  • 91. Data: 2011-10-14 17:28:08
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 16:07, to wrote:
    > begin kamil

    > Równie dobrze mógł stracić za 0,21 na rowerze.

    Albo nawet policja go wrobiła, kto wie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 92. Data: 2011-10-14 17:32:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 17:28, kamil pisze:

    > Albo nawet policja go wrobiła, kto wie?

    Miała niehomologowany alkomat, albo drugą próbę zrobili po 14 minutach
    i 58 sekundach. Ewentualnie drugi raz dmuchał już policjant (po cichu)
    i sam był nawalony na służbie. W sumie to pewnie celowo jeżdżą
    nawaleni i dmuchają w alkomat zanim kierowca dostanie to w łapki.
    Niech im udowadnia, że dmuchał tylko raz. Może i dmuchał, ale na
    "gierkówce".

  • 93. Data: 2011-10-14 17:37:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-10-2011 15:56, Arek pisze:

    > Przecież to Ty napisałeś, że każdy może cwaniakować, trochę mnie to

    Ja napisałem że wszyscy jeżdżą przepisowo i bezpiecznie, tylko policja
    stwarza zagrożenie swoimi pościgami.

    > dziwi, ale masz prawo. Mam nadzieję, ze szybko stracisz PJ o ile je masz.

    Czy jak stracę PJ, to wreszcie będę mógł czuć się bezkarnym wiedząc, że
    policja nie ma prawa mnie gonić?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 94. Data: 2011-10-14 17:46:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 17:37, DoQ pisze:

    > Ja napisałem że wszyscy jeżdżą przepisowo i bezpiecznie, tylko policja
    > stwarza zagrożenie swoimi pościgami.

    Nieistotne jest to co piszesz - ważne jest to co zrozumiał Twój
    interlokutor, bądź zrozumieć chciał. Są oczywiście jeszcze inne
    możliwości, ale chwilowo pominę ;)

    > Czy jak stracę PJ, to wreszcie będę mógł czuć się bezkarnym wiedząc, że
    > policja nie ma prawa mnie gonić?

    To ułatwia sprawę - gonić nie mogą, jak mandat to bez punktów,
    a nawet jak namierzą tablice to można używać kradzionych, ponieważ
    gonić nie mogą. W sumie to można równie dobrze używać całych
    kradzionych pojazdów - gonić nie będą, porzucić na jakimś parkingu
    pod hipermarketem i skorzystać z KM, czy ukraść kolejny pojazd.
    Żyć nie umierać.

    Rozwiązanie na miarę nowoczesnego, europejskiego kraju, jakim podobno
    jest Polska.

  • 95. Data: 2011-10-14 17:50:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 15:27, AZ pisze:

    > Mozesz pisac ze bzdury, mozesz dyskutowac ale kultura wymaga by miec do
    > osoby z ktora sie dyskutuje szacunek, czyz nie?

    No popatrz, szkoda, że próbujesz innych pouczać, a sam się do tego
    nie stosujesz.

  • 96. Data: 2011-10-14 18:16:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 17:25, kamil pisze:

    > Ja wciąż czekam, aż AK (albo którykolwiek z buntowników) odpowie na moje
    > pytanie i napisze, co policja powinna była według niego zrobić w takiej
    > sytuacji.

    Napiszą to co zwykle.

  • 97. Data: 2011-10-14 18:59:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-10-2011 17:46, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > Żyć nie umierać.
    > Rozwiązanie na miarę nowoczesnego, europejskiego kraju, jakim podobno

    Startuj do sejmu, masz mój głos! ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 98. Data: 2011-10-14 19:19:01
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-10-14 17:00, kamil wrote:

    > Motłoch ma przestrzegać przepisów, bo motłoch z definicji nie myśli.
    > Inaczej nie oglądał by tańca z gwiazdami do kotleta w niedzielę.

    No to idz juz ogladac ten taniec z gwiazdami a my sobie bezpiecznie
    pozapierdalamy :)

    --
    mk4

  • 99. Data: 2011-10-14 19:51:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Anyway, nie tak to powinno wygladac. Mozna delikwentna znalezc w inny i
    > bezpieczny dla innych sposob.

    a potem na rozprawie:
    "wysoki sądzie, to nie ja prowadzilem. Przecież nie widać mojej twarzy.
    Ukradli mi motocykl chwile wczesniej"

    I jak zwykle podatnicy będą bulić za przeciągającą sie rozprawe.

    Jak ktoś nie zatrzymuje sie do kontroli to należy go złapać od razu, a nie
    taki jeden z drugim będzie myslał, ze skoro jest motocyklem to mogą mu
    skoczyć.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 100. Data: 2011-10-14 19:52:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:
    > Niech sie zajmuja ale niech robia to w profesjonalny i bezpieczny dla
    > innych sposob.

    najlepiej to w ogole zlikwidować policje, bo po co nam ona.

    Dać ludziom wideorejestratory do samochodów i nach sie sami pilnują -
    prawda?

    LOL