywem"...? ;-)

    > Mi się dzieło podoba, właśnie ze względu na "fusion" oldskulu i
    > nowoczesności. Pewnie dałoby się je jeszcze "podpicować", ztjuningować i
    > co tam jeszcze... i jak rozumiem, to wymaga kasy, której - tu cytat
    > przedpiszcy - jak zwykle w Polsce, "nad w Wisłą", brakuje.

    > Nie podoba mi się natomiast - typowe dla "artystów znad Wisły" -
> [...]

    95 na 100 osób stwierdziło,iz "ten drucik" jest paskudny.Ale to tak ma byc
    i tyle.Całe szczęście,że nie wszystkim projekt podoba sie.To byłby
    dramat."Ten człowiek jest wolny, który żyje dla siebie, a nie dla
    innych".Ja robie to dla siebie.Jak podoba sie -fajnie,jak nie podoba
    sie-tez fajnie.Bo to w zasadzie nie ma znaczenia.Jak nudno by było jak by
    wszystkim podobało sie to samo.Katastroficzna wizja.Brrrrrrr......Budujac
    go ostatnią rzeczą na jaka zwracałem uwagę to jego praktyczność.Więc nie
    ma co szukać tego co tam nie ma. Zreaszta jak w wiekszości tego typu
    konstrukcjach.

    "..twórca czy juz tworzywo..." to mysle, balansowanie na krawedzi...ale
    często tworzywo;)

    Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i poprawiany.Na Mainz
    bedzie gotowy.Tam nie może być tandety i niedociagnięć.

    Pozdrawiam.