  • 31. Data: 2019-12-08 17:48:03
    Temat: Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-08 o 17:09, collie pisze:

    > Dawaj, ale bezpiecznie.
    >
    > https://zapodaj.net/23e8dfc18f23d.jpg.html

    A co z innymi palcami z tyłu telefonu?

    --
    animka

  • 32. Data: 2019-12-08 19:25:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    https://zapodaj.net/b1e84fce3478a.jpg.html

  • 33. Data: 2019-12-08 19:50:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5decc2c1$0$549$6...@n...neostrada.pl

    > Jeżeli jest to funkcja fabryczna

    Fabryczna.

    > to powinni odpowiedzieć. Ale pewnie to tylko
    > doinstalowana APKa to już mają rozgrzeszenie.

    Fabryczna -- nie mają rozgrzeszenia?
    Są potępieni? Jeśli tak -- na wieki
    czy tylko na dziesięciolecia?

    > Przecie nawet serwisant możne ich zwyczajnie nie znać,

    To kiepski serwisant.

    > a co dopiero panienka na infolinii.. Nie znam zwyczajów, ale nie sądzę
    > aby w serwisie zabawili się w jakąś partyzantkę

    ADB nie jest partyzantką -- o ile sam Android nie jest partyzantką.

    https://developer.android.com/studio/command-line/ad
    Android Debug Bridge

    > typu naprawa uszkodzonego pliku.

    Czy ja chciałem naprawić uszkodzony plik?
    Uszkodzony plik bym skasował, o ile bym zdołał.
    W telefonie nie było niczego ważnego -- ważne informacje
    zostały wcześniej (przed awarią) zbakapowane z definicji.
    (z definicji 'ważnych informacji' -- 'ważne informacje'
    to takie, które są regularnie bakapowane)

    > Wcale nie, laptop (Window$ 7) ze względu na to że chodził jak mucha
    > w smole prawie wcale nie był używany. Zresztą gdyby przez te pół roku
    > był katowany na okrągło to pewnie nie miałbym pretensji o to że klawiatura
    > jest zrobiona z jakichś wybrakowanych materiałów.

    Nie widziałem tej klawiatury, więc nie chcę wypowiadać się na jej temat.

    > I ciekawostka - po przejściu na 10kę ten laptop ruszył z kopyta

    O tym już pisałeś.

    > i użytkowany jest cały czas, taki stan trwa już parę lat a klawiatura jak nowa..

    Zmiana systemu wpłynęła na trwałość klawiatury? ;)

    > I z prawami admina trzeba by się mocno napocić aby zwolnić miejsce
    > w pamięci wewnętrznej.

    Aby skasować niechciane fotli lub filmy (które omyłkowo miast na SD trafiły
    do ,,wewnętrznej'') czy odinstalować aplikacje zaisntalowane przeze mnie?

    > Przynajmniej ja nie znalazłem sposobu gdy to w Acerze wywaliłem całą górę
    > fabrycznie zainstalowanych programów, praktycznie nic to nie dało - telefon
    > nadal informuje o braku miejsca w pamięci.

    W Asusie miałem ze 300 aplikacji, które zainstalowałem...
    Do tego sporo ciągniętych plików, pstrykanych fotek itd...
    Bywało, że omyłkowo jakaś camerka (a miałem ich sporo)
    coś zapisała w ,,wewnętrznej'' miast na SD -- podobnież
    z przeglądarkami netowymi czy innymi ciągaczkami plików...

    Wg mnie telefon bardzo dobrze nadaje się do ściągania
    terabajtów ;) z netu... Aplikacje telefoniczne potrafią
    ciągnąć szybciej niż PeCetowe a telefon mam przy sobie
    raczej częściej niż PeCeta...

    > Co do nauki, to akurat konsola wymaga nauki, programy do rotowania
    > z reguły mają graficzne menadżery do przeprowadzania zmian.

    KingoRoot potrafił cos więcej -- poza rootowaniem?
    Jeśli tak -- dlaczego zmusza mnie do rootowania?
    Nie może prezentować swych możliwości bez zmuszania mnie do rootowania?

    Pokazałby to i owo i dodał, że aby to uzyskać, trzeba rootować...

    Wynajmując sprzątaczkę do wyczyszczenia sedesu -- daję jej: swój PESEL;
    nr dowodu osobistego; loginy wraz hasłami do wszystkich moich kont
    bankowych; telefon, na który przywędrowywują SMSy?...

    IMO taka sprzątaczka nie potrzebuje aż tak wiele... ;)

    > Nie wiem, wiem tylko że odrzucanie czyichś rad samemu
    > nie znając odpowiedzi jest niezbyt rozważne.

    Jeśli uważasz, że naprawisz Maxa zmianą zasilacza czy
    przewodu zasilającego -- może kupisz ode mnie tego Asusa? ;)

    > Tobie zdaje się chodzi o wprowadzenie zmian w telefonie których
    > nie można wykonać w sposób tradycyjny. I w związku z tym moje
    > pytanie - po co się upierasz aby robić to spod konsoli?

    Trochę racji masz -- 'zdaje się'.
    Nie upieram się przy ,,konsoli''.

    Pytałem (i pytam nadal) o ADB z GUI.
    (Android Debug Bridge, ale z Graficznym Interfejsem Użytkownika)

    > Teraz to akurat nowy telefon już mi nie jest potrzebny.

    Składa się doskonale -- Monster nie jest nowy! ;)
    Ekran (choć z pajęczynką) wygląda jak nowy (nie jest podrapany,
    nie łapie śladów palców itd...) ale nie jest nowy! Naprawdę!!! ;)
    Cały telefon nieźle wygląda (choć przejechałem po nim rowerem)
    ale nie jest nowy!!!

    Nawet bym Ci policzył jak za używkę, nie za nówkę. ;)

    Monster też nie chce ładować się -- może oba telefony naprawiłbyś
    jedną podmianą zasilacza bądź przewodu? ;) Za przesyłkę też
    zapłaciłbyś tylko jeden raz, choć kupiłbyś aż dwa telefony naraz!

    Oba telefonu spełniają kryterium nienowości!!!

    W tej samej przesyłce mógłbym dorzucić Overmaxa -- też nie jest nowy
    i też nie policzyłbym za niego jak za nówkę... Overmax być może ładuje
    się, ale słabo... Może też wystarczy zmiana zasilacza lub przewodu?...
    Naładowanie ,,pod korek'' IMO starczało na kilka chwil... ;)

    -=-

    Myślę o nowym telefonie z perspektywy historycznej, o czym chcę napisać
    w osobnym poście, osobnego wątku... Jak to mówią -- życie jest jak wielka
    bitwa, więc warto oprzeć je o wodzów wielkich armii... Przykładowo takich,
    jak Napoleon Bonaparte z Carrefoura...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 34. Data: 2019-12-08 20:41:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5decc26c$0$549$6...@n...neostrada.pl

    > Problem pewnie w tym że trudno go utrzymać w estetycznym wyglądzie, a nie w
    skuteczności jednorazowej polerki.

    Ołszeł... [owszem?...]

    Asus Max jest czuły w dotyku -- nawet ma specjalny tryb rękawiczkowy... ;)
    Ale czy warto używać kondomów dla uzyskania czystego ekranu?...

    Ostatecznie nie ekran zawinił, ale coś wewnątrz...

    Aby było jasne -- od dawna Asusa nie biłem!!!
    Nawet raczej nie zauważam korelacji pomiędzy
    siadaniem na tym telefonie a wiadomym problemie...

    Siadałem na nim nieraz, wypadał mi rąk rzadziej, ale wypadał...

    Jednak IMO ta awaria niekoniecznie ma ścisły ;) związek z mechaniką urazową... ;)

    -=-

    Może kiedyś kupię sprawną płytkę główną i odbuduję Maxa jako telefon...
    Jako nawigacja jest IMO słaby w dni pochmurne...
    2 GiB to po prostu mało...
    Takoż z 16 GB...
    Jako HotSpot -- grzeje się niemiłosiernie...
    (ale poza grzaniem -- OK)
    Przeeksploatowany akumulator, choć do tej pory sprawował się
    bardzo dobrze, nie na długo starczy pod dużym obciążeniem...
    (ale do gadania IMO OK)

    Jako dobry telefon zapasowy/awaryjny IMO mógłby służyć, o ile zostałby uruchomiony...

    [niestety GG4 w połączeniu z dawną koŃstrukcją mechaniczną (chroniącą szkła słabsze
    niż GG4) nie wróży zbyt dobrze w kwestii stłuczeniowej, więc być może znalezienie
    taniej (bo powypadkowej) MB nie będzie łatwe... Trybun jest rusofilem a na stronach
    WWW ruskojęzycznych znaleźć można porady tyczące Maxa...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 35. Data: 2019-12-08 23:05:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-08 o 19:25, collie pisze:

    > https://zapodaj.net/b1e84fce3478a.jpg.html

    No tak. Najlepsze gumowe rękawiczki na brudne ręce.
    Nie dać nikomu dotknąć telefonu dopóki nie założy tych rękawiczek.

    --
    animka

  • 36. Data: 2019-12-08 23:56:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.12.2019 o 23:05, Animka pisze:

    > No tak. Najlepsze gumowe rękawiczki na brudne ręce.
    > Nie dać nikomu dotknąć telefonu dopóki nie założy tych rękawiczek.

    Ty jedna zauważyłaś te gumowe rękawiczki,
    tak jak na tym zdjęciu - dynie:

    https://zapodaj.net/8de55180ec1cc.jpg.html

  • 37. Data: 2019-12-09 00:15:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-08 o 23:56, collie pisze:

    > Ty jedna zauważyłaś te gumowe rękawiczki,
    > tak jak na tym zdjęciu - dynie:
    >
    > https://zapodaj.net/8de55180ec1cc.jpg.html

    Bo nikt tam nie zajrzał oprócz mnie chyba.

    Dynie jak dynie. Pierwszy raz zobaczyłam to zdjęcie z Twojego linka.

    --
    animka

  • 38. Data: 2019-12-09 11:59:24
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5decc2c1$0$549$6...@n...neostrada.pl

    > Fabryczna.

    W każdym telefonie, czyli np wcześniej w Potworze też to miałeś? Tak
    pytam z ciekawości, bo już parę telefonów mialem a żaden nie miał takiej
    funkcji.

    > Fabryczna -- nie mają rozgrzeszenia?
    > Są potępieni? Jeśli tak -- na wieki
    > czy tylko na dziesięciolecia?

    Jak fabryczna to nie mają.

    > To kiepski serwisant.

    Po prostu na miarę możliwości. Mają tylko parę wariantów naprawy i tak
    naprawiają.

    > ADB nie jest partyzantką -- o ile sam Android nie jest partyzantką.
    >
    >   https://developer.android.com/studio/command-line/ad
    >   Android Debug Bridge

    Coś takiego, mają trzymać diagnozować i naprawiać zepsuty telefon przez
    hektar czasu? W serwisach gwarancyjnych nie ma miejsca na partyzantkę.
    Wymieniają całe elementy bądź wgrywają od nowy system i tyle.

> [...]
    > (z definicji 'ważnych informacji' -- 'ważne informacje'
    > to takie, które są regularnie bakapowane)

    Nie wiem, wzbraniasz się przed ustawieniami fabrycznymi, czyli chcesz
    naprawy czegoś uszkodzonego, np jakiegoś pliku.

    > Nie widziałem tej klawiatury, więc nie chcę wypowiadać się na jej temat.

    > O tym już pisałeś.

    > Zmiana systemu wpłynęła na trwałość klawiatury? ;)

    Wymiana fabrycznego  g*na (na które Asus dawał gwarancję)  na taką która
    takim g*nem nie jest.

    > Aby skasować niechciane fotli lub filmy (które omyłkowo miast na SD
    > trafiły
    > do ,,wewnętrznej'') czy odinstalować aplikacje zaisntalowane przeze mnie?

    Takie rzeczy to można i bez roota.

> [...]
    > terabajtów ;) z netu... Aplikacje telefoniczne potrafią
    > ciągnąć szybciej niż PeCetowe a telefon mam przy sobie

    Dla pełnosprawności telefonu istotna jest pamięć wewnętrzna i jej
    najmniejszego programuzajętość. W acerze mam ponad 20GB wolnej
    przestrzeni i konieczność kupna nowego telefonu ze względu na to że nie
    idzie aktualizować,  ani tym bardziej  instalować nowych APKów.
    Wywalenie polowy zainstalowanych fabrycznie aplikacji nic nie daje,
    system i tak nie widzi że partycja systemowa zawiera teraz sporo wolnego
    miejsca.  Trzeba by jakoś zresetować tą pamięć wewnętrzną po usunięciu
    fabrycznych programów, tylko jak to zrobić...

> [...]
    > bankowych; telefon, na który przywędrowywują SMSy?...
    >
    > IMO taka sprzątaczka nie potrzebuje aż tak wiele... ;)

    Używałem parą lat temu, tak że detali już nie pamiętam. Ma jednak
    takiego menadżera do wykonywania różnych funkcji, jak np usuwanie
    fabrycznych programów.

    Nie chce mi już się po raz któryś opisywać,  jeżeli nie zrozumiałeś do
    tej pory co  to jest rootowanie to i chyba nigdy nie zrozumiesz.

    > Jeśli uważasz, że naprawisz Maxa zmianą zasilacza czy
    > przewodu zasilającego -- może kupisz ode mnie tego Asusa? ;)

    Nic nie uważam, poza tym że wypróbować warto każdą metodę naprawy.

    Dziękuję - nie. Mam teraz taki telefon którego nie zamienię na żaden inny.

> [...]
    > w osobnym poście, osobnego wątku... Jak to mówią -- życie jest jak wielka
    > bitwa, więc warto oprzeć je o wodzów wielkich armii... Przykładowo

    Nie bardzo wiem o co chodzi z tą perspektywą historyczną z telefonem w tle.

  • 39. Data: 2019-12-09 22:11:01
    Temat: Re: lelum polelum... (i im zupełnie niepodobne)
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    Animatorka wrote:
    > Dynie jak dynie. Pierwszy raz zobaczyłam to zdjęcie

    lelum polelum

    --
    eutenhosilencionaminhabunda

    Oto jak kalifat germanistan z
    łatwością kolonizuje i ograbia kraj...
    http://bit.ly/2HnecAD

  • 40. Data: 2019-12-10 04:47:54
    Temat: ADB, Kingoroot, Vysor itd...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5dee290b$0$550$6...@n...neostrada.pl

    > W każdym telefonie, czyli np wcześniej w Potworze też to miałeś?

    Nie pamiętam.
    W Ace chyba nie miałem.

    > Takie rzeczy to można i bez roota.

    Dlatego nie chciałem rootować.

> [...]
    > teraz sporo wolnego miejsca. Trzeba by jakoś zresetować tą pamięć wewnętrzną po
    usunięciu fabrycznych programów, tylko jak to

    Nie wiem.

    > Używałem parą lat temu, tak że detali już nie pamiętam. Ma jednak takiego menadżera
    do wykonywania różnych funkcji, jak np
    > usuwanie fabrycznych programów.

    Nie zamierzałem usuwać fabrycznych programów.

    > Nie chce mi już się po raz któryś opisywać, jeżeli nie zrozumiałeś
    > do tej pory co to jest rootowanie to i chyba nigdy nie zrozumiesz.

    Też tak myślę. ;)

    > Nic nie uważam, poza tym że wypróbować warto każdą metodę naprawy.

    Być może. ;)

    > Dziękuję - nie. Mam teraz taki telefon którego nie zamienię na żaden inny.

    Szkoda. ;)

    > Nie bardzo wiem o co chodzi z tą perspektywą historyczną z telefonem w tle.

    O Carrefour. ;)

    --