  • 11. Data: 2014-09-01 11:25:49
    Temat: Re: A w Bydgoszczu...
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-01 10:49, J.F. pisze:

    > Bo we Wroclawiu czasem wylaczaja - zapraszam jak chcesz zobaczyc co sie
    > dzieje jak dwie wielopasowe ulice sie krzyzuja.
    >
    > Ale jak chcesz zobaczyc jaki korek generuje Inteligentny System
    > Transportu, to tez zapraszam.
    > Ale za to tramwaje ponoc szybciej jezdza :-)

    ITS działa jak złoto. Już po 8 latach...
    http://www.leftlane.pl/lip14/oto-ranking-najbardziej
    -zakorkowanych-miast-w-polsce.html

  • 12. Data: 2014-09-01 11:46:47
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-09-01 09:26, sandman pisze:

    > Krzyżak ;)

    Pełną gębą ;)

    Widać kolega obeznany :)

  • 13. Data: 2014-09-01 17:27:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > ITS działa jak złoto. Już po 8 latach...
    > http://www.leftlane.pl/lip14/oto-ranking-najbardziej
    -zakorkowanych-miast-w-polsce.html

    Nie wiem jak w Łodzi i Warszawie, ale pozostałe miasta z podium (pierwsze
    czyli najgorsze) miasta mają ów ITS.
    A ja w przypadki nie wierzę.

  • 14. Data: 2014-09-03 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik :D@w!d J@$ x...@g...DALEJWIESZCO ...

> [...]
    > wprowadzić jakiś inteligentny system sterowania, że będzie lepiej,
    > szybciej i w ogóle. Oczywiście za grube mln'ony. Sęk w tym, że co jakiś
    > czas wyłączają światła na większych skrzyżowaniach w celu
    > modernizacji... i wtedy ruch jest płynny :) Korki zdecydowanie mniejsze,
    > ruch płynniejszy... nawet tylu pieszych przy krawędzi nie widać - raz
    > dwa trzy i już jest na drugiej stronie.
    >
    > Kiedy dotrze do tych baranów za biurkiem w UM, że są nam do niczego nie
    > potrzebni? A jak chcą tyle kasy wydać to już może lepiej niech - a ciul
    > nawet w godzinach pracy - skoczą do Cocomo?

    Standard.
    W Poznaniu swietnym przykłądem jest rondo Starołęka - był taki moment, ze
    były wyłączone i nagle sie okazało, ze tam moze nie byc korków...

  • 15. Data: 2014-09-11 00:03:13
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- :D@w!d J@$ (2014-09-01 04:51) --------
    > W Bydgoszczu "przeprogramowują" większe skrzyżowania bo mają zamiar
    > wprowadzić jakiś inteligentny system sterowania, że będzie lepiej,
    > szybciej i w ogóle.

    Bydzie tak, jak we Wrocławi. Tam jest taki system, co skutecznie
    paraliżuje miasto. Czasem zdarza mu się pracować poprawnie, np. w
    niedziele, jak nie ma dużego ruchu.

    --
    Grzexs